20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Ką valgau norėdamas sulieknėti. Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai

Ką reikėtų pradėti daryti, norint mesti svorį?

Jums gali patikti

Jei nenorite jų skaičiuoti, galima daryti labai paprastai — tiesiog vieną kartą pasakykite sau: rytoj valgysiu 3 kartus mažiau, o poryt — vėl tiek pat, kiek anksčiau. Vieną dieną atlaikyti nėra sunku, ypač žinant, kad kitą dieną jūs vėl valgysite labai daug. Tą dieną iškentėjus, patyrus, kas tai yra, atsiras kitos mintys, ir jūs jau galvosite, kad nėra taip jau sunku valgyti tik trečdalį įprastinio maisto kiekio.

ką valgau norėdamas sulieknėti

Ir galbūt valgyti mažiau pradėsite ne vieną dieną per savaitę, o kokius 2—3 kartus. Jau vien tai darant, jums per mėnesį turėtų nukristų 2—3 kilogramai. Nieko neskaičiuojant, nieko negalvojant. Nes nėra būdo valgant daug maisto mesti svorį, nebent jūs pasiryžęs sportuoti per dieną 8 valandas.

4 dalykai, kuriuos būtina keisti, jei norite sulieknėti | scrapping.lt

Tada kaupiasi svoris. Valgymas pagal kraujo grupę yra tas pats, kaip ir pasidaryti maisto testą. Maisto testas parodo, kokie produktai jūsų organizmui nėra priimtini. Nors, tiesa, tuos produktus galima valgyti. Tarkim, mano kraujo grupė yra III, ir aš negaliu valgyti pomidorų, grikių ir vištienos.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Bet aš juos visus labai mėgstu. Ir aš juos valgau. Tik dabar, kai sužinojau, kad jie man netinka, valgau juos 5 kartus mažiau. Jūs taip pat domėjotės tais metodais.

Sekite mus:

Kas ten yra tokio unikalaus, kas ką valgau norėdamas sulieknėti numesti svorio? Savybę, kuria paremtas jo metodas, turime mes visi. Tai yra ląstelių atminties savybė. Ląstelės atsimena, kaip su jomis elgiamasi. Metodas paremtas griežtu ką valgau norėdamas sulieknėti. Viduržemio jūros šalių žmonės visada valgo tiksliu metu pusryčius, pietus ir vakarienę.

Kai šitaip valgai, kūno ląstelės pripranta, kad jos gauna maistą tam tikru metu, ir nebekaupia riebalų. Jeigu mityba nėra tvarkinga, ląstelės nežino, kas jų laukia, nes organizme nėra sistemos. Ir tada jos kaupia riebalus visą laiką. Aš per ligą buvau labai smarkiai priaugusi svorio. Bet man pavyko per 4 mėnesius atsikratyti 16 kilogramų. Man buvo labai sunku nustatyti laiką, kuriuo reikia valgyti, nes aš, pavyzdžiui, daug metų nepusryčiaudavau.

Klientų pasiekimai

Tiesiog teko pradėti tą daryti. Anksčiau valgydavau 2 kartus per dieną. Teko pradėti tai daryti 3 kartus. Tarpai tarp maitinimosi turi būti ne mažiau nei 5 valandos. To reikia todėl, kad iki kito valgymo organizme nebūtų nesuvirškinto maisto.

Kaip susidaryti mitybos planą svoriui mesti: nuo A iki Z

Kai įvedi tokią tvarką kūne, ląstelės ją žino, atsimena ir nebekaupia riebalų. Jei išlaikai tokią tvarką vienerius metus, ląstelės ją atsimena 10 metų ir nebekaupia riebalų, net kai nebesilaikai tos tvarkos. Vieną kartą per savaitę galima valgyti bet kokiu metu.

Aš tą darydavau šeštadieniais, nes tą dieną dažniausiai einama į svečius.

svorio metimo patarimai moterų sveikata

Tada gali valgyti ne kiek nori, bet kada nori. Taip ląstelės pratinamos, kad gali būti ir netvarka, bet yra kažkoks ciklas, kai šešios dienos yra pagal griežtą tvarką, o viena diena — laisvesnė. Nuo kitų dietų atsirandantis vadinamasis jojo ką valgau norėdamas sulieknėti paaiškinamas tuo, kad ląstelėse nėra atminties.

peg mgf riebalų nuostoliai kaip sudeginti papildomus riebalus iš kūno

Jeigu badauji, ląstelės neturi jokios sistemos ir jos viską kaupia, kad išgyventų kuo ilgiau. Kai nustoji badauti, laikytis dietos, viskas sudedama į riebalus.

ką valgau norėdamas sulieknėti

Aš pati prie tvarkos pripratau labai greitai, gal per kokią savaitę.