Sausas brandinimas

8 savaičių riebalų nuostolių rezultatai, Tavo komentaras

Turinys

    Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka. Ji buvo išbandžiusi tam tikras naujas tabletes lieknėjimui. Kaip manai, ar ji gerai atrodo?

    Tyrimo rezultatai nustebino Omega-3 nauda lieknėjimui buvo susidomėta po Pietų Australijos universitete atlikto tyrimo, kurio metu mokslininkai analizavo 75 žmonių svorio ir riebalų masės pokyčius. Visiems jiems buvo diagnozuotas antsvoris arba nutukimas, kamavo padidėjęs kraujospūdis bei aukštas cholesterolio lygis.

    svorio netekęs tėtis

    Tyrimo dalyviai buvo suskirstyti į keturias grupes: pirmosios dvi grupės nuolat gavo omega-3 riebiųjų rūgščių turinčio tuno aliejaus, tuo tarpu kitos vartojo placebą — tokį pat kiekį saulėgrąžų aliejaus, neturinčio omega Abi šios grupės buvo dar kartą padalintos 8 savaičių riebalų nuostolių rezultatai pusę nereguliarus periodo svorio metimas vieniems dalyviams nurodyta tris kartus per savaitę pasivaikščioti 45 minutes, o kiti galėjo visiškai nesportuoti.

    Visi tyrimo dalyviai privalėjo nekeisti savo kasdienių mitybos įpročių. Po trijų savaičių trys tyrimo dalyvių grupės nepasižymėjo jokiais didesniais pokyčiais, tačiau grupė, sportavusi ir vartojusi omega-3 riebalų rūgštis, mokslininkus nustebino.

    8 savaičių riebalų nuostolių rezultatai

    Pastarosios grupės dalyviai vidutiniškai numetė po 2 kilogramus ir sumažino viso kūno riebalų masės procentą. Rezultatai dar labiau nustebino todėl, kad tyrimo dalyviai beveik nepakeitė savo gyvenimo būdo bei įpročių ir sportuodami patyrė tik nedidelį fizinį krūvį.

    8 savaičių riebalų nuostolių rezultatai būdų lieknėti per savaitę

    Riebalų kaupimasis ant pilvo signalizuoja rimtas problemas Omega-3 nauda svorio metimui buvo aiškinama keletu priežasčių. Omega-3 riebalų rūgštys DHR ir EPR mažina insulino, cukraus kiekį kraujyje ir tai organizmui padeda riebalus deginti, o ne juos kaupti.

    Taip pat tai suteikia daugiau energijos, 8 savaičių riebalų nuostolių rezultatai jėgų sportuoti ar atlikti fizinius pratimus. Be viso to, mokslininkai pastebėjo, kad omega-3riebalų rūgštys greitina medžiagų apykaitą -tai padeda gliukozę paversti energija, o ne kaupti ir saugoti riebalų pavidalu.

    Tyrimai taip pat rodo, kad verta atkreipti dėmesį, jei riebalai kaupiasi pilvo, liemens srityje - tai dažnai reiškia, jog greičiausiai organizmas gamina daug lieknėjimui trukdančios medžiagos - kortizolo arba streso hormono, lemiančio riebalų kaupimąsi šiose kūno vietose.

    8 savaičių riebalų nuostolių rezultatai kaip išmatuoti kūno svorio

    Siekiant suvaldyti kortizolo lygį, reikėtų į dienos racioną įtraukti daugiau omega-3 riebalų rūgščių turinčių produktų. Omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai Reklama Omega-3 riebalų rūgštys yra nepakeičiamos, todėl jų galima gauti tik iš maisto.

    pyktis padeda numesti svorio

    Didžiausi omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai — riebios žuvys: lašiša, sardinės, tunas, ančiuviai; jų taip pat yra linų sėmenų aliejuje tik ALR riebalų rūgštisgraikiniuose riešutuose, sojoje. Jei per savaitę suvartojate bent tris porcijas riebios žuvies, tuomet galite būti tikri, kad aprūpinate organizmą reikiamu kiekiu šių gyvybiškai svarbių riebalų rūgščių.

    Angliavandenių keitimas mononesočiųjų riebalų kiekiu maistui su energija: poveikis medžiagų apykaitos profiliui ir kitiems kardiovaskuliniams rizikos veiksniams tarptautinis nutukimo žurnalas - Tarptautinis nutukimo žurnalas - Balandis Anotacija TIKSLAS: Ištirti, ar širdies ir kraujagyslių rizikos veiksnių pagerėjimas, pastebėtas energijos balanso sąlygomis po keitimo angliavandeniais CHO mononesočiųjų MUFA riebalų atveju, taip pat stebimas ribotomis sąlygomis. MATAVIMAI: Kūno svoris, lipidų kiekis kraujyje, nevalgiusio plazmos insulino ir fosfolipidų riebalų rūgščių sudėtis raudonųjų kraujo kūnelių metu buvo išmatuoti pradžioje ir po 8 savaičių. Taip pat buvo matuojami įvairūs oksidacinio statuso parametrai plazmos lipidų hidroperoksidai, bendrasis antioksidantų kiekis plazmoje, šlapimo rūgšties plazmoje ir vitamino E ir serumo sukelta sklandžiai raumenų ląstelių SMC proliferacija. Po 8 savaičių vitamino E koncentracija kraujo plazmoje buvo teigiamai susijusi su raudonųjų kraujo kūnelių fosfolipidų oleino rūgšties kiekiu ir parodė, kad abiejų dietų svyravimai buvo kitokie padidėjo mityba su daugiafunkcine medžiaga ir sumažėjo su CHO turinčia dieta.

    Deja, tyrimai rodo, kad ant lietuvių stalo žuvis vis dar retas patiekalas.