Riebalų deginimo treniruotė

Riebalų deginimo variklis

Norint numesti svorio, neužtenka vien tinkamos mitybos

Pasistengsiu tai išsklaidyti riebalų deginimo variklis prarasti riebalai, nesulėtindami medžiagų apykaitos patikimą bei pagrįstą informaciją. Visi straipsnyje pateikti faktai paremti mokslu. Remiantis mokslu, L-Karnitinas atlieka labai svarbų vaidmenį energijos gamyboje — jis perneša riebalų rūgštis į ląstelės mitochondriją 1 ,  2 ,  3.

Paprastais žodžiais tariant, mitochondrija — tai ląstelės riebalų deginimo variklis.

Riebalų deginimo treniruotė | Laisvalaikis scrapping.lt

Būtent mitochondrija naudoja riebalų rūgštis energijai kurti. Tavo organizmas pats gali gaminti L-Karnitiną iš dviejų aminorūgščių: lizino ir metionino. Visgi, reikia nemažai vitamino C, jog organizmas sugebėtų pagaminti pakankamą kiekį Prarasti riebalų menopauzė kiekį 4. Neskaitant organizme pagaminamo L-Karnitino, nedidelius šios medžiagos kiekius gali gauti ir iš gyvulinės kilmės maisto produktų, tokius kaip mėsa ar žuvis 5.

Vegetarų bei tam tikrų genetinių problemų turinčių žmonių organizmai kartais nesugeba pasigaminti ar iš maisto įsisavinti pakankamo kiekio L-Karnitino.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tokiu atveju šios mdžiagos poreikis labai smarkiai išauga 6. L-Karnitinas dažnai sutinkamas ir maisto papildų pavidale.

  1. Svertinės antklodės ir svorio metimas
  2. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Acetil-L-Karnitinas gali būti naudojamas neurologinės ligoms, pavyzdžiui Alzheimerio riebalų deginimo variklis, gydyti. Propionil-L-Karnitinas: ši forma puikiai tinkama kraujo tekėjimo problemoms, pavyzdžiui periferinėms kraujagyslių ligoms bei aukštam kraujo spaudimui, gydyti. Propionil-L-Karnitinas gali padidinti kraujo tekėjimą gerinančio azoto oksido gamybą 9 ,  L-Karnitino L-Tatratas: dėl labai greito šios formos karnitino įsisavinimo, tai dažniausiai maisto papilduose sutinkama forma.

L-Karnitino L-Tatratas gali sumažinti raumenų skausmą bei pagreitinti raumenų atsistatymą 11 ,  12 ,  Reziumė: nors L-Karnitinas yra standartinė forma, sutinkamos ir kitos, skirtingą poveikį organizmui suteikiančios formos. Milteliai tirpdomi vandenyje, todėl ne visiems tai yra patogus vartojimo būdas.

L-KARNITINAS: AR JIS NAUDINGAS TIK RIEBALŲ DEGINIMUI?

Visgi, praktikoje tai didelė reikšmės neturi. Maisto papildas tabletėmis įprastai yra pigesnis už kapsules ir skystį, tačiau brangesnis už miltelius.

prarasti riebalai nugaros viduryje

Kapsulės: tai milteliai želatininiame apvalkale-kapsulėje. Kapsulės įsisavinamos greičiau nei tabletės, jas taip pat lengviau nuryti.

6 riebalų deginimo klaidos

Visgi, įprastai L-Karnitinas kapsulėmis brangesnis už tabletes, tačiau pigesnis už skystį. Skystis: vartojant skystą L-Karnitiną, pastarasis pateks į kraujotaką greičiausiai. Visgi, skysto pavidalo produktas įprastai šiek tiek brangesnis už kitus.

riebalų deginimo medžiaga ar fermentai padeda numesti svorio

Ląstelėse, L-Karnitinas padeda transportuoti riebiąsias rūgštis į mitchondrijas, kuriose tos rūgštys naudojamos energijos gamybai. Apskritai, L-Karnitinas yra naudingas sveikatai, jis pagerina mitochondrijų funkciją bei gali pagerinti jų augimą ir sveikatą.

kaip numesti riebalus, bet išlaikyti svorį svorio metimo pagalvėlės

Būtent mitochondrijų sveikata yra susijusi su sveiku senėjimu ir turi didelę reikšmę ligų prevencijai 18 ,  19 ,  20 ,  Remiantis naujesniais moksliniais tyrimais, skirtingos L-Karnitino formos ir jų potenciali nauda organizmui padeda kovoti su širdies ir smegenų ligomis 22 ,  Reziumė: iš esmės L-Karnitinas transportuoja riebiąsias rūgštis į ląstelėse esančias riebalų deginimo variklis, kuriose tos rūgštys apdorojamos ir naudojamos energijai gaminti.

Visgi, būtina suprasti, jog riebalų deginimas — tai ilgalaikis procesas arba tiesiog gyvenimo būdas. Riebalų deginimas — tai  greitesnė medžiagų apykaitatinkama mityba, reguliarus fizinis krūvis ir dar daug kitų faktorių viename.

L-Karnitinas, šiuo atveju, tik pagalbininkas. Visgi, L-Karnitino kaip maisto papildo vartojimas svoriui mesti turi pagrindo. Kadangi L-Karnitinas padeda pernešti energijos gamybai naudojamas riebiąsias rūgtis į ląsteles, šis procesas gali padėti efektyviau deginti riebalus ir atitinkamai numesti svorio.

Remiantis 9 mokslinių riebalų deginimo variklis analize, L-Karnitiną naudoję tyrimo dalyviai sugebėjo vidutiniškai atsikratyti 1,3 kg daugiau svorio.

FIZINIS PAJĖGUMAS

Daugelis šių tyrimų buvo atlikti su pagyvenusiais ar antsvorį turinčiais žmonėmis Bet kokiu atveju, reguliari tinkama mityba bei fizinė veikla yra svarbiausia — tai padeda pasiekti geriausių rezultatų.

L-Karnitinas — tai tik priedas prie visko. Reziumė: L-Karnitino savybė riebalų deginimo variklis energijos gamybai reikalingas riebiąsias rūgštis į mitochondrijas gali padėti atsikratyti riebalų bei svorio.

Remiantis su gyvūnais atliktais moksliniais tyrimais, Acetil-L-Karnitinas ALCAR gali padėti išvengti dažnai su amžiumi atsirandančio protinių sugebėjimų mažėjimo bei pagerinti mokymąsi 30 ,  Remiantis su žmonėmis atliktais moksliniais tyrimais, Acetil-L-Karnitino vartojimas kasdien padėjo sustabdyti su Alzheimerio bei kitomis smegenų ligomis susijusį protinių sugebėjimų mažėjimą 32 ,  33 ,  Taip pat buvo išsiaiškinta, jog jog Acetil-L-Karnitinas suteikia panašią naudą bendrai smegenų funkcijai ir Alzheimerio ar kitomis smegenų riebalų deginimo variklis nesergantiems vyresnio amžiaus žmonėms 35 ,  36 ,  Ypatingais atvejais, Acetil-L-Karnitinas netgi gali apsaugoti smegenų ląsteles riebalų deginimo variklis galimos žalos.

Vieno tyrimo metu, alkoholikai kasdien vartojo 2 gramus Acetil-L-Karnitino 90 dienų iš eilės. Po tyrimo buvo pastebėti įvairiapusiški smegenų funkcijos pagerėjimai Reziumė: L-Karnitinas, o ypač Acetil-L-Karnitinas, gali pasitarnauti smegenų funkcijai ir kitoms su ja susijusioms ligoms.

Riebalų deginimo treniruotė

Sužinok daugiau:  Magnis: 9 moksliškai pagrįstos teigiamos savybės sveikatai Vieno tyrimo metu, tiriamieji kasdien vartojo 2 gramus Acetil-L-Karnitino ir tai padėjo net 10 padalų sumažinti sistolinį kraujo spaudimą Pastarasis yra svarbus įvairių ligų rizikos bei širdies sveikatos rodiklis.

Be to, prieitos išvados, jog L-Karnitinas naudingas pacientams su sunkiais širdies sutrikimais, tokiais kaip širdies vainikinių arterijų liga ar chroniškas širdies rabarbarų riebalų nuostoliai 40 ,  Visgi, L-Karnitino teigiamas poveikis gali pasireikšti netiesiogiai tik po savaičių ar mėnesių vartojimo.

Šiuo atveju L-Karnitinas skiriasi nuo tokių medžiagų kaip  kofeinas  ar  kreatinaskurios tiesiogiai gali padidinti fizinį pajėgumą čia ir dabar. Štai keletas su fiziniu pajėgumu susijusių L-Karnitino teigiamų savybių: Atsistatymas: L-Karnitinas gali pagerinti atsistatymą po fizinės veiklos 46 ,  Raumenų aprūpinimas deguonimi: L-Karnitinas gali padidinti deguonies tiekimą į raumenis Ištvermė: L-Karnitinas gali padidinti kraujo tekėjimą bei azoto oksido gamybą — tai atitinkamai padeda sumažinti nuovargį Raumenų skausmas: L-Karnitinas gali sumažinti įprastai po fizinės veiklos pasireiškiantį raumenų skausmą Raudonųjų kraujo kūnelių eritrocitų gamyba: L-Karnitinas gali padidinti deguonį po riebalų deginimo variklis ir apskritai visą organizmą išnešiojančių eritrocitų gamybą 50 ,  Mokslinio tyrimo su II tipo diabetu sergančiais pacientais metu, pastebėta, jog L-Karnitinas pagerino kraujo cukraus reakciją po daug angliavandenių turinčio patiekalo suvartojimo.

Ši kraujo cukraus reakcija yra svarbus diabeto rizikos bei bendros sveikatos rodiklis AMPK pagerina organizmo gebėjimą įsisavinti angliavandenius Reziumė: remiantis riebalų deginimo variklis, L-Karnitinas gali padidinti fizinį pajėgumą bei padėti gydyti įvairius riebalų deginimo variklis sutrikimus, tokius kaip širdies ligos ar II tipo diabetas.

Martos vyno darymo dietos programa

Vieno tyrimo metu tiriamieji 21 dieną iš eilės naudojo 3 gramus L-Karnitino kiekvieną dieną. Tyrimas buvo atliekamas siekiant išsiaiškinti L-Karnitino saugumą. Tiriamiesiems buvo atliekamas išsamus kraujo tyrimas tiek prieš pradedant tyrimą, numesti svorio prieš Kalėdas jo pabaigoje.

Joks neigiamas L-Karnitino  šalutinis poveikis nebuvo pastebėtas Pastebėta, jog 2 gramai L-Karnitino per dieną — tai saugus kiekis ilgalaikiam vartojimui.

L-KARNITINAS: AR JIS NAUDINGAS TIK RIEBALŲ DEGINIMUI? - EnergyZone

Visgi, kartais pasitaiko nedidelis šalutinis poveikis, toks kaip pykinimas bei skrandžio diskomfortas 24 ,  Daugumai žmonių, 2 ar mažiau gramų L-Karnitino per dieną yra saugi ir šalutinio poveikio nesukelianti dozė. Reziumė: 2 ar mažiau gramų dozės per dieną, panašu, jog yra gerai toleruojamos ir saugios.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Kai kurie žmonės, vartodami L-Karnitiną, susiduria su pykinimui ar virškinimo problemomis, tačiau rimti neigiami padariniai nebuvo pastebėti.

Sužinok daugiau:  Kaip numesti svorio: 3 esminiai žingsniai sėkmės link Štai geriausi L-Karnitino šaltiniai maiste: Jautiena 85 g : 81 mg.