Šiek tiek apie Orio Hofmeklerį, Kario dietos autorių

Kario svorio metimas, „Kariuomenės“ dieta: tik trys dienos ir apie antsvorį pamiršite!

kario svorio metimas

Tuo pačiu metu labai pageidautina pasirinkti įvairią dietą vakare. Kiek svorio galite numesti laikydamiesi kario dietos 30 dienų laikydamiesi kario dietos, galite numesti svorio per 3—5 kg.

Vėliau nuostoliai sudarys nuo pusantro iki dviejų kg per mėnesį. Rezultatai nėra labai įspūdingi, tačiau pastatytas kūnas gali būti pliusas - sustiprinami raumenys, oda stangrėja, apimtys mažėja. Gydytojai kategoriškai kario svorio metimas šiam svorio metimo metodui, nes vakarinis persivalgymas gali sukelti ne svorio metimą, o jo aktyvų rinkinį.

Be to, kario dieta kenkia virškinimo sistemai, tada atsiranda hormonų gamybos schemos nesėkmės posūkis - pasekmės gali būti kuo rimtesnės iki organų ir sistemų veikimo sutrikimo.

  • Yra saugus svorio metimas rm3
  • Kavos ir arbatos galima gerti kiek norisi, tačiau tik be cukraus, pieno ir kitų papildomų kalorijų.

O čia daugiau apie atominę dietą. Kario dieta turi teisę egzistuoti, daugelis žmonių jos laikosi ir sėkmingai numeta svorio. Tačiau beatodairiškai laikytis jos taisyklių neverta - sveikatos prarasti riebalų moteris rizika yra per didelė. Paprastai gydytojai tokius eksperimentus draudžia.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Nauja tendencija: technikos esmė Iš tikrųjų kario dieta negali būti vadinama dieta. Savo knygoje Ori išdėstė visą pasaulėžiūros filosofiją, paremtą trimis ramsčiais: mityba, mankšta ir savikontrolė. Pastarasis yra bene pagrindinis tinkamos mitybos ir reguliaraus mankštos aspektas. Savo darbe autorius pateikia išsamias fizinio rengimo ir treniruočių rekomendacijas. Jo nuomone, neveiklumas ar sėslus gyvenimo būdas suskaido žmogų iš vidaus.

Šiandien didžiąją dalį jo sekėjų sudaro sportininkai.

Metodo pranašumai ir trūkumai moterims ir vyrams

Tiems, kurie nedirba modeliuodami savo kūną apkrovų būdu, greičiausiai ši technika neveiks. Dieta yra sukurta tam, kad žmonės galėtų aktyviai sportuoti visą dieną. Tai ne tik sportas, bet ir įprasta kasdienė veikla: darbas, vaikščiojimas, pomėgiai, valymas ir kt. Kaip rodo pavadinimas, metodika pagrįsta kario kasdienybe.

realus svorio netekimas demonas riebalų degintojas

Grįždamas į spetsnaz, Ori pažymėjo, kad valgymo praleidimas dienos metu turėjo teigiamos įtakos jo savijautai. Po pietų jis atsisakė valgyti, o vakare valgė. Jis pastebėjo, kad tokiu būdu jo jėgos tik pridedamos, nuovargis nejaučiamas, koncentracija gerėja.

Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko?

Po atsistatydinimo Hofmekleris susidomėjo senovės karių dietos tyrimais. Jis išsiaiškino, kad Romos legionieriai, japonų samurajai, kazokai ir Nepalo maoriai dienos metu nevalgė, o valgė prieš miegą. Tikras karys visada buvo užimtas dienos šviesos, reikėjo kovoti, o pertraukų metu treniruotis, pulti ir medžioti, o iki vakaro buvo galima atsipalaiduoti ir pakankamai pavalgyti. Tai atrodys kaip dieta: nevalgykite dienos metu, vakare - prašau.

Vakarienės pasirinkimas kario racione taip pat panašus į senovės tradicijas - tik natūralūs produktai, legionieriai nevalgydavo kario svorio metimas ir negerdavo kokso.

kario svorio metimas

Ši mėsa, daržovės, vaisiai, grūdai - viskas, ko norite. Skaičiuokite kalorijų ar baltymų kiekį šioje dietoje nebūtina.

20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Badavimo laikotarpis vadinamas Ori sąlygiškai, jūs galite užkąsti nuo ryto iki vakaro. Taigi dieta slypi tame, kad visą dieną galima tik retkarčiais užkąsti, o vakare - pasisotinti.

Galite valgyti tiek, kiek jums patinka. Kario meniu Bet kokiu būdu galite priversti vakarą persivalgyti. Iš natūralių produktų galite valgyti bet ką, kas jums patinka, net pyragus ar makaronus. Su saldumynais reikia elgtis atsargiai, kad nenukentėtų visos pastangos. Daugelyje paruoštų konditerijos gaminių yra tik greiti angliavandeniai, transriebalai ir kenksmingi priedai.

Atsisakymas iš cukraus ir rafinuotų produktų yra privalomas programos reikalavimas. Naminiai desertai, kuriuose, be abejo, galite valgyti.

„Kariuomenės“ dieta: tik trys dienos ir apie antsvorį pamiršite!

Hofmekleris pataria maistą gaminti iš visų būtinų elementų. Jis pataria paeiliui naudoti maisto komponentus.

svorio metimo naujus patarimus

Rekomenduojama seka: pluoštas kario svorio metimas tada riebalai ir baltymai, paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas - lėti angliavandeniai. Be to, dienos metu reikia gerti tiek vandens, kiek reikalauja tavo kūnas.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Jei nėra troškulio jausmo, nėra prasmės priversti save gerti. Galite gerti arbatas, arbatą, kompotus be cukraus, natūralią kavą pastaroji geriau saikingai.

Stephanie atskleidė, kaip jai visa tai pavyko - pradedant kalorijų skaičiavimu ir baigiant užkandžiavimu, ir kaip planas per dvylika savaičių jai padėjo išsiugdyti sveikesnius įpročius. Iš kur sužinojote apie planą? Maždaug 5 mėnesius lankiausi sporto salėje, tačiau man nepavyko atsikratyti nė trupučio svorio. Tiesą sakant, aš jo priaugau. Pamaniau, jog laikytis dietų man nepavyks.

Kepant būtina neįtraukti dirbtinių maisto priedų. Leidžiama druska, prieskoniai, natūralūs padažai.

Mano dvylikos savaičių svorio metimo kelionė

Kario meniu gali atrodyti taip: Dienos metu: užkandžiai ar tiesiog gėrimas. Vakare: daržovių salotos, kepsnys daržovėse arba svieste su keptomis daržovėmis, varškės lėkštė su uogomis ir anakardžiais. Dienos metu: riešutai, uogos, kario svorio metimas, gėrimas.

kario svorio metimas kaip mesti svorį ir gyventi sveikai

Vakare: grybų sriuba, kepta kiauliena ir bulvės, jogurtas su obuolių skiltelėmis. Dienos metu: vanduo ir užkandžiai. Vakare: kiaušinių ir daržovių salotos, kepta veršiena su ryžiais, avižiniai dribsniai su pienu, sauja nuluptų saulėgrąžų sėklų. Vakarienė turėtų būti planuojama kelios valandos prieš miegą. Po aktyvių treniruočių galite gerti baltymų kokteilius, galite palepinti save dietų barais.

Net ir šiek tiek greiti angliavandeniai bus naudingi, kai išeikvojama daug energijos, organizmui naudinga greitai atkurti jėgą.

kario svorio metimas stebuklas ii svorio netekimas

Mokymai tuščiu skrandžiu, kaip patikina kario svorio metimas, ir sekėjų atsiliepimai pateikiami paprasčiau, nei gali pasirodyti. Laikui bėgant mankšta tuščiu skrandžiu bus dar efektyvesnė nei kario svorio metimas valgį. Kadangi kario dieta yra susijusi su tam tikra pasaulėžiūra, o kario svorio metimas su kario svorio metimas priemonėmis, išeities iš jos nėra. Bet net metodo autorius rekomenduoja pradėti jį palaipsniui ir atsargiai. Jei dieta nepatinka, visada galite ją pakeisti kita. Kelionės pradžia Kadangi tokia filosofija prieštarauja visiems visuotinai priimtiems tinkamos mitybos postulatams ir iš tikrųjų bet kuriai įprastai kasdienybei, pasiruošti reikės.

Norėdami priprasti prie tokių pokyčių, pirmiausia turite išmokti atskirti alkį ir apetitą. Net vakarais reikia valgyti tiek, kiek reikia kūnui. Smegenys signalizuoja, kad sotumas sulėtėja, todėl žmogus atsikelia nuo stalo pilnu skrandžiu ir per daug kalorijų.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Todėl dažnai patariama patiekalą baigti šiek tiek alkant. Maisto negalima gerti, o valgydami reikia sutelkti dėmesį į troškulį. Kai norite gerti daugiau nei suvalgote, turite baigti vakarienę. Galite pradėti laikytis dietos palaipsniui. Svarbu ne kankinti save, o būti harmonijoje su savimi, suprasti, kodėl tai daroma.