scrapping.lt - 15 paprastų būdų greičiau "sudeginti" kūno riebalus

Kiek laiko sudeginti 3 kūno riebalus

Svorio metimas ar riebalų deginimas? Įvairūs Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma. Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio! Tačiau, kiek iš jų riebalai? Vis daugiau ir daugiau žmonių pradeda rūpintis savo sveikata bei figūra.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau visi nori sudeginti nereikalingus riebalus, ypač tuos, kurie pūpso ant pilvuko, šlaunų ir sėdmenų. Sakykime, pradėjote laikytis dietos. Skaičiuojate kalorijas, nevalgote po 18 valandos ar kaip kitaip sumažinate suvartojamų kalorijų skaičių.

Po kurio laiko lipate ant svarstyklių, tikėdamiesi pamatyti pirmuosius rezultatus.

svorio metimas klaidingi teiginiai kai tavo vyras nepraras svorio

Svarstyklės rodo, kad netekote 3 kilogramų kūno svorio. Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų kiek laiko sudeginti 3 kūno riebalus masės suma.

Svorio metimas ar riebalų deginimas?

Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio! Tačiau, kiek iš jų riebalai?

  1. Pasaulyje geriausias riebalų nuostolių papildas
  2. Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  3. Šiame straipsnelyje trumpai peržvelgsiu keletą riebalų deginimo klaidų, kurias daro siekiantieji sulieknėti.
  4. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  5. Norinčių numesti svorio pagrindinė užduotis — išeikvoti daugiau kalorijų nei jų suvartojama.

Paprastos svarstyklės to neparodo. Laikantis dietų, badaujant, svoris dažniausiai krenta liesos kūno masės sąskaita.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata

Sumažėjus raumenims, sulėtėja medžiagų apykaita. Grįžus prie įprasto maitinimosi,  riebalinis audinys ima kauptis dar greičiau nei prieš tai.

iv numesti svorio wawa svorio metimas

Tarkime, norėdami sulieknėti pradėjote lankyti aerobikos užsiėmimus arba energingai dirbate su kardio treniruokliais. Gausiai prakaituodami galvojate, kad deginate riebalus.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Po sekinančios treniruotės lipate ant svarstyklių — gal nukrito koks Rebel Wilson svorio netekimas mus per savaitę kitas kilogramas? Netekote pusę kilogramo svorio. Tačiau, kiek riebalų? Gal jūs paprasčiausiai netekote kūno skysčių? Prarasti kūno kiek laiko sudeginti 3 kūno riebalus atgaunami labai greitai ir numestas svoris atauga.

Išsiskyręs prakaitas -  tai ne riebalai.

svorio praradimo cincy

Atlikdami ilgalaikius aerobinius krūvius mažiname ne vien riebalinį audinį, tačiau kartu mažėja ir raumeninė masė, lėtėja medžiagų apykaita ir atsikratyti riebaliukų tampa vis sunkiau. Žinodami, kad vien aerobiniai užsiėmimai nepadeda pagražinti kūno linijų, treniruoklių salėje papildomai atliekate po kelias serijas įvairių pratimų po 25 pakartojimų pilvukui, šlaunims, sėdmenims ir tikitės, kad sumažinsite šių problemiškų kūno vietų apimtis.

Po kelių savaičių vėl sveriatės ant svarstyklių. Numetėte 2 kilogramus svorio.

AR TIKRAI EFEKTYVU DEGINTI RIEBALUS KARDIO TRENIRUOKLIŲ PAGALBA?

Tačiau, kiek iš jų yra riebalai? Nors ir numetėte pora kilogramų, tačiau kūnas vistiek atrodo suglebęs, nėra raumenų tonuso, nesimato grakščių kūno linijų.

vienas svorio netekimo papildas riebalų deginimas suplėšytas

Vidutinio intensyvumo treniruotės su svoriais  padeda išlaikyti raumeninę kūno masę, tačiau tik ne tokios treniruotės, kai atliekamas didžiulis pakartojimų skaičius.

Dar vienas pavyzdys. Po keleto savaičių treniruočių ir dietos lipate ant svarstyklių. Jų parodymai nepakito.

nova gyvenimo riebalų degintojas

Svoris lygiai toks pat kaip ir prieš tai. Ir taip kelis kartus iš eilės. Galvojate, kad jau kurį laiką nepadarote jokio treniruočių progreso. Ar tai reiškia, kad treniruočių programa neveiksminga?

scrapping.lt - 15 paprastų būdų greičiau "sudeginti" kūno riebalus

O gal mityba buvo blogai subalansuota? Gal papraščiausiai gaištate savo brangų laiką?

Nusiviliama treneriu, nusiviliama dietologu, nusiviliama savimi — ir kai kuriuos tai priveda iki visiško treniruočių atsisakymo. Nežinodami savo kūno kompozicijos negalime tinkamai įvertinti savo treniruočių ir mitybos programų efektyvumo. Kūno svoris gali likti toks pat, tačiau gali pasikeisti kūno kompozicija — padidėti raumenų masė ir sumažėti riebalų kiekis arba atvirkščiai, kas blogiausia - sumažėti raumenų masė ir padidėti riebalų kiekis.

Deividas Grinskis.