Knygų klubo katalogas Nr (pavasaris – vasara) by Knygų klubas - Issuu

Jillys lieknėjimas

Mityba turi būti individuali kiekvienam, bet kalbant apie Viduržemio jūros mitybos piramidę — ji labai tinkama Lietuvos gyventojams pagal jų bendrą sveikatos būklę, sakė profesorius.

Pasak profesoriaus, atlikti tyrimai parodė, kad tie, kurie maitinosi pagal šią piramidę, turėjo apie 70 proc. Kitame tyrime nurodoma, kad laikantis šios dietos gan ilgą jillys lieknėjimas, širdies ligų tikimybė sumažėja 47 proc. Jillys lieknėjimas ir jillys lieknėjimas ligos Lietuvoje gyventojų sergamumo ir mirtingumo struktūroje užima 56 procentus ir tai du kartus viršija Europos Sąjungos šalių vidurkį.

jillys lieknėjimas ar numesite svorio, jei pūpsite?

Pagrindinės ligos yra aterosklerozė, kai cholesterolis kaupiasi kraujagyslėje, vėliau įvyksta infarktai ir insultai. Pats žmogus savo gyvensena maždaug 50 proc.

Labai svarbu yra mitybos ir sveikos gyvensenos raštingumas, kad žinotume, kokie produktai kaip veikia.

Atsiliepimai

Lietuviai nesimaitina labai sveikai. Pavyzdžiui, tyrimai rodo, kad apie 40 proc. Lietuviai maitinasi neteisingai Tad kuo skiriasi šios mitybos piramidės?

Viduržemio jūros piramidėje visi produktai yra suskirstyti tik horizontalia kryptimi, lietuviškoje jie suskirstyti ir horizontaliai, ir vertikaliai.

Account Options

Pačioje apačioje viduržemio jūros piramidėje yra maistas, kurio valgyti turėtume daugiausiai: daržovės, vaisiai, riešutai, bulvės, sėklos, alyvuogių aliejus, grūdiniai produktai. Lietuviškoje yra dvi atskirtos produktų grupės — grūdiniai produktai ir bulvės bei daržovės, vaisiai ir uogos. Viduržemio jūros dieta ©  Shutterstock Be to, alyvuogių aliejaus jillys lieknėjimas piramidėje rekomenduojama suvartoti mažiau, jis padėtas į antrą aukštą.

Nors riešutai yra riebalinė kultūra, o aliejus yra riebalaspagal viduržemio jūros piramidę jų rekomenduojama suvartoti nemažai.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Taip pat viduržemio jūros piramidės maisto produktų bazėje yra sėklos, kurios pas mus nepavaizduotos. Anot profesoriaus, aukščio kaukė svorio metimui jų išauga augalas, tad logiška, kad tai yra įvairių maistinių medžiagų koncentratas.

Lietuviškoje piramidėje mes matome pieno produktus, raudoną mėsą, paukštieną, žuvį, riešutus, alyvuogių aliejų, kiaušinius.

Nuorodos kopijavimas

Viduržemio jūros piramidėje matome tik jūros gėrybes. Ne žuvies produktus, o jūros gėrybes. Stukas primena, kad lietuvių pagrindinį maisto racioną sudaro pieno produktai ir mėsa, kurios, beje, mes suvartojame per daug.

austrių riebalų nuostoliai svorio metimo staigmenos

Trečias aukštas viduržemio jūros piramidėje, yra paukštiena, sūris, kiaušiniai, jogurtas. Pačiame viršuje yra produktai, kuriuos valgyti reikia tik retkarčiais — raudona mėsa, saldumynai.

O maistinių medžiagų iš pieno produktų ir paukštienos gauname daugiau nei turėtume. Jillys lieknėjimas taip ir sergame širdies ir jillys lieknėjimas ligomis. Vis dėlto lietuviams prisitaikyti šią piramidę būtų sudėtinga, nes viduržemio jillys lieknėjimas šalyse gauti šių produktų daug lengviau. Todėl kiekviena šalis savo mitybos piramidę parenka atsižvelgdama į realią situaciją.

Pasak jo, maitinantis pagal viduržemio jūros piramidę, būtų galima numesti svorio, jį normalizuoti. Taip yra dėl to, kad tie produktai, kurie teikia daug sočiųjų riebalų, bei kaloringi produktai, pavyzdžiui fermentiniai sūriaividuržemio jūros piramidėje yra aukščiau nei mūsiškėje, jų rekomenduojama valgyti dar mažiau nei siūloma mums.

geriausias papildas praranda pilvo riebalus prarasti riebalai virš sėdmenų

Taigi, besilaikant tokių mitybos principų, ne tik sumažintume riziką sirgti širdies bei kraujagyslių ligomis, bet ir sugebėtume atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų.