Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Darant svorius gera svorio, 10 svarbių dalykų - scrapping.lt diskusijų forumas

  • Dabar yra daug priemonių kurios padeda užauginti masę, tačiau šie 10 patarimų yra pagrindiniai siekiant tikslo.
  • Krūtinės treniravimo klaidos santrauka: 1.
  • Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • Svorio netekimas 6 metų amžiaus
  • Nojus Berlinskas Organizatorių nuotr.
  • Kaip priaugti svorio? | Įdomūs straipsniai

Kiti raumenys: Sėdmenys, blauzdos, pakinklinės sausgyslės. Įrankiai pratimui: Štanga ir svoriai.

Lap 26, Žmogaus organizmui reikalingas subalansuotas ir pakankamai įvairus maistas. Pagrindinės maisto medžiagos yra baltymai, angliavandeniai bei riebalai, kurie, norint užtikrinti gerą sveikatą, turi būti vartojami tam tikromis proporcijomis. Šios proporcijos priklauso ir nuo žmogaus gyvenimo būdo: aktyvesnis gyvenimo būdas reiškia didesnį energijos sunaudojimą ir didesnį jos poreikį.

Atlikimo tipas: Junginys. Pratimo lygis: Pažengusiems.

One year of keto - My 62-pound transformation!

Pritūpimai su svoriu iš priekio yra pritūpimų su svoriu ant nugaros variacija, kai štanga padedama ant priekinės pečių dalies, o ne ant nugaros viršaus. Per šį pratimą, Jūs taip pat lenksitės ties klubais ir keliais, kol kirsite 90 laipsnių kampa tarp blauzdų ir šlaunų. Tačiau atliekant pritūpimus su svoriu iš priekio, Jūsų liemuo bus labiau vertikalus, kad išlaikytumėte štanga ant savo pečių.

darant svorius gera svorio

Olimpiniai sunkiaatlečiai dar pritūpimus su svoriu iš priekio, nes tai yra dalis pratimo iš svorio užsimetimo ir išstūmimo. Kai jie užsimeta štangą nuo grindų ant pečių priekio, jie turi daryti pritūpimą su svoriu iš priekio, kad atsistotų ir antrą poziciją.

Nuorodos kopijavimas

Taigi, kuo didesniu svoriu padaroma pritūpimą iš priekio, tuo lengviau sunkiaatlečiams svorio užsimetimo ir išstūmimo rungtis. Kultūristai taip pat darant svorius gera svorio šį pratimą kojų keturgalviams raumenims treniruoti.

Vienintelis būdas tai padaryti atliekant pritūpimus su svoriu iš priekio, tai laikyti liemenį tiesiai.

darant svorius gera svorio

Bet tai bus visai skirtingas kūno judesys nei atliekant pritūpimus su svoriu ant nugaros. Taigi: Štangos pasidėjimas ant priekinės pečių dalies. Štanga darant svorius gera svorio ant priekinės pečių dalies, toliau nuo nugaros viršaus.

Tai privers Jūsų nugaros viršutinius raumenis dirbti sunkiau tam, kad būtų išlaikytas svoris ant pečių, dėl to pritūpimai su svoriu iš priekio yra daromi su lengvesniu svoriu.

KAS YRA PRITŪPIMAI SU SVORIU IŠ PRIEKIO ?

Tiesus liemuo. Jei darysite pritūpimus mažiau vertikaliai, kaip tai daroma atliekant pritūpimus su svoriu ant nugaros viršaus, štanga nuriedės nuo Jūsų pečių ir sužeis Jūsų riešus. Į priekį pasvirusios blauzdos. Jei Jūs darysite pritūpimus ir Jūsų blauzdos bus labiau vertikalios, taip kaip darant pritūpimus su svoriu ant nugaros viršaus, Jūsų liemuo pasvirs į priekį ir štanga nuriedės nuo Jūsų pečių.

Tačiau tai tik vienas iš daugybės būdų, kaip galima lengvai suklysti sportuojant. Dar prie to pridėkite prastą programą ir atlikimo techniką, netinkamą pramankštą ir turėsite tiesų kelią į nesėkmę ar net traumą.

Todėl liemuo turi būti tiesus. Bet tai stums Jūsų blauzdas į priekį ir sukels didesnį stresą kelėnams.

Pagrindinės pradedančiųjų klaidos

Laikant liemenį tiesų, yra beveik neįmanoma atsisėsti, kaip tai įmanoma darant pritūpimus su svoriu ant nugaros viršaus. Jei bandysite, nukris štanga. Sukryžiuotas paėmimas rankomis, reikalauja mažiau lankstumo.

darant svorius gera svorio

Bet Jūms bus sunku išlaikyti alkūnes iškeltas ir galite numesti štangą, jei naudosite sunkų svorį. Švarus štangos paėmimas, naudojamas sunkiaatlečių, yra saugesnis ir geresnis būdas.

  1. Выходит, ты не видала ее с тех пор, как я оказалась за стенами - Нет .

  2. Со мной все в порядке.

  3. 10 didžiausių klaidų sportuojant - DELFI FIT
  4. Kiek svorio netekimas

Nelaikykite štangos savo rankomis, nes skaudės riešus. Leiskite pečiams laikyti svorį. Laikykite krūtinę ir alkūnes aukštai, tada nenuriedės štanga nuo pečių. Pažiūrėkite vaizdo įrašą ir greit suprasite, kaip atliekamas šis sunkus pratimas. Praktikuokitės su mažesniu svoriu.

Aš treniravausi apie metus savo rūsyje. Kilnojau svorius, kuriuos man buvo padovanoję tėvai, per vienerias Kalėdas. Skaičiau daug žurnalų ir treniravausi kiekviena naktį, darydamas įvairiausius pratimus, kuriuos buvo galima atlikti su hanteliais, štanga ir suoliuku. Netrukus aš į tai įsitraukiau ir tai tapo mano aistra.