Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Norėdami numesti svorio, turite valgyti

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio Kaip numesti svorio? Viršsvoris yra didžiulė žmonijos problema.

Paieškos forma

Sėdimas darbas, fizinio aktyvumo trūkumas, persivalgymas, greitas maistas, alkoholis — visi šie dalykai skatinantys svorio augimą labai dažnai sutinkami visuomenės kasdienybėje. Didžioji žmonių turinčių aukštą kraujospūdį sveria daugiau jų optimalus svoris.

O kur diabetas ir kitos ligos Nereikia laukti, kol užklups ligos, jei turite viršsvorį, susiimkite jau šiandien. Taip, svorio metimui reikia daug valios. Tačiau valia yra ugdoma.

norite numesti svorio, ką valgyti

Kokie svarbiausi dalykai, norint sumažinti kūno svorį? Stebuklų tikrai nėra Norėdami numesti svorio pakanka sureguliuoti mitybą ir svoris palaipsniui susireguliuos. O jei dar padidinsite turite valgyti turite valgyti, tai tik paspartins procesus. Ir tikrai nereikia laikytis kraštutinių dietų, kur per mėnesį numetama po kg.

Tai organizmui tikrai ne į naudą. Normalus svorio metimas yra kg per mėnesį. Net jei prarandate po 1 kg į mėnesį, tačiau stabiliai, tai irgi nėra blogai, juk per metus susidaro visi 12 kg!

Taigi, ką valgyti ir ko nevalgyti? Pirmas dalykas ko reikia atsisakyti arba kardinaliai sumažinti, tai cukrus. Tortai, šokoladai, saldūs gėrimai — viso to stenkitės nevalgyti.

Antras dalykas, tai gaminiai iš Norėdami numesti svorio miltų. Ir trečias dalykas, tai gyvulinės kilmės riebalai. Jų stenkitės arba visiškai turite valgyti, arba mažais kiekiais ir ne kasdien. Jau vien šių 3 dalykų pakanka, kad organizmas šiek tiek atsigautų. Tačiau turite valgyti negana. Metant svorį privalu apriboti alkoholio vartojimą.

  • Jeigu pastarasis dalykas reikalauja mažiau išleisti, tai pirmasis — vartoti mažiau kalorijų.
  • Patikimiausia svorį mesti pamažu, kontroliuojant dielotogui.
  • Tikrai taip, norėdami netekti svorio, jei tiksliau — kūno riebalų, energijos turite suvartoti mažiau, negu jos sudeginate.
  • Aptarsime šokolado naudą, apie kurią dar ne visi yra girdėję.

Alkoholis turi daug nenaudingų kalorijų. Vienas alaus bokalas turi apie kcal. Pagalvokite, jei jūs išgeriate 5 bokalus. Tai juk kcal! Jei visiškai negalite atsisakyti alkoholio, apsiribokite minimaliais kiekiais, taurė vyno tikrai nepagadins reikalo.

Bet geriau apsieiti ir be jos.

Požymiai, kad turite valgyt daugiau, jeigu norite atsikratyti svorio - DELFI Gyvenimas

Dar vienas svarbus momentas, nevalgyti prieš miegą. Turi praeiti mažiausiai valandos iki miego po paskutinio valgymo. Jei visiškai negalite užmigti tuščiu skrandžių, pasidarykite neriebių salotų ar sugraužkite kokią morką. Na, ir turite valgyti svarbiausias dalykas — suvalgomo maisto kiekis bei jo padalijimas per dieną.

Niekada, kartoju, niekada neprikimškite pilno skrandžio.

Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką – norintiems užsiauginti raumenų?

Idealiausia, jei pakylate nuo stalo su lengvu alkio jausmu. Pradžioje tai bus neįtikėtinai sunku. Atrodytų lengviau 10 km nubėgti, nei tai padaryti, tačiau su laiku organizmas įpras turite valgyti nedidelių porcijų ir bus lengviau.

dinaminis riebalų praradimas dvigubai patenka id geriausias būdas numesti riebalus ir celiulitą

Be to, valgykite ne mažiau kaip 4 kartus per dieną. Idealiausia kartai. Tą milžinišką porciją, kurią sukertate per vien prisėdimą, padalinkite į dvi dalis. Jei jūs valgote didelėmis porcijomis 3 kartus per dieną, suvalgykite jas per 6 kartus. Pamatysite, vien tai jau pagerins jūsų savijautą. Nebūsite apsivalgę, prikimšę skrandžio kaip kiaulės, jausitės kur kas lengviau. Pagreitės medžiagų apykaita, pats organizmas sunaudos daugiau kalorijų.

Einam toliau.

Kaip numesti svorio?

Sumažinkite raudonos mėsos vartojimą. Idealiausia mėsos atsisakyti ir ją pakeisti žuvimi. Na, o jei be mėsos negalite, valgykite paukštieną. Blogiausiu atveju jautieną, tačiau tikrai ne kasdien! Ir kardinaliai atsisakykite kiaulienos. Sumažinkite ne tik cukraus, bet ir druskos vartojimą. Jos žmonės suvartoja per daug, tiek tikrai nereikia prisikrauti druskos į maistą, kiek kraunasi tipinis pilietis. Žinoma, reikia priprasti prie mažiau sūdyto maisto, tačiau skoniai receptoriai tuo ir unikalūs, jog gana greitai persiorientuoja prie naujos mitybos ypatumų.

Vartokite daugiau daržovių, vaisių, vietoj bulvių rinkitės kruopas, kiaušinius valgykite be turite valgyti tik baltymus. Baltą duoną pakeiskite rupia bemiele juoda duona. Ir — nepamirškite gerti daug vandens.

Požymiai, kad turite valgyt daugiau, jeigu norite atsikratyti svorio

Po litrus, vasarą ir daugiau. Jei sportuojate, taip pat nepamažinkite. Patarčiau dar vengti kavos. Turite valgyti geriate, tai minimaliai. Geriau rinkitės arbatą. Dabar apie judėjimą. Negalvokite, jog sportas padės numesti svorį, jei nekeisite mitybos ypatumų.

Yra nemažai profesionalių sportininkų, kurie turi nemažą viršsvorį, nors prakaituoja sporto salėje kasdien. Tačiau su sportu gerokai greičiau pasieksite rezultatų. Juolab, sportas pagerina sveikatą, smegenų veiklą, stiprina širdį, praplečia kraujagysles, stiprėja raumenys, raiščiai. Tad jei nesportuojate, rekomenduočiau pradėti. Norėdami numesti svorio sportuoti, ką sportuoti — čia kita tema. Galite eiti į klubą, arba sportuoti namuose.

Norėdami numesti svorio, turite valgyti ar kūnas degina cukrų prieš riebalus?

Pavyzdžiui, Tabataapie kurią jau rašėme. Galite rinktis pabėgiojimą gryname ore, arba dviračio-treniruoklio mynimą kambaryje. Pasirinkimų tikrai daug, pagal galimybes ir kišenę.

Kodėl metant svorį mityba yra svarbiausia dalis

Svarbiausia, kad judėtumėte. Daugiau vaikščiokite, į parduotuvę eikite pėsčiomis, užuot važiavę automobiliu nebent gyvenate už kelių kilometrų. Jei reikia užlipti laiptais į aukštą, lipkite pėsčiomis, kam tas liftas? Iš tiesų tereikia pakeisti mąstymą.

Nuorodos kopijavimas

Įsakyti savo protui elgtis kitaip ir jūs pamatysite, jog nebereiks kovoti su savo protu, jog darote kažką ne taip ir po mėnesio grįžtate prie seno. Įsakykite savo protui daryti taip, kaip norite ir jis nebesipriešins.

  1. Pagrindiniai svorio metimo principai
  2. Numesti svorio agurkų gėrimas
  3. Antsvorio mažinimo metodikos: elgesio kontrolės dieta | Medicina visiems
  4. Dietos Patarimų kraitė.
  5. Kitaip tariant, žmogui buvo rekomenduojama tam tikram laikotarpiui ženkliai apriboti suvartojamo maisto kiekį.
  6. Keletas patarimų, norintiems numesti svorio
  7. 3 mėnesių lieknėjimo programa su dietologu - Mamos Žurnalas

Norėdami pagreitinti svorio metimo procesą, galite pasinaudoti šiuolaikiniais farmokologijos mokslo pasiekimais. Tai ne fiziologinis įsikišimas, o maisto papildų vartojimas. Tinkamai suderinti maisto papildai gali kur kas greičiau padėti pasiekti norimą rezultatą. Išsamiau apie tai parašysime kituose straipsniuose, arba kreipkitės dėl konsultacijos į parduotuvėje dirbančius žmones.