Komentarai

Kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų. Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų | scrapping.lt

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Fotolia nuotr. Ar jau viską žinome apie medžiagų apykaitą? Kalorijosgaunamos valgant, suteikia energijos - ši reikalinga medžiagų apykaitai ir fiziniam aktyvumui. Medžiagų apykaita - procesų, būtinų gyvybei išsaugoti, visuma: tai raumenų tonuso ir kūno temperatūros palaikymas, kraujo apytaka, širdies darbas, kvėpavimas.

padaryti liekninantį kūno įvyniojimą kaip numesti svorio ir per daug gerti

Su maistu gaunama energija ir maistinės medžiagos panaudojamos šioms organizmo reikmėms. Medžiagų apykaitą mes menkai galime paveikti. Nuo jos priklauso, kiek kalorijų sudeginame, vadinasi, ji turi įtakos ir tam, kokiu greičiu kaupiame riebalus ar jų atsikratome.

SVORIO METIMAS. MITAI IR REALYBĖ

Kai šio hormono yra mažiau, tai ir energijos, reikalingos medžiagų apykaitai, sunaudojame mažiau. Jų, deja, nepakeisime.

kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų

Nuolat sportuodamos ją pagreitiname, nes riebalus pakeičia raumenys. Pradedant mečiu, kas dešimt metų mūsų medžiagų apykaita sulėtėja procentais.

8 maisto produktai, kurie padeda deginti riebalus

Taip yra dėl to, kad sumažėja raumenų masė. Griežtos dietos - taip pat.

kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų

Juk organizmas ima taupyti energiją ir aktyviai kaupti maistines medžiagas net iš salotų lapų. Bent iš 20 visiškai vienodo ūgio, svorio, amžiaus žmonių energijos reikės porą kartų daugiau nei likusiems. Miegant medžiagų apykaita sulėtėja ir neatsibunda tol, kol neužkandate. Tad ignoruojant pusryčius organizmas iki pietų sudegina daug mažiau kalorijų.

Geriausia valgyti 5 kartus per dieną gaunant po kcal.

  1. Riebalų Deginimo Sistema tai kelias į liekną, sveiką ir energingą kūną.
  2. Ar sojos pupelės yra tinkamos svorio metimui
  3. 10 kg svorio netenkama per 3 mėnesius
  4. Daktaras Unikauskas įvardijo simptomus, kada laikas mažinti kavos   84 Įsivaizduokite, viena mergina mina dviratį, o kita ramiai mezga.

Rekomenduojama nedaryti ilgesnių nei 4 val. Be to, išvengsime alkio sukeliamų persivalgymo priepuolių. Tačiau tai nereiškia, kad turite nuolat kramsnoti: tai šokoladuką, tai saldainiuką, tai pyragaitį Pasak gydytojos dietologės Editos Gavelienės, kai kurie maisto produktai turi įtakos kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų apykaitai.

Gudrybės, kaip sudeginti kuo daugiau kalorijų

Tačiau tai dažniausiai yra hipotezės. Tiesa, ne šiaip sau sugalvotos, o paremtos tyrimais. Dabar madinga kalbėti apie vadinamąsias fitochemines medžiagas. Tai biologiškai aktyvios maisto sudedamosios dalys, skatinančios riebalų apykaitą, kitaip sakant, jų pašalinimą iš ląstelių.

Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių. Laimei, yra daugybė paprastų būdų, kurie padeda greitai ir lengvai paspartinti riebalų deginimą. Išmėginkite jėgos treniruotes Jėgos treniruotės — sporto tipas, kuomet reikia sutraukti raumenis esant pasipriešinimui. Tokios treniruotės didina raumenų masę ir jėgą.

Tokių medžiagų yra manguose, salieruose, cikorijose, numesti svorio sumuštiniai rūšių salotose. Medžiagų apykaitai įtakos turi ir kofermentas Q O kofeinas, deja, kalorijoms įtakos nedaro, tik skatina širdies susitraukimų dažnį. Įprotis valgyti ne namuose gerokai gadina figūrą. Mitybos specialistai teigia, kad per pastaruosius dvidešimt metų porcijų dydis restoranuose ir kavinėse padidėjo vidutiniškai du kartus.

Nors mūsų šalyje porcijos nėra kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų, vis dėlto išimčių pasitaiko O žmogus labai dažnai laikosi nuostatos: sumokėjau, vadinasi, turiu suvalgyti. Todėl kasdien galime gauti kcal daugiau Jei nespėjame jų sudeginti, apie svorio kontroliavimą galime pamiršti Porcijos dydį lengviausia kontroliuoti valgant namuose, tačiau ir kavinėje juk niekas neverčia išlaižyti lėkštės.

Kad nepersivalgytumėte, bandykite užsisakyti pusę porcijos. Jei tokios galimybės nėra, galima pasielgti dar paprasčiau - užsisakykite vieną porciją dviem ir paprašykite antros lėkštės.

Reader Interactions

Į tolimą spintelės kampą nugrūskite visas milžiniškas lėkštes ir didelius dubenis. Anot tyrimų, iš dvigubai didesnio indo suvalgome 31 proc. Nedėkite daug maisto ant valgomojo stalo - nekils pagunda prisikrauti daugiau. Kitas puikus būdas gauti mažiau kalorijų - išmokti naudotis lazdelėmis.

Sekite mus:

Jomis valgykite ne tik kinų patiekalus. Taip valgysite gerokai lėčiau ir susikaupusi, tačiau jausitės soti, nes jūsų smegenys turės laiko suprasti, kad skrandis jau pilnas. Tačiau jei vakarieniausite spoksodama į televizorių, smegenys pamirš, ką veikiate Tyrimai parodė, kad žmonės, kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų prilipę prie televizoriaus, per dieną suvartoja maždaug kalorijų daugiau - per metus susidaro apie 6 kg svorio.

kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų svorio metimas apie mus

Alkoholinius gėrimus gerkite su maistu, nes jei išgeriate taurę prieš valgį, dažnai užsisakote dar vieną - o su ja ir papildomą dozę kalorijų Stiprinkite raumenis! Liesą žmogų galima lyginti su greitaeigiu sportiniu automobiliu, kurio variklis litras po litro ryja benziną.

kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų negaliu prarasti svorio dėl rezginio

Visa laimė, daug labiau nei medžiagų apykaita nuo mūsų valios priklauso fizinė veikla. Energijos dalį, išeikvojamą judant, galime keisti - tereikia pastangų Deja, judame vis mažiau.

Nuorodos kopijavimas

Anot tyrėjų, tarkim, sekretorė prieš 30 metų sudegindavo dvigubai daugiau kalorijų nei dabar: juk reikėjo į spausdinimo mašinėlę įdėti kiekvieną popieriaus lapą, stipriai barškinti klavišus, stumdyti volelį prieš kiekvieną naują eilutę Vienintelis būdas sudeginti daugiau kalorijų - didinti raumenų masę. Būtinas fizinis aktyvumas!

kaip priversti organizmą sudeginti daugiau riebalų

Fizinė veikla ne tik didina raumenis, bet ir degina kalorijas, tačiau ne vienodai veiksmingai. Tarkim, jūsų draugė kasryt nubėga 6 kilometrus ir džiaugiasi puikia figūra bei savijauta, o jūs vakarais vaikštinėdama su šunimi nukulniuojate taip pat 6 km, tačiau išsaugoti dailių linijų nepavyksta. Jei norite veiksmingai eikvoti energiją, svarbu tam tikrą laiką ne mažiau kaip ketvirtį valandos kasdien priversti greitu tempu dirbti didelę grupę raumenų visų pirma, kojų.

Main navigation

Ir treniruoklių salėje kalorijas deginsite sėkmingiau, jei krūvį rinksitės mažesnį, o pratimų atlikimo tempą - didesnį. Taigi sudeginamų kalorijų kiekį lemia labai paprasta taisyklė: kuo daugiau raumenų dirba, kuo sunkesnė kūno dalis apkraunama ir kuo ilgesnį laiką užsiimame fizine veikla, tuo daugiau sunaudojame energijos.

Treniruotės laikas - rytas, pietūs ar vakaras - tam neturi jokios įtakos. Sportuoti būtina šiek tiek pavalgius ir, svarbiausia, prieš treniruotę reikia gauti angliavandenių. Ne veltui sportininkai prieš varžybas geria saldžius gėrimus, valgo specialius batonėlius.

Kiek vidutiniškai sudegintų kcal tenka 1 kg kūno masės per 1 val.

Reklama Turbūt visi žinome, kad kaloringas maistas ir fizinio aktyvumo trūkumas sukelia medžiagų apykaitos sutrikimus, kurie veda į nutukimą, rašo "Dailymail". Daugeliui mūsų yra sunku išlaikyti sveiką kūno svorį, ne visada lengva suprasti, kaip skiriasi metabolizmo darbas ir efektyvumas. Kiekvienam žmogui organizmas reikalauja skirtingo energijos kiekio, reikalingo apdoroti suvartotam maistui ir gėrimams.