Kiek kalorijų per dieną suvartoti?

Kiek reikia numesti svorio, Numesti svorio, kiek kalorijų

Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata.

kiek reikia numesti svorio

Čia gausu ne tik moksliniais tyrimais grįstų patarimų, valgiaraščių planų, bet ir paprastų, gardžių bei maistingų patiekalų receptųkurie suteiks energijos, padės subalansuoti mitybą ir skatins gyventi sveikiau. Su COSMO skaitytojomis dalinamės Anitos patarimais, kaip apskaičiuoti tau būtinų dienos kilokalorijų normą ir kaip išsiaiškinti, kiek jų turėtum suvartoti, jeigu tavo tikslas - numesti arba priaugti svorio.

pirmiausia vyras numeta svorio

Energijos gauname iš trijų sudedamųjų maisto dalių - angliavandenių, baltymų ir riebalų. Įvairūs biocheminiai procesai šią energiją kūne suskaido ir paverčia adenozino trifosfatu ATP.

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl.

Energija gaunama, kai viena fosfato molekulė atsiskiria ir lieka adenozino difosfatas ADP. Ši energija gali būti naudojama raumenų reikmėms.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

BMA - tai kilokalorijų skaičius, sudeginamas palaikyti būtiniausioms kūno funkcijoms. Įprastai BMA sudaro apie proc.

yang zi svorio metimas

Jei nenori vargti su ilgais skaičiavimais, turėtum žinoti, kad 0,5 kg tavo svorio BMA sunaudoja 11 kalorijų. Taigi formulė gana paprasta: savo svorį padaugink iš 2 ir tuomet daugink iš Taigi tiek kilokalorijų tavo kūnas sunaudoja būtiniausiems gyvybiniams procesams patenkinti - kiek reikia numesti svorio, maisto virškinimui ir t. Papildomai kilokalorijos sudeginamos didinant fizinį aktyvumą.

Zumba nuostolis riebalų būdų lieknėti per savaitę

Kuo daugiau aktyvumo, tuo daugiau kilokalorijų sudeginama. Įvertink savo fizinio aktyvumo lygį FAL : Neaktyvus gyvenimo būdas - 1,2 Vidutinis aktyvumas sportas kartus per savaitę - 1,4 Didelis aktyvumas - 1,5 Labai aktyvus intensyvus sportas kiekvieną dieną - 1,75 Išsiaiškinusi savo fizinio aktyvumo lygį, padaugink koeficientą iš sunaudojamų kilokalorijų skaičiaus.

kiek reikia numesti svorio

Pavyzdžiui, jei pagal pateiktą pavyzdį per dieną tavo kūnas sudegina kcal. Tiek tavo kiek reikia numesti svorio bendrai sudegina per parą laiko. Norėdama numesti svorio, kasdien suvartojamų kilokalorijų skaičių sumažink 15 proc. Tokiu būdu per savaitę atsikratysi riebalų deginimo femme 0,5 kg svorio.

riebalų praradimas kas savaitę progresuoja

Norėdama priaugti svorio padidink kasdien suvartojamų kilokalorijų skaičių 20 proc. Jei suderinsi tai su treniruotėmis, per mėnesį turėtum priaugti maždaug 0,5 kg.

Ar galima numesti svorio nesportuojant