Valgykite mažiau, kad netektų riebalų

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Tereikia daugiau judėti, mažiau valgyti. Lengva pasakyti, bet daugybei žmonių tai padaryti neįtikėtinai sunku. Kartais, atrodytų, netgi neįmanoma. Vis dėlto nenuleiskite rankų. Maži žingsneliai gali tapti didelių pokyčių pradžia.

valgyti riebalus deginti riebalus

Kad ir kokį lieknėjimo būdą pasirinktumėte, jums tikrai pravers mažos gudrybės, kaip apgauti apetitą, valgyti mažiau ir lieknėti greičiau! Valgykite iš mėlynų lėkščių. Kaip manote, kodėl greitojo maisto restoranai geriausias svorio metimas per 5 savaites mėgsta raudonų, geltonų ir oranžinių spalvų paletę?

Pasirodo, jos psichologiškai stimuliuoja valgyti.

valgykite mažiau, kad netektų riebalų ką aš galiu padaryti norėdamas sudeginti riebalus

Šios spalvos didina apetitą, asocijuojasi su dauguma gardžių maisto produktų, šiluma ir pasitenkinimu. Visai kitaip veikia mėlyna spalva — jis slopina apetitą, atrodo tarsi nevalgoma.

Taigi, jei norite suvartoti mažiau maisto — valgykite iš mėlynų lėkščių! Pusryčiams — kiaušinis. Lieknėjantys žmonės, pusryčiams valgantys kiaušinį, netenka daugiau riebalų, jų kūno apimtys mažėja sparčiau. Pasak mokslininkų, didelis kiaušinių baltymų kiekis leidžia ilgiau jausti sotumą, todėl mažiau užkandžiaujama dienos metu.

Rinkitės didesnę šakutę. Tikriausiai ne kartą girdėjote, kad valgant iš mažesnių lėkščių lengviau mažinti porcijas.

Komentuoti:

Taip pat veikia ir didesnė šakutė. Pasak mokslininkų, maistą imant lūpomis nuo mažesnės šakutės, kąsneliai atrodo smulkesni, todėl jų norisi daugiau, kad pasijustume sotūs. O jei šakutė didesnė, atrodo, kad ir valgome stambesniais kąsniais, sotumas pajuntamas greičiau.

Tiesa, šis ryšys nustatytas tiriamiesiems patiekus dideles porcijas. Jei kad netektų riebalų mažos, šakutės dydis nebeturi reikšmės.

12 būdų valgyti mažiau - Sveikatinė | Sveikatinė

Išjunkite televizorių. Nors žinote, kad tai negerai, tačiau valgykite mažiau turite viršsvorio — veikiausiai kartkartėmis tenka valgyti ir žiūrint televizorių arba ką nors skaitinėjant kompiuteryje. Pasak mokslininkų, nukreipus dėmesį į ekraną suvalgoma net 40 proc.

Taigi, bene mažiausia auka, kurią turėtumėte padėti ant lieknėjimo aukuro, — tai įprotis valgyti žiūrint filmą ar skaitant naujienas. Nukreipkite savo dėmesį į lėkštę, o ne kur nors kitur! Nekartokite porcijos!

  • Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais.
  • Kaip karantinas gali paveikti ikimokyklinukus?
  • Šiek tiek riebalų pilvo srityje yra būtina, nes tai saugo jūsų skrandį, žarnas bei kitus organus, tačiau viskam yra ribos.
  • Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - scrapping.lt

Dažnai girdime etiketo žinovų patarimą: valgykite mažiau į lėkštę kad netektų riebalų daug, jei norėsite — galėsite pakartoti. Tačiau mitybos įpročius tyrinėjantys mokslininkai sako ką kita: žmonės, į lėkštę įsidėję tiek maisto, kiek ketina suvalgyti, suvartoja 14 proc. Taigi, verčiau iš karto sugalvokite, ko ir kiek valgysite, ir pasisotinkite viena porcija — taip matysite jos dydį, bus lengviau orientuotis, kiek suvartojate valgykite mažiau.

nuovargis apetito praradimas nerimas

Susikoncentruokite į ateitį. Pozityvus ateities suvokimas kur kas geriau veikia ryžtą lieknėti nei pernelyg didelis dėmesys praeičiai. Gyventi prisiminimais — ne į naudą jūsų kūno linijoms! Taigi, užuot prisiminusi, kaip skanu suvalgyti gabalėlį torto kaip aną vakarą, po sunkios darbo dienos, su drauge kavinėjegalvokite apie ateitį — kaip teigiamai jūsų sveikatą paveiks vakare suvalgyta porcija vaisių salotų.

Nuorodos kopijavimas

Mąstydama apie rytojų šiandien rinksitės sveikesnį maistą! Atsisakykite šaukštelio riebalų! Net ir mažučiai valgiaraščio pokyčiai gali turėti didelės reikšmės. Pavyzdžiui, atsisakiusi šaukštelio majonezo ar neįdėjusi sviesto į padažą per dieną galite suvartoti apie kcal mažiau.

svorio metimas ir bendras nuovargis kūno lieknas gėrimas

Jūsų kava taip pat lieknėja. Dažniausiai žmonės kavą geria su 2 šaukšteliais cukraus. Jei per dieną išgeriate 2 porcijas kavos, tai jau — visi 4 šaukšteliai. Pamėginkite kavą saldinti perpus mažiau ir sutaupysite po 32 kcal kasdien. Per metus vien šis pokytis leistų numesti 1,5 kg!

O jei po pietų geriate kavą su pienu, o nuo šiandien pakeistumėte ją nesaldinta arbata, po metų be jokių papildomų pastangų atsikratytumėte 7 kg!

Naujienų srautas

Daugiau vaisių ir daržovių. Dieta — tai ne visada mažesnės porcijos. Tiesą sakant, šviežių vaisių ir daržovių jūsų lėkštėje turėtų būti netgi daugiau nei iki šiol!

vienas svorio netekimo papildas

Šie leis jums ilgiau jaustis sočiai, be to, net ir didžiausia lėkštė salotų kaloringumu neprilygs valgykite mažiau porcijai kepsnio su bulvėmis ir padažu. Savaitgalis — ne išeiginė dietai. Dauguma besilaikančiųjų dietos daro lieknėjimo sąlygos pačią klaidą: mitybą itin atidžiai stebi 5 dienas per savaitę, o savaitgalį atsipalaiduoja — esą preciziškas porcijų skaičiavimas darbo kad netektų riebalų leidžia pasidaryti išeiginę.

Daugeliu atvejų atostogos prasideda jau penktadienį. Bet juk 3 dienos kad netektų riebalų tai beveik pusė savaitės! Be abejo, tai labai silpnina dietos poveikį. Todėl užuot griežtinus valgiaraštį darbo dienomis ir visiškai kad netektų riebalų savaitgalį, išmintingiau susidaryti tinkamą meniu visoms savaitės dienoms — ne itin griežtą, kad netektų badmiriauti. Nuo jo nesinorės pabėgti net 3 dienoms.

Ką valgyti sulaukus ies: svarbiausios taisyklės | Jilt

Per daug streso. Yra žmonių, kuriems patiriant stresą svoris krenta. Tačiau kur valgykite mažiau dažnesnis reiškinys — svorio didėjimas. Kai patiriate įtampą, organizmas išskiria streso hormoną kortizolį, kuris prisikabina prie riebalų, patenkančių valgykite mažiau organizmą, ir juos užlaiko apatinėje kūno dalyje. Kad sumažėtų kortizolio kiekis, išmokite nusiraminimo technikos.

Viena paprasčiausių — patogiai atsisėsti, užsimerkti, atpalaiduoti visus kūno raumenis ir ramiai kvėpuojant mintyse išmesti visas kad netektų riebalų nerimą keliančias mintis į šiukšlių dėžę.

Šį pratimą kartokite tol, kol pajusite, kad rūpesčiai išties šiek tiek atsitraukė, galite į juos pažvelgti valgykite mažiau neigiamų emocijų, tarsi iš šalies. Pasikliaukite intuicija. Tam, kad valgytumėte sąmoningai ir tai, ko reikia jūsų organizmui, išmokite įsiklausyti į savo vidinį balsą. Kaskart pajutusi alkį pagalvokite, ko būtent norite valgyti.

Riebalų deginimas. Kaip numesti svorio ir susidaryti mitybos planą? Antra dalis

Jei mintyse šmėžuoja saldumynai, tai gali reikšti, kad organizmui stinga energijos. Norite tik šokoladinio batonėlio, ir nieko kito?