Mada ir stilius

Ilgos lieknėjimo tunikos

Praėjo mėnuo nuo projekto "Lieknėk su "Klaipėda" starto. Nors pasiryžusieji sulieknėti dalyviai toliau trykšta entuziazmu ir pasiryžimu, tačiau jų gretos šiek tiek praretėjo.

Drabužiai gali padėti sulieknėti per 5 minutes

Atkrito viena dalyvė Gydytojai nutraukti treniruotes patarė jauniausiajai projekto dalyvei ir trijulės atstovei — Irmai. Ilgos lieknėjimo tunikos nuo šiol skaitytojai stebės Daivos ir Edgaro pastangas atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Pasikeitė grupės treniruotės: kvėpavimo pratimus pakeitė treniruokliai ir stacionarių dviračių mynimas sporto klube. Penktoji diena atitenka jogai. Projekto dalyviai iškart pastebėjo skirtumą — treniruotės tapo gerokai intensyvesnės, o grupės susibūrimus pakeitė individualesni užsiėmimai. Treniruočių tempas greitėja Pokalbio išvakarėse Edgaras treniruotę baigė Nuolat lydi stresas.

Nėra laiko atsipalaiduoti ir pajausti euforijos dėl tirpstančių kilogramų", — pasakojo vyras. Po pirmosios dienos su treniruokliais kurį laiką nebeišsitiesė viena ilgos lieknėjimo tunikos — atsiliepė padaryta pertrauka. Bet Edgaras jau galvoja apie ateitį, pasibaigus projektui — turi abonementą į sporto klubą.

Sekite mus:

Tik treniruočių intensyvumą ateityje žada mažinti. Edgaras džiaugiasi, kad nei pedalai, nei cepelinai kol kas nesisapnuoja. Numestus septynis kilogramus jis įvertino kaip "nukrypimą nuo normos". Tikėjosi, kad per ilgos lieknėjimo tunikos pavyks sulieknėti kiek mažiau. Kvėpavimo treniruotės buvo ramesnės, o dabartiniai tempai jau intensyvesni.

ilgos lieknėjimo tunikos svorio gerti Yummy pilvą

Daugiau judesio, daugiau jėgos", — apie treniruotes atsiliepė Daiva. Pokyčius išduoda tik mažėjantys apimčių centimetrai. O nuo liemens "nutirpo" 8 centimetrai. Pastebimai sumažėjo ir kitos kūno apimtys.

galutinės formos riebalų deginimo šalutinis poveikis

Nešykštėjo pastabų Dar iki projekto pradžios trijulė pradėjo vesti savo mitybos dienoraščius, kur detaliai rašo kiekvieną savo suvalgytą kąsnį. Praėjusią savaitę jų užrašus įvertinusi dietologė Teodora Kupšienė nešykštėjo pastabų.

O vienam iš lieknėjimo projekto dalyvių patarė kuo greičiau susirūpinti mityba, kad ateityje netektų varstyti gydytojų kabinetų durų. Dalyvių pagyras, kad vakarienę iškeičia į treniruotes, dietologė įvertino skeptiškai — lengvas užkandis vakare būtinas. Ji prognozavo, kad lieknėjančiųjų laukia dar vienas sunkus mėnuo. Pirmieji du lieknėjimo mėnesiai būna sunkiausi.

Jums gali patikti

Mityba: nuodėmės ir vegetarizmas Pradėjęs lieknėti Edgaras sumažino maisto porcijas. Dabar jis kartais pasiilgsta bulvinių patiekalų, kurie išbraukti iš jo valgiaraščio. Nėra lengva keisti mitybos įpročius — nevalgyti, kai norisi. Bet dabar jau atsiranda tam tikras treniruočių ir mitybos grafikas", — sakė vyras.

Edgaras mitybos dienoraštyje nenuslėpė savųjų nuodėmių: torto gabalėlio, vyno taurės bei vakare sušveistų lašinių.

kaip numesti svorio valgyti mažiau

Įvertinusi Daivos kūno masės indeksą, dietologė konstatavo: jei mergina nesirūpins svoriu, sulaukusiai 35 metų antsvoris kels problemų. Jei iš prekybos dingtų mėsa ir bulvės, net nepastebėčiau", — sakė mergina. Pasak Daivos, sveikos mitybos principų nėra lengva laikytis, kai skaičiuoji kiekvieną litą. Dietologės patarimai Net laikantis dietos galima valgyti viską, tik reikia normuoti. Jei per dieną būtina gauti apie — kJ, galima suvalgyti dvi-tris riekes duonos.

Mada ir stilius

Tik rinktis rupesnę, su sėlenomis, saulėgrąžomis. Sėlenos reikalingos žarnyno mitybai.

scrapping.lt patars, kaip numesti svorio

Per dieną reikia suvalgyti pusę arba stiklinę kruopų, virtų vandenyje. Angliavandeniai būtini smegenims. Bet jų nereikia per daug — virs riebalais.

Apranga, kuri padės atrodyti liekniau - DELFI Gyvenimas

Atsisakykite manų, greitai paruošiamų dribsnių, miltinių patiekalų, pusfabrikačių. Sumuštiniams galima rinktis sūrio ar liesos mėsos gabaliuką.

ilgos lieknėjimo tunikos

Per parą reikia 35 mml skysčių vienam kūno ilgos lieknėjimo tunikos. Jei žmogus sveria kg.

LIEKNĖJIMO MĖNUO: MITYBOS REBUSAI

Galima rinktis paprastą vandenį, silpną arbatą. Daug mineralinio vandens nereikėtų vartoti — per dieną ne daugiau poros stiklinių. Mineralinio vandens rūšis pakaitaliokite. Dietologės pastabos, įvertinus mitybos dienoraščius Edgaras valgo chaotiškai. Per mažai vaisių ir daržovių. Reikėtų pakaitalioti vaisius bei mažinti jų kiekį. Dabar jis renkasi tik bananus arba vynuoges.

Jam būtina nusistatyti vienodą valgymo laiką ir pagrindinį ilgos lieknėjimo tunikos. Nereikėtų daryti didelių pertraukų. Kodėl nevalgo košių?