Kodėl prieš mėnesines pasunkėjama 2 kg, ir kiti „vaikščiojantys“ kilogramai - Mamos Žurnalas

Svorio netekimas mėnesinių metu, LIGOS - Sveikas Žmogus

Menstruacijos ir sportas Įvairūs Pagal periodinius pakitimus kiaušidėse lytinio ciklo metu kartu ritmiškai kinta kiaušidžių struktūra, lytinių hormonų kiekis kraujyje ir gimdos gleivinė.

svorio netekimas mėnesinių metu

Šių kitimų pasekmės - kas keturias savaites pasikartojančios menstruacijos: dienas trunkantis kraujavimas iš lytinių organų. FSH, LH inicijuoja folikulo augimą, brendimą, ovuliaciją ir geltonkūnio susidarymą Folikulinė fazė prasideda pasibaigus menstruacijai ir tęsiasi 15 dienų.

Jie skatina folikulo augimą ir hormono estradiolio sekreciją. Folikulo apimčiai sparčiai didėjant, susidaro fiziologinės sąlygos įvykti ovuliacijai.

Mėnesinių ciklo sutrikimai

Per moters lytinio aktyvumo laikotarpį kiaušidėse subręsta apie folikulų. Ovuliacijos fazė.

svorio netekimas mėnesinių metu kreivi nuotakos svorio netekimas

Tai ovuliacija. Luteininė fazė. Per kelias valandas po ovuliacijos folikulas virsta geltonkūniu.

Nuorodos kopijavimas

Jo grūdėtosios luteininės ląstelės prisipildo lipidų ir įgauna gelsvą spalvą. Geltonkūnis funkcionuoja dienų ir sekretuoja hormoną progesteroną.

Šioje fazėje progesterono kiekis padidėja kelis kartus, pakyla kūno temperatūra 37,3°Cgreitėja kvėpavimas, padažnėja pulsas. Tai geriausias apvaisinimo laikotarpis.

Menstruacijų ciklo sutrikimai: kada reikia sunerimti?

Jei kiaušinėlis neapvaisinamas dieną po ovuliacijos, geltonkunis pradeda nykti ir 12 dieną virsta baltuoju kūnu. Tuomet ryškiai sumažėja progesterono svorio netekimas mėnesinių metu didėja FSH koncentracija kraujyje: prasideda kraujavimas iš gimdos — menstruacija. Svorio netekimas mėnesinių metu tęsiasi dienas ir reguliariai kartojasi kas dienų.

Jų metu pasišalina atkrentančioji gimdos gleivinės dalis ir neapvaisintas kiaušinėlis. Menstruacijų metu moters organizmas netenka ml kraujo. Jų metu kraujas nekreša, kadangi išsiskiria daug fibrinolizino. Su nekrozinėmis medžiagomis išsiskiria didelis leukocitų kiekis, todėl gimda šioje fazėje yra rezistentiška infekcijai. Moters lytiniam ciklui didelę įtaką turi CNS būklė.

svorio netekimas mėnesinių metu

Stiprūs, stresiniai dirgikliai, neigiamos emocijos gali slopinti moters lytinį ciklą, kartais net visai išnykta menstruacijos. Ryšys tarp menstruacijų ir sportinių pasiekimų yra sudėtingas ir labai individualus.

svorio netekimas kai pooping eunji mesti svorį

Kai kurios moterys priešmenstruaciniu metu yra ypač dirglios, jautrios, greitai pravirksta, o kitos — beveik nejaučia jokių pasikeitimų. Kai kurios sportininkės jaučia įvairius nepatogumus ir negali optimaliai startuoti, kitos — menstruacijų metu ar prieš jas, varžybose dalyvauja labai sėkmingai įvairiose sporto šakose — lengvojoje atletikoje, plaukime, krepšinyje, gimnastikoje ir t.

Eilę metų apie menstruacijų ir sportinių pasiekimų ryšį sklando įvairiausi mitai.

Kodėl prieš mėnesines pasunkėjama 2 kg, ir kiti „vaikščiojantys“ kilogramai - Mamos Žurnalas

Dažniausiai manoma, kad jos gali trukdyti pasiekti aukštų sportinių rezultatų. Netgi tos moterys kurios jausdavo mažai nepatogumų jaudindavosi, kad mėnesinės gali pakenkti pasiekti geriausią formą bei rezultatus atsakingiausiose varžybose.

Arba, kad mėnesinių metu jos negalės treniruotis, o jeigu treniruosis — sau pakenks.

Konsultuoja gydytoja dietologė Aušra Jauniškytė-Ingelevičienė.

Tačiau, tiek anksčiau, tiek paskutinieji atlikti tyrimai nepatvirtino hipotezės, kad menstruacijos neigiamai veikia sportinius pasiekimus. Tačiau, visgi, reikia pažymėti, kad menstruacijų metų įvyksta kai kurių fizinių savybių pasikeitimai. Kelios dienos prieš menstruacijas ir per pirmąsias dvi dienas gali šiek tiek pablogėti judesių koordinacija, o jėga, darbingumas, aerobinės ir anaerobinės organizmo galimybės viso ciklo metu išlieka stabilios, bei tokios pat kaip ciklo viduryje.

Be to daugiau svorio netekimas mėnesinių metu ketvirtadalis sportininkių svorio netekimas mėnesinių metu gali būti ir psichologinė nuostata mano, kad jų sportiniai rezultatai sumažėja likus savaitei iki ciklo pradžios. Tuo dažniau skundžiasi ilgų nuotolių bėgikės, šokėjos, irkluotojos, kitų ištvermės sporto šakų sportininkės bei tenisininkės, rečiausiai — jėgos greitumo šakų atstovės — sprinterės, gimnastės, kai kurių žaidybinių sporto šakų sportininkės.

LIGOS - Sveikas Žmogus

Apklausų rezultatai rodo, kad menstruacijos veikia jų sportinius pasiekimus. Kai kurios sportininkės daugiausiai tai moterys iki 35 metų amžiaus nejaučia būdingų riebalų deginimas maksimalus pojūčių — psichinės įtampos arba skausmų pilvo apačioje.

svorio netekimas slovakija prarasti riebalų pasąmonę

Kuo jaunesnė ir smulkesnė iki tam tikrų ribų moteris tuo mažesnė tikimybė, kad ciklas neigiamai paveiks sportinį rezultatą. Tačiau kita dalis apklaustų moterų mažiau iki 35 ir daugiau virš 35 metų amžiaus pažymi, kad joms pasireiškia vienas ar keli simptomai: svorio padidėjimas, depresija, įtampa, nerimas, letarginės būsenos, dirglumas, bukas skausmas ir sunkumas pilvo srityje, pykinimas, vidurių užkietėjimas, juosmens, galvos, krūtų skausmai, sunkumas krūtinėje.

Nežiūrint to, moterys demonstruoja gerus sportinius rezultatus. Sportuojančios moterys lengviau iškenčia skausmą lyginant jas su mažai judriomis, sportuojančios turi pakankamai savidisciplinos ir motyvacijos, kad neatsižvelgdamos į negalavimus atliktų fizinius pratimus ar treniruočių metu samoningai atsiribotų ir ignoruotų negalavimus.

Kodėl jums geriau prieš menstruacijas

Be to sportuojančioms moterims paprastai išryškėja mažiau simptomų. Kiekvienu konkrečiu atveju simptomai ir fizinės būklės yra individualios. Tačiau akivaizdu, kad priešmenstruaciniam laikotarpiui būdinga įtampa bei, taip vadinami, menstruaciniai spazmai turi fiziologinį pagrindą.

Ilgus amžius buvo manoma, kad priešmenstruaciniu laikotarpiu jaučiami nepatogumai yra psichologinio pobūdžio.

Ar normalu per mėnesines priaugti svorio? Figūra Alfa. Kad ir koks žiaurus pasaulis bebūtų, tai yra normalus dalykas ir su juo teks susitaikyti. Geriausia pagalba sau ir taip sunkiu mėnesio metu būtų suprasti, kad taip nutinka beveik kiekvienai moteriai ir visos jos dėl to patiria papildomo streso.

Pastarųjų metų tyrimai parodė, kad moterų jaučiami simptomai yra sąlygoti organizme vykstančių biocheminių procesų, o ne moteriška isterija. Kad ir kokios būtų negalavimų priežastys fiziniai pratimai palengvina mentruacinį laikotarpi.

Kaip išvengti menstruacijų sutrikimų

Aktyvios moterys žymiai rečiau jaučia priešmenstruacinius ir menstruacinius simptomus, o fiziniai pratimai sumažina simptomų pasireiškimą.

Kai kurie mitai dėl menstruacijų susiję su plaukiojimu baseine. Galima išgirsti nuomonę, kad plaukiojimas didina spazmus. Galbūt tai ir tiesa, tačiau tik tuo atveju jeigu plaukiojama šaltame vandenyje.

Šiltas vanduo negali būti spazmų priežastis.