Pagrindiniai svorio metimo principai

Septyni įpročiai sėkmingai palaikyti svorio metimą

Svorio metimas: mitai ir tikrovė

Publikuotas spalio 28 Daugeliui lieknėjimas nėra pati maloniausia tema pokalbiui. Tačiau jeigu išsiugdysite keletą gerų ir sveikų įpročių, sulieknėti galite greitai, sveikai ir ilgam. Viena iš dažniausių lieknėjančių žmonių klaidų yra noras pasiekti matomų rezultatų per labai trumpą laiką.

Svorio metimas yra sunkus darbas, todėl lieknėti būtina lėtai, tam, kad organizmas prisitaikytų prie įvykusių pokyčių.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Taigi norint svorio atsikratyti ilgam laikui, svarbu būti kantriems ir siekti savo tikslo, suprantant, kad tikro ir ilgalaikio rezultato per naktį tikrai nepasieksite. Išsiugdę teisingus įpročius, pirmuosius rezultatus pastebėsite po mėnesių. Taigi kokie įpročiai yra svarbūs, norint ilgam sulieknėti?

lieknėjantis kavos kūno serumas

Nesilaikykite drastiškų dietų Drastiškos dietos gali padėti pasiekti gerų rezultatų, tačiau, deja, jie išnyks iškart, vėl pradėjus neteisingai maitintis. Tačiau tai nėra vienintelė priežastis, kodėl turėtumėte vengti tokių dietų.

septyni įpročiai sėkmingai palaikyti svorio metimą svorio netekimas 56 metų moteris

Drastiškos dietos yra žalingos Jūsų sveikatai. Tyrimai rodo, kad greiti svorio šuoliai kenkia Jūsų širdžiai.

Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti. Padailinti kūno linijas padės 30 paprastų patarimų. Rašyti viską, ką suvalgote.

Septyni įpročiai sėkmingai palaikyti svorio metimą paaiškinti: jūsų širdis varinėja deguonį ir kraują po visą kūną ir jeigu kūno svoris greitai kinta, širdis turi prie to prisitaikyti, o tai sukelia papildomą stresą. Greiti svorio pokyčiai gali sukelti širdies ritmo sutrikimus, o blogiausiu atveju — net širdies nepakankamumą.

Todėl kur kas geriau yra lieknėti sveikai ir palaipsniui, o paskui išlaikyti esamą svorį. Prisiminkite, kad kalorijos nėra svarbiausias dalykas lieknėjant.

riebalų degintojas hk

Sveikai maitindamiesi jūs su maistu turite gauti įvairiausių maistinių medžiagų: baltymų, angliavandenių, vitaminų, ląstelienos. Norint padidinti metabolizmą, naudinga valgyti dažniau, bet mažesnėmis porcijomis.

7 įpročiai, kurie padės sulieknėti lengvai, sveikai ir ilgam

Svarbus ir maisto kramtymas, jeigu maistą kramtysite ilgiau negu 20 sekundžių, tai žymiai pagerins jūsų virškinimą. Geras virškinimas yra pirmas žingsnis norint išlaikyti sveiką ir normalų kūno svorį.

septyni įpročiai sėkmingai palaikyti svorio metimą svorio netekimas Dundee

Suprantama, kad kartais tingulys yra gerokai stipresnis negu motyvacija, todėl treniruočių atidėliojimas yra viena dažniausiai pasitaikančių klaidų. Tačiau jeigu norite netekti svorio, privalote mankštintis.

Norint sulieknėti, bėgiojimas yra geras pasirinkimas. Kaitaliodami bėgiojimą su ėjimu sudeginsite nereikalingus riebalus ir stipriai neapkrausite širdies bei raumenų.

Patariama mankštintis mažiausiai 3 kartus per savaitę. Svorio netekimas knoxville nuo mažo intensyvumo ir neilgų treniruočių ir kas dvi savaites didinkite treniruočių laiką ir intensyvumą.

Kiekvieną dieną septyni įpročiai sėkmingai palaikyti svorio metimą Kasdienis arba beveik kasdienis pasivaikščiojimas yra geras būdas lieknėti, ypač jei norite liekną figūrą išlaikyti ir ateityje.

Vaikščiojimas degina kalorijas ir taip pat didina metabolizmą, o tai yra vieni svarbiausių sveiko ir ilgalaikio lieknėjimo faktorių. Taip pat vaikščiojimas pagerina Jūsų bendrą fizinę būklę ir yra naudingas sveikatai.

Prieš valgį gerkite daug vandens Viena dažniausių klaidų yra nekreipti dėmesio į tai, koks svarbus vanduo yra mūsų organizmui ir bendrai sveikatai. Tyrimai rodo, kad vandens vartojimas žymiai padidina medžiagų apykaitą ir padeda numesti svorio.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Taip pat įrodyta, kad tarp valgių geriamas vanduo gerokai pagerina virškinimo procesą. Dvi stiklinės vandens prieš kiekvieną valgį leis jums jaustis sotesniam, taip išvengsite ir vieno pagrindinio lieknėjimo priešo — emocinio valgymo.

Gerkite obuolių sidro actą Obuolių sidro actas gali būti geras sąjungininkas, jums pradedant lieknėjimo kelionę. Jis gerina virškinimą, mažina cholesterolio ir gliukozės kiekį kraujyje ir, pasak daktaro Jarvio, padeda gerokai greičiau sudeginti riebalus. Visgi šį actą svarbu gerti mažomis dozėmis. Ekspertai pataria jį vartoti prieš valgį: išmaišius vieną arba du arbatinius šaukštelius acto stiklinėje vandens.