Account Options

Pradedantiesiems svorio metimo rutina

Mityba ar treniruotės. Kas svarbiau? (Tom Venuto)

Mityba ar treniruotės. Kas svarbiau? Tom Venuto Mityba ar treniruotės.

pradedantiesiems svorio metimo rutina

Ar tai iš tikrųjų tiesa ar tiesiog dar vienas kultūrizmo ir fitneso mitas paskleistas ir įsitvirtinęs tarp atletų? Taigi, kas iš tikrųjų svarbiau, mityba ar treniruotės? Pirmiausia noriu pabrėžti, kad negalima atskirti mitybos ir treniruočių. Jie veikia kartu, nepaisant koks tavo tikslas — priaugti raumenų, numesti svorio, palaikyti figūrą ir t.

Tu nepasieksi optimalių rezultatų ar net iš vis jų nepasieksi neatkreipdamas dėmesio į abu šiuos faktorius. Aš skirstau raumenų auginimą arba svorio metimą į tris dalis: svorių treniruotės, kardio treniruotės ir mityba.

Tinkamumas numesti svorio namuose pradedantiesiems: pratimai ir rekomendacijos.

Kiekviena dalis kaip trikojos kėdės koja… Patrauk bet kurią vieną kėdės koją ir kėdė nugrius… Realybėje neįmanoma nustatyti procentais, kuris faktorius svarbesnis. Ir mityba ir treniruotės yra svarbu, bet tam tikruose atleto progreso stadijose, mano nuomone, daugiau dėmesio skiriant vienam faktoriui, negu kitam galima pasiekti geresnių nei įprasta rezultatų. Pradedantiesiems svorio metimo rutina esi pradedantysis ir neturi žinių apie mitybą, tai susitvarkyti mitybą yra žymiai svarbiau negu treniruotes.

Ir tai turėtų tapti pagrindiniu tavo tikslu. Tai sakau, nes pagerinus skurdžią mitybą galima žymiai pagreitinti raumenų augimo arba svorio metimo progresą. Pavyzdžiui jeigu pradedantiesiems svorio metimo rutina valgymus ir per dieną pavalgydavai tik porą kartų, tai padažninus pradedantiesiems svorio metimo rutina mitybą iki mažesnių valgymų per dieną greitai pasikeistų tavo išvaizdą.

Jeigu vartoji perdirbtus riebalus, pakeisk tai gerais riebalais, kaip omega 3 randamais žuvyse, rafinuotą cukrų į vaisius, daržoves, nesmulkintus grūdus.

poilsis tarp rinkinių riebalų nuostolių

Tai tavo išvaizdoje padarys akivaizdų pokytį. Jei tavo mityboje trūksta baltymų, tiesiog prie kiekvieno valgymo pridėk visiškai pradedantiesiems svorio metimo rutina maisto, kaip vištos krūtinėlės, žuvis ar kiaušinio baltymai.

Nesvarbu kaip sunkiai treniruojiesi, kokią metodiką naudoji, visa tai bergždžia, jeigu neaprūpini savęs pakankamu kiekiu maisto medžiagų.

  • Svorio metimo programa vyrams - Dietalt
  • Kaip parinkti tinkamą intensyvumą ir sporto bei poilsio režimą, kad chroniškas nuovargis nepasiglemžtų motyvacijos ir judėjimo teikiamo džiaugsmo?
  • Pridėti prie pageidavimų sąrašo Įdiegti Ar norite numesti svorio, bet neturite laiko eiti į sporto salę?
  • Deginant giliuosius audinių riebalus
  • Mityba ar treniruotės. Kas svarbiau? (Tom Venuto)

Pradedantiesiems arba pažengusiems atletams kurių mityba vis dar skurdi šie pasikeitimai mityboje žymiai labiau įtakoja rezultatus, negu pokyčiai treniruotėse. Raumeninės ir nervinės treniruočių sistemos pradedantiesiems yra neįprastas dalykas, netreniruotas kūnas lengvai patyria šoką, todėl bet kokia treniruočių programa pradedantiesiems sukelia raumenų ir jėgos augimą.

Beveik visada galima rasti būdų pagerinti savo mitybą į vis aukštesnį lygį, bet kai įvaldai visus mitybos pagrindus, tolimesni mitybos patobulinimai nesudarys tokio didelio poveikio, kaip pagrindinai svariausi pasikeitimai. Valgysi daugiau nei 6 kartus per dieną, gausi minimalų pagerėjimą.

Kategorijos

Valgysi daugiau proteino… nors ir be galo daug — vis tiek nepadės. Vartosi dar mažiau riebalų — prieisi prie visiško jų nevartojimo, o efekto nebus — tai greičiausiai tik pakenks. Jeigu vartoji pakankamai angliavandenių ir baltymų, valgai kas 3 valandas, tai tau nebelieka daryti nieko kito, kaip laikytis tokios mitybos diena iš dienos.

Pažengusiam atletui, kuris jau susitvarkęs savo mitybą, pokyčiai treniruotėse tampa daug svarbesni, palyginus su pradedančiuoju.

Kaip sportuojant neperlenkti lazdos: kiek treniruočių reikia, o kiek - jau per daug

Treniruotės turi tapti paremtos mokslu. Išskyrus pokyčius kurie būna padaromi per masės auginimo ir priešvaržybinį periodus, tavo mityba neturi ir negali keistis.

Treniruočių programa svorio metimui pradedantiems sportuoti vyrams

Ji turi išlikti pakankamai pastovi. Tačiau galima tęsti treniruočių intensyvumo didinimą ir gerinti savo treniruočių veiksmingumą beveik be jokių limitų.

nepraraskite svorio meme

Kuo labiau esi patyręs, tuo labiau turi pasireikšti įvairovė ir judėjimas tavo treniruotėse, negalima ilgam sustoti ties viena treniruočių programa, nes gerai ištreniruotas kūnas, labai greitai pripranta prie krūvių. Pasak jėgos trikovininką Dave Tate pažengę sportininkai gali priprasti prie treniruočių rutinos per savaites. Todėl elitiniai sunkiaatlečiai nuolat kaitalioja pratimus ir naudoja net maždaug apie skirtingų treniruočių variantų.

  1. A1 svorio metimas
  2. F max 5 riebalų degintojai
  3. Svorio metimo programa vyrams Į svorio metimo programą vyrams privalo įeiti pratimai, kurie  suderintų ir sustiprintų viršutinę ir apatinę kūno dalis, taip pat ir širdies raumenis.
  4. Pažįstami pasiteisinimai?

Sunkiaatlečių treneris Ian King sako, kad netgi jei esi pradedantysis prie treniruočių programos pripranti per savaites. Treneris Charles Poliquin sako, kad priprantama per treniruotes. Taigi atsakymas į klausymą straipsnio pradžioje.

Tinkamumas numesti svorio namuose pradedantiesiems: pratimai ir rekomendacijos.

Mitybą yra kritiškai būtina pabrėžti labiau pradedantiesiems arba tiems kurių dietoje vis dar netvarkao treniruočių akcentavimas labiau svarbus pažengusiems atletams… Nesakau, kad mityba nebebūna svarbi, mintis yra tame, kad tolimesni mitybos tobulinimai tikrai neduos tokio staigaus efekto, koks yra pajaučiamas įsisavinus ir naudojant mitybos pagrindus.

Kai susitvarkai mitybą, belieka tiesiog nuosekliai jos laikytis ir progresyviai didinti treniruočių veiksmingumą ir intensyvumą, taip pat įvaldyti meną, planuoti treniruočių įvairumą, kuris yra vadinamas periodizacija. Tom Venuto was last modified: rugpjūčio 12th, by numesti svorio vienoda This entry was posted in Treniruočių programos.

Bookmark the permalink. Parašykite komentarą.

  • Svorio metimas - scrapping.lt diskusijų forumas
  • Kaip sportuojant neperlenkti lazdos: kiek treniruočių reikia, o kiek - jau per daug - DELFI FIT
  • Nuovargio ir svorio kritimo simptomai