Kai reikia šalinti lipomą

Kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą

Ir kaip pratimais sumažinti pilvo riebalus?

kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą

Net tie, kurie neteko svorio, skundžiasi savo užsispyrusiais pilvo riebalais, kurie, atrodo, nevarto. Norėdami gauti plokščią ir patraukliai atrodantį skrandį, turite laikytis tam tikros dietos lentelės ir atlikti tam tikrus pratimus, kad kiekvieną dieną sumažintumėte pilvo riebalus.

Sportuodami neturime omenyje ne tik skrandžio pratimų, bet ir kitus.

Komentuoti:

Nors pilvas kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą būti labiausiai liečiama vieta norint numesti svorio, niekada neturėtumėte jos atsisakyti. Kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą yra pirmas žingsnis norint tapti sėkmingu. Jei esate tikras, kad norite sumažinti pilvą, turėtumėte perskaityti šį straipsnį, kuris veiks kaip puikus vadovas. Pratimai pilvo riebalams mažinti yra labai svarbi svorio metimo dalis, nes tai padeda susitvarkyti ties tavo pilveliu, jei esi linkęs į kūno formavimąsi ar kitaip priversi jaustis sveikas ir tinkamas.

kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą kaip atlikti savo matavimus svorio

Pilvo riebalai yra tik kliūtis jūsų gyvenimo būdui, todėl juos reikia nedelsiant sumažinti. Yra keletas būdų, kaip priaugti pilvo riebalų.

Tai gali būti nedeklaruojamas valgymas, įtemptas gyvenimo būdas ir net per didelis alkoholio vartojimas, kurie turi būti pažaboti prie pumpuro, jei norite padėti sau gyventi sveiką gyvenimo būdą. Pirmiausia turėtumėte atlikti nedidelį tyrimą internete, jei norite sužinoti daugiau apie pilvo riebalų praradimą, tačiau viena geriausių šio straipsnio dalių yra ta, kad jis jums pateiks keletą geriausių būdų, kaip namuose sumažinti pilvą.

Naujas riebalų degintojas

Pilvo pūtimo pratimai vyrams ir moterims: Kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą pateikiami geriausi ir veiksmingiausi pilvo riebalų mažinimo pratimai, kurie daro didžiulį darbą jūsų skrandžiui, išsirinkite bet kurį iš jų ir atsikratykite pilvo riebalų. Pratimai, skirti sumažinti pilvo riebalus: Sakoma, kad trupiniai yra geriausias būdas pilvo riebalams sudeginti.

Galima išbandyti įvairius traškinimo pratimus, kad būtų galima sumažinti pilvuką. Pradėkite paprastą traškėjimo pratimą gulėdami ant žemės sulenktais keliais ir kojomis ant žemės arba Jūs taip pat galėtumėte tiesiog pakelti kojas nuo žemės, sudarydami stačiu kampu kojas.

Kitas žingsnis - laikyti rankas už galvos arba kirsti jas ant krūtinės. Įkvėpkite ir iškvėpdami kelkite liemenį ant grindų ir nuo jų. Šis pratimas yra tikrai naudingas jūsų pilvo raumenims ir jūs galite pradėti atlikdami šį paprastą traškėjimą dešimt kartų kaip pradedantysis. Kai jau esate įpratęs susukti gniužulus, galėtumėte pridėti šoninius gniužulus, tai yra, judinti kojas kartu su pečiais iš dešinės į kairę.

Šoniniai traškėjimai padeda dirbti su šoniniais raumenimis. Pakartokite paprastą traškėjimą, susuktą ir šoninį traškėjimą dešimt kartų. Įvaldę judesius, turėtumėte pereiti prie Reverse crunch, ty perkelti kojas už nugaros kartu su pečių judesiais. Dabar pereikime prie vertikalios krizės. Pradėkite nuo paprasto gurkšnio ir sukryžiuokite kelius, kol kojos vis dar yra aukštyn. Dabar tiesiog įkvėpkite ir iškvėpkite, lyg darytumėte paprastą gniužulą, viršutinę kūno dalį perkeldami nuo grindų iki dubens.

  • Svorio netekimas dna 24
  • Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas
  • 8 kg svorio metimas

Dabar, kai jūs išmokote visus traškančius judesius, geriausia treniruotis trimis rinkiniais vienu metu ir išlaikyti pilvo formą. A Susukti traškinimai: Norėdami, kad jūsų skrandžio pratimai būtų daug efektyvesni, pabandykite atlikti keletą suglaustų raumenų, kad geriausiai sumažintumėte pilvo riebalus.

svorio netekimas visalus

Atsigulkite ant grindų ir padėkite ranką už galvos. Kai paimsite pirmąjį gniužulą, pakelkite visą liemenį ir nukreipkite dešinįjį petį į kairę. Grįžkite į normalią padėtį ir pakartokite iš kitos pusės. Pakartokite šį pratimą pilvo riebalams kitus dešimt kartų ir tada atsipalaiduokite. Taip pat galite padaryti 5 sekundžių pertrauką ir grįžti dar dešimt.

Nepersistenkite su jokiais pratimais. B Atbuliniai traškėjimai: Norėdami atlikti atvirkštinius mankštinimus, kad sumažintumėte pilvo riebalus, turite atsigulti ant grindų ir padėkite delnus ant žemės.

Pakelkite kojas ore ir sulenkite jas, kol pasieksite 90 laipsnių kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą. Kojas laikykite pakabintas šioje padėtyje. Dabar pakelkite klubus, kad galėtumėte priartinti kojas prie krūtinės.

Tai darydami darykite šiek tiek spaudimo ant pilvo. Dabar atlaisvinkite kojas ir vėl padėkite prie krūtinės. Pakartokite 20 kartų ir tada galėsite pereiti prie kito pratimo.

Inkstų nepakankamumas: simptomai, kas grasina ir kaip gydyti

C Pratimas prie rutulio, kad sumažėtų pilvukas: Privalote turėti mankštos kamuolį. Tinkamai palaikykite apatinę nugaros dalį. Padėkite rankas tiesiai už galvos.

Dabar nuimkite liemenį nuo šio rutulio, sudarydami savo abs, kad patrauktumėte šonkaulio dugną narve prie klubų. Kamuoliuodamas kamuolys turi būti stabilus. Nuleiskite žemyn, kad padarytumėte abs tempimą.

Pakartokite šį 1 - 3 rinkinius. D Vertikalus kojų traškėjimas: Kojos turi būti tiesiai į viršų. Kelius laikykite sukryžiuotus.

Dabar palaikykite rankas tiesiog po galva. Sutraukite savo abs ir pakelkite pečius nuo grindų Kojos turi būti fiksuotoje padėtyje, kad susirauktų. Tai galite padaryti nuo 1 iki 3 rinkinių, pakartodami Tai yra geriausias pratimas pilvui sumažinti E Ilgas rankos traškėjimas: Atsigulkite ant grindų ar tai padarys net kilimėlis. Ištieskite rankas tiesiai už nugaros. Laikykite juos užrištus prie ausų.

svorio netekimas Jacques Torres sveika norma numesti svorio kg

Pastoviai sutarkite dėl savo abs. Labai atsargiai kelkite pečius nuo grindų, kad rankos būtų tiesios. Galite atlikti šiuos 1 - 3 rinkinius. Svarbiausia, kad atsigavimo pratimai pilvo riebalams sumažinti yra labai veiksmingi ir suteikia greitų rezultatų jūsų kūne. Dviračio mankšta, skirta sumažinti pilvą: Važiavimas dviračiu yra vienas iš geriausių ir tobuliausių pratimų pilvo riebalams mažinti be šalutinio poveikio. Atsigulkite ant grindų ir padėkite rankas už galvos. Dabar pakelkite abi kojas aukštyn ir sulenkite jas link kelių.

Išimkite dešinę koją ir priartinkite ją prie krūtinės. Tai padarę, tuo pat metu išimkite kairę koją ir padėkite ją prie krūtinės.

Kojas keiskite taip, lyg važiuotumėte dviračiu. Tęskite šį pratimą kitas dvi — tris minutes, kol galėsite sustoti. Skrandžio vakuumas: Šis pratimas yra toks pat svarbus kaip ir traumos, kai reikia suformuoti pilvą. Skrandžio vakuumas dažnai vadinamas katės tempimo poza arba keturių taškų poza. Jis vadinamas taip, kaip jūs einate ant keturgalvio, kai jūsų kūnas stovi ant žemės remdamas rankas ir kelius. Baigę šią padėtį giliai įkvėpkite ir paleiskite pilvo raumenis, o iškvėpdami juos įtempkite.

Dabar palaikykite raumenis geras 30 sekundžių. Yra dar viena skrandžio vakuumo mankštos rūšis, skirta sumažinti skrandį ir palengvinti pilvą. Atsisėskite ant kėdės ir įsivaizduokite, kad jūsų skrandis yra keltuvas, kuris juda aukštyn.

kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą

Giliai įkvėpkite nosimi, įsivaizduodami, lyg jūs keliate skrandį į pirmą aukštą. Dabar eikime toliau. Iškvėpkite burna, vis dar stumdami pilvą iki 4 ar 5 aukšto.

Iškvėpdami stenkitės, kad jis išliktų bent penkis kartus greitesnis, kad kiekvieną kartą iškvėpdami išspaustumėte savo pilvą. Kartodami tai penkis kartus, pasirūpinsite jūsų ab raumenimis. Išbandyti šias dvi kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą vakuumo mankštos rūšis labiausiai tinka pradedantiesiems, dirbantiems su pilvo kontrole.

Skrandžio Vakuuminis Pratimas -

Kėdės mankšta pilvo riebalams sumažinti: Daugumą pilvo apipjaustymo pratimų galima atlikti namuose. Kaip rodo pavadinimas, šiam pratimui atlikti jums tiesiog reikia kėdės. Išmokime atlikti šį pratimą, kad sumažintume pilvo riebalus. Tuo pačiu metu atsisėskite ant kėdės, tiesiai ant nugaros ir pečių atsipalaidavę.

Padėkite delnus į žemę už klubų šono. Giliai įkvėpkite, o iškvėpdami, lėtai kelkite kojas aukštyn keliais link jūsų krūtinės Sulaikykite kvėpavimą ir po penkių sekundžių lėtai nuleiskite kojas. Pakartokite tai keletą kartų. Šonas juda: Vienas geriausių ir paprasčiausių būdų pilvo riebalams sumažinti yra darbas juosmens srityje. Šis pratimas yra tikrai paprastas. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai stovėti dėmesio padėtyje, tada lėtai kelkite dešinę ranką virš galvos, padarydami C formą į kairę.

Kol jūsų kojos vis dar yra žemėje, kiek įmanoma sulenkite į kairę, dešinė juosmens pusė jaučia stresą. Laikykite šią poziciją 15 sekundžių. Kaip prarasti riebalus aplink šonkaulių narvą atsistokite į pirmą poziciją.

Pakartokite tą patį kairėje. Įvaldę šį žingsnį, sulaikymo laiką galite padidinti nuo 30 iki 45 sekundžių. Tai labai naudinga pilvo mankštai. Žingsnis po apynių: Keliai turi būti šiek tiek sulenkti. Laikykite rankas ant klubų. Grįžkite atsiklaupę kojas. Jūs taip pat turite pakaitomis šonus. Vienos kojos pritūpimai: Vienos kojos pritūpimai yra idealus pratimas siekiant sumažinti pilvo riebalus.

Laikykite hantelį ar net vaistų rutulį tiesiog virš galvos. Darykite vienos kojos pritūpimus 6 kartus. Perjunkite kojas. Šoniniai plyšiai ir paspaudimai: Lunge kryžius teisingai Spaudos rutulį ar hantelį laikykite atokiau nuo krūtinės. Tęskite lūpų ar krūtinės prispaudimus dar penkis kartus.

Apie bėgiojimą kaip apie riebalų deginimo įrankį

Toliau atlikite 6 kairiuosius šoninius plyšius arba paspaudimus. Atsistokite ir laikykite kojas atskirai.

Nutukęs katinas tapo interneto sensacija: po juoku slypi gyvūno tragedija

Laikykite savo kelius sulenktus. Pakelkite rankas priešais save ir laikykite tiesiai pečiais lygiagrečiai su žeme. Pasinerkite į priekį dabar. Įsitikinkite, kad jūsų keliai yra 90 laipsnių kampu. Jūsų stuburas turi būti tiesus. Nelenkite stuburo. Dabar pasukite liemenį į kairę ir į dešinę. Pakaitinkite šonus ir pakartokite deginantys riebalai aplink pilvą - 20 kartų.