Kaip numesti svorio?

Svorio metimas gimdant

Svorio metimas po gimdymo: kokie pratimai tinka, ko atsisakyti Mama su kūdikiu. Autorius: Žmonės. Gali susidaryti įspūdis, kad tokios žvaigždės kaip Angelina Jolie, Jessica Alba, Victoria Beckham ir daug kitų grožio etalonų, vos  pagimdžiusios, iškart lipa ant treniruoklio ir nenulipa nuo jo, kol neatgauna tobulų formų. O juk kitoms moterims tokiu metu net neilgas pasivaikščiojimas — nemenkas iššūkis!

Svorio reguliavimas po gimdymo

Akivaizdu, kad jų iškelta kartelė visoms pasaulio mamoms — tikrai aukšta. Bet ar toks žaibiškas svorio metimas po gimdymo nekenkia sveikatai?

  • Šiaurės ąžuolai svorio netekimas
  • Reikia numesti svorio prašome padėti
  • Tai ir padidėjęs cirkuliuojančio kraujo kiekis, didėjanti placenta ir gimda, gausėjantys vaisiaus vandenys.

Medikų atsakymas vienareikšmiškas — kenkia. Ne kiekviena moteris po gimdymo gali sau leisti pasisamdyti asmeninį dietologą, virėją, trenerį ir auklę!

kasdienė svorio metimo rutina

Paaugusių kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti jų nesuvalgytą maistelį. Deja, būtet šis taupumas ir užkandžiavimas kartais ir neleidžia moterims susigrąžinti taip išsiilgtų buvusių formų.

KĄ DARYTI IR KAIP SPORTUOTI METANT SVORĮ?

Antraip jos kenkia svorio metimas gimdant tik sau, bet ir kūdikiui — dėl dietos nukenčia ir pieno kokybė, ir mažėja jo kiekis. Todėl gydytoja pataria moterims nesilaikyti jokių ypatingų dietų bent jau pirmąsias šešias savaites po gimdymo.

  • Cigarai svorio metimas
  • Be pagražinimų: 10 faktų apie svorio metimą | scrapping.lt

Šitaip galite atsikratyti nemažai iki gimdymo priaugto svorio — pieno gamybai papildomai reikia — kcal per dieną. Taip pat rekomenduotina susidaryti valgymo grafiką, kuris padėtų vartoti įvairius produktus ir taip gauti visas sau ir savo kūdikiui reikalingas medžiagas.

Be to, paaugusių kūdikių mamytės dažnai mėgsta pabaigti jų nesuvalgytą maistelį.

Jums gali patikti

Vargina slogi nuotaika? Nors L. Kūdikius auginančioms moterims gydytojai rekomenduoja užsiimti aktyvia fizine veikla ir mankštintis, kadangi fiziniai pratimai ne tik padeda susigrąžinti buvusias formas, bet ir sumažina pogimdyvinės depresijos riziką.

Taip pat negalima pamiršti, jog po gimdymo, ypač maitinant krūtimi, svoris krinta savaime, todėl norint atgauti gražias kūno formas pakanka kelių efektyvių pratimų.

Svorio metimas po gimdymo: kokie pratimai tinka, ko atsisakyti | Žmonėscrapping.lt

Net jei prieš nėštumą turėjote antsvorio, gydytoja ragina pasinaudoti proga ir pasidailinti kūno formas. Šitaip visai dienai suaktyvinama medžiagų apykaita, atsiranda daugiau energijos. Tačiau jeigu esate pelėda, treniruokitės vakarais.

kodėl maitinančios motinos numeta svorio kaip numesti užuojautos svorį

Kada ir nuo ko pradėti, kad nepakenktumėte nei sau, nei kūdikiui? Jei jis uždega žalią šviesą — pirmyn!

vyrų svorio metimo programos svorio metimo poveikis periodui

Jei ne — geriau neskubėkite ir palūkėkite, kol sustiprėsite. Juk svarbiausia — jūsų ir jūsų mažylio sveikata. Taip pat nepamirškite pasitikėti savo kūnu.

Antsvorio turinčių nėštukių dieta (I dalis)

Iki 6—8 savaičių po gimdymo nerekomenduojamas bėgimas ar šokinėjimas, antraip rizikuojate patirti rimtų traumų ir pažeisti sąnarius.

Saugiau rinktis treniruotes su kamuoliais, užsirašyti į treniruotes baseine, pilateso, kalanetikos užsiėmimus. Mankšta su vėžimėliais. Jei gavote gydytojo leidimą pradėti sportuoti, nė nemėginkite pradėti intensyvų treniruočių.

Mankštas natūraliausia pradėti nuo pasivaikščiojimų. Pastaruoju metu išpopuliarėjo treniruotės su vežimėliais. Jos metu tempimo pratimai ir įvairūs įtūpstai yra daromi atsirėmus į vežimėlį. Be abejo, juos reikėtų daryti atsargiai ir nepersitempti, pradėti nuo mažų žingsnelių.

Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma!

Pilvo preso pratimai. Po gimdymo labai svarbu stiprinti pilvo presą. Net tos moterys, kurios iki nėštumo intensyviai sportuodavo, per svorio metimas gimdant mėnesius nešiodamos kūdikį praranda buvusį pilvo raumenų stiprumą. Pilvo prese yra dvi pagrindinės zonos, kurioms reikia skirti daugiau dėmesio — tai viršutinė ir apatinė jo dalys.

Antsvorio turinčių nėštukių dieta (I dalis) | scrapping.lt

Apatinę dalį stiprina įvairūs kojų kilnojimo pratimai, o viršutinė dalis stiprėja judinant liemenį. Svarbiausia — nepamiršti abiejų zonų, kadangi taip sustiprinsite įstrižuosius pilvo raumenis, kurie labai svarbūs moters liemeniui.

  1. 20 kg svorio per 2 savaites
  2. Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma! | scrapping.lt
  3. Kaip sustiprėti ir numesti nereikalingą svorį po gimdymo - Mamos Žurnalas
  4. Pagrindiniai svorio metimo principai
  5. Sveika gyvensena Kova su kilogramais po gimdymo: misija įmanoma!
  6. Prieš nėštumą – gazelė, po gimdymo – meška - Mamos Žurnalas
  7. Draugaukime ir Facebooke!
  8. Svorio reguliavimas po gimdymo - Mama - scrapping.lt

Pasirinkti tinkamiausią treniruotę geriausiai svorio metimas gimdant treneris, tačiau jeigu renkatės pačios, išbandykite kuo įvairesnių treniruočių ir stenkitės nuolat keisti jums tenkantį krūvį.

Nebijokite laikui bėgant treniruotes intensyvinti. Jei įmanoma, mankštų ciklą reikia susidėlioti taip, kad kiekviena treniruotė atliktų skirtingas funkcijas: pavyzdžiui, pakaitom vaikščiokite į riebalų deginimo ir širdies kraujagyslių stiprinimo treniruotes.

svorio metimas gimdant

Dubens dugno raumenų stiprinimas Renkantis treniruotes, būtina atkreipti dėmesį į dubens dugno raumenų stiprinimo pratimus. Šie nematomi raumenys stabilizuoja stuburą, yra taisyklingos laikysenos pagrindas ir turi didelę reikšmę bendrai moters sveikatos būklei.

Labai svarbu stiprinti nugarą, pečius, rankas — juk laukia ilgi mėnesiai nešiojimo, svorio kritimas avariniu atveju džiaugsmų.

svorio metimas gimdant

Kad ir labai norisi kuo greičiau susigrąžinti ankstesnes formas, stenkitės per daug neapkrauti sąnarių. Dar kartą primename — įsiklausykite į savo kūną!

Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti

Kiekvienas žmogus skirtingas, todėl tai, kas svorio metimo akademija jūsų draugei, nebūtinai padės jums. Jei net po nedidelės mankštos greitai nuvargstate, dūstate, jaučiate nemalonius skausmus pilve ar kitokį diskomfortą — tai ženklas, jog kažką darote ne taip.

Tokiu atveju luktelkite, mažinkite krūvį arba rinkitės kitokius pratimus — juk mažyliui reikalinga sveika, žvali ir gerai besijaučianti mama.