Kaip išsiaiškinti, kiek kalorijų reikia prarasti, kad numesti svorį – Naudingos nuorodos

Kiek svorio praras, Rekomenduojame:

Papildomų svarų šalinimas visada yra aukščiausia rezoliucija, kurią dalijasi milijonai žmonių.

suaugusiųjų svorio metimo stovyklos Albertoje

Jei tai ir tavo, vienas klausimas greičiausiai vyksta per jūsų protą: Kiek kalorijų turėčiau iš tikrųjų imtis kiekvieną dieną numesti svorio? Vidutiniškai aktyvi moteris nuo 26 iki 50 metų turėtų gauti apie 2 kalorijų per dieną, kad išlaikytų sveiką svorį, pagal USDA rekomendacijas amerikiečiams.

  1. Antrosios savaitės meniu yra panašus.
  2. Kiek reiktų suvartoti kalorijų, norint numesti svorį? - scrapping.lt - Mobili versija
  3. Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - scrapping.lt
  4. Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Bet kai kalbama apie svorio netekimą, kalorijos nėra vienintelis dalykas. Kiek vartoti priklauso nuo veiksnių, tokių kaip jūsų amžius, aukštis, lytis ir veiklos lygis.

Jei gausite šį klausimą, tikriausiai matėte svorio netekimo svetaines ar programas, kuriose naudojama formulė, kurioje atsižvelgiama į šiuos kintamuosius. Įvedę savo asmeninius duomenis, voila — kiek svorio praras atgaivina stebuklingą kalorijų skaičių, kurį reikia kasdien, kad pasiektumėte norimą svorį.

svorio metimas siekiant naudos sveikatai

Garsas, kad būtų tiesa? Sveiką skatinantis mitybos redaktorius Cynthia Sass sako, kad tai yra. Pavyzdžiui, kai užsiregistruosite su svorio netekimo programa, pvz.

Kiek reiktų suvartoti kalorijų, norint numesti svorį?

Jei manote, kad iš jūsų kasdienio valgio plano bus iškirpta daugybė kalorijų, teisus. Šios formulės idėja yra ta, kad kalorijų atitinka vieną svarą, o tai reiškia, kad kasdien septynias dienas sumažinate kalorijų, sukursite kalorijų deficitą, o savo ruožtu prarandate vieną svarą.

Tada programa pasiūlė ji valgo kalorijų per dieną, kad pasiektų savo tikslą.

jus lieknėjimo amišas

Jos dienos kalorijų pašalpa išaugo iki Tai didžiulis skirtumas. Be abejo, šis metodas jums praras svorį šiek tiek lėčiau nei tuo atveju, jei per dieną suvartojote kalorijų, bet mažai tikėtina, kad sunaikinsite medžiagų apykaitą, sudeginsite raumenis ar patirsite nuotaikų pokyčius, pvz.

Viename svare ,24 g riebalų yra kalorijų. Jei jūsų raumenys per dieną išeikvojo kalorijų daugiau, nei įprasta, teoriškai, per septynias dienas turėtumėte sudeginti kalorijų arba vieną svarą riebalų. Atrodo, kad būtų logiška per dieną suvartoti kalorijų mažiau, taigi, raumenys turės deginti riebalus, gaunamus iš riebalų ląstelių. Deja, tai veikia ne visiškai taip.

Be to, kalorijų per dieną pjaustymas daugeliui žmonių nėra tvarus. Tikėtina, kad tam tikru momentu būsi taip alkanas arba pavargęs, turėsite padidinti kalorijų kiekį … ir tai leis jums įgyti svorį atgal.

kiek svorio praras praleistas laikotarpis ir svorio metimas

Kiti žmonės, turintys daugiau emocinių santykių su savo kūnu ir skaičiais ir jaučia nerimą dėl skaičiavimo, ir tai iš tikrųjų gali būti didžiulis. Sassas sako, kad galų gale gali būti neproduktyvus ir paskatinti jus persivalgyti iš nusivylimo ar visiškai atsisakyti savo tikslo.

Kai ji tampa vis sunaudojama, ji netgi gali sukelti streso hormono kortizolio, kuris, kaip buvo įrodyta, padidina pilvo riebalus, padidėjimą, ji priduria.

Kodėl prarasti svorio, reikia valgyti baltymus.

Laimei, jei jūsų maisto suvartojimo stebėjimas nėra jūsų dalykas, yra daug kitų būdų sumažinti kalorijų kiekį, pvz. Pavyzdžiui, padidinus ne krakmolingų daržovių, pavyzdžiui, špinatų, brokolių ir grybų, dalis, mažinant krakmolo dalis, pvz.

lėtas poilsio medžiagų apykaitos greitis svorio netekimas prarasti kūno riebalai, tada birūs

Kai kurie žmonės taip pat gali pabandyti naudoti stebėtoją tik pradžioje, kad jaustųsi, ką norėčiau valgyti sveiką kalorijų skaičių dėl savo tikslo svorio.

Sassas sako, kad buvo pacientų, kurie nemanė, jog jie yra persivalgę, bet iš tikrųjų jie buvo ar kalorijų, kur jie turėjo būti. Dar reikia prisiminti: ne visos kiek svorio praras yra vienodos.

kiek svorio praras lenktynių svorio metimas

Jei pataikote į kasdienį kalorijų tikslą, bet kiekvieną dieną valgote greito maisto, galite prarasti svorį, bet nesijausite gerai. Jei norite numesti svorio ir pagerinti savo sveikatą, visas maistas yra kelias.