Pirmadienis: viso kūno stiprumo mokymas

Amžinai c9 mesti svorį

Ir yra begalinių būdų tai padaryti - galbūt netikėtai įsimylėsite, arba pamatysite, kad grupės tinkamumas jums rimtai motyvuoja. Bet prilipimas prie vieno mėgstamiausio arba atsitiktinai šokinėja iš vienos treniruotės į kitą nėra pats efektyviausias ar efektyviausias būdas gauti tinkamo svorio ar prarasti svorį tie, kurie jums gali būti arba gali būti ne tokie patys, kurie yra kieti! Jei norite matyti ir palaikyti rezultatus, turite turėti veiksmų planą. Nesvarbu, ar esate visiškai naujas, ar jums reikia šiek tiek patarimų, čia esate čia.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Celeb treneris Adam Rosante, autorius Antrasis kūnas ir C9 ambasadorius parengė SELF skaitytojų planą, padedantį jums sėkmingai pasiekti bet kokius svorio mažinimo tikslus. Jis sujungia itin efektyvias treniruotes su svorio netekimu kartu su vieta, kurioje galite įtraukti treniruotes, kurias tikrai mėgstate. Bet pirmiausia reikia paminėti keletą dalykų. Taip pat, kaip ir treniruotės, norint taupyti svorį, reikia amžinai c9 mesti svorį sveikos mitybos pasirinkimą ir gerą miegą.

Ir dar labiau žingsnis atgal, visada prisiminkite, kad sveikos mitybos, kūno rengybos ir svorio netekimas skiriasi. Tai, kas veikia jūsų geriausiam draugui, ne visada bus geriausias dalykas, nes jūsų metodai jiems gali neveikti. Ir jei jūs konkrečiai bandote numesti svorio, paklauskite savęs, kodėl. Ar prarasite svorį ir tai, kaip jūs einate iš tikrųjų jus sveikina ir laimingesni? Ir ar yra kitų klausimų, kuriuos turėtumėte apsvarstyti prieš bandydami?

Net jei jūs neturite netvarkingo valgymo istorijos, būtinai nustatykite sau pagrįstus lūkesčius ir tikslus.

amžinai c9 mesti svorį

Sveikatos ir svorio netekimas apima tiek daug sudedamųjų dalių, pavyzdžiui, pirmiau minėtą sveiką mitybą ir miegą, ir dalykus, kurių visai negalite kontroliuoti, kaip hormoniniai svyravimai. Svarbiausia, nesvarbu, kokie jūsų tikslai yra, svarbiausia elgtis su savo gerumu ir klausytis savo kūno. Čia jis apibūdina pavyzdį nuo pirmadienio iki sekmadienio treniruotės plano, kuris, laikui bėgant, gali padėti jums numesti svorio - viskas, ką jums reikia padaryti, yra nuolat rodyti ir dirbti.

amžinai c9 mesti svorį

Šis mišinys apima visus jūsų pagrindus, bet jei reikia kažką pakeisti, tai NBD - tai tik amžinai c9 mesti svorį, kai treniruotės gali būti atliekamos.

Manau, kad tai yra pagrindinė padėtis, padedanti jums eiti. Štai kaip naudoti šį svorio mažinimo treniruotės planą: Išbandykite puikiai suplanuotą treniruočių savaitę, pritaikytą žemiau pateikiamiems svorio mažinimo tikslams ir palikite jį apačioje, kad taip pat būtų lengva nuoroda. Jei nesistengiate numesti svorio, tai visiškai gerai - nesvarbu, kokie yra jūsų tikslai, šis subalansuotas fitneso planas gali būti puiki gairė.

Bernardinai.lt

Suplanuokite savo treniruotes artimiausią savaitę savo kalendoriuje ir iš anksto užsisakykite savo klases. Jei reikia pakeisti dieną kita treniruote, tiesiog būkite strateginis. Atminkite, kad saugus, sveikas svorio netekimas yra laipsniškas procesas! Dabar eikime.

Tai padidina Jūsų BMR arba bazinį medžiagų apykaitos greitį, o tai reiškia, kad jūsų kūnas degina daugiau amžinai c9 mesti svorį. Tai yra skaičiavimas, kiek kalorijų jūs sudeginsite, jei jūs visą dieną padėjote lovoje.

Tikslus svoris, kurį naudojate, skirsis, sako jis, tačiau jis turi tam tikrų gairių, kaip pasirinkti tinkamus. Pasiruošę pradėti? Štai viso kūno stiprumo treniruotė, kurią darysite tris kartus per savaitę. Jūsų viso kūno stiprumo treniruotė Kūno svoris - 15 pakartojimų. Greitas patarimas: gauti žemą, palaikykite krūtinę ir neleiskite savo amžinai c9 mesti svorį per savo kojų pirštus per šį apatinį amžinai c9 mesti svorį judėjimą. Greitas patarimas: padėkite save taip, kad galvos, nugaros ir užpakalis būtų ant stendo, jūsų kojos ant grindų.

Greitas patarimas: jei neturite stendo, pabandykite išlenktą eilutę. Izometrinis Y gulėjimas - palaikykite 30 sekundžių. Greitas patarimas: galite išlaikyti kojas ant žemės, kad jaustumėtės patogiau.

7 dienų svorio netekimo treniruotės planas - Fitnesas - 2020

Box Step-Ups - 15 pakartojimų kiekvienai kojai. Greitas patarimas: Pakeiskite kairę ir dešinę koją ir už papildomą iššūkį pakelkite koją į pėdą, kai nuėjote iš dėžutės. Plankas - palaikykite 30 sekundžių. Greitas patarimas: įsitikinkite, kad laikote savo pagrindinį sandarumą! Atlikite grandinę 3x, palikdami 1 minutę tarp kiekvieno turo. Šio tipo aukštos intensyvumo intervalo mokymas yra ypač veiksmingas, nes po to, kai treniruotės metu kelis kartus patyrėte širdies susitraukimų dažnį, jūsų kūnas naudoja daugiau energijos, kad jūsų kūnas grįžtų į poilsio būseną.

Taigi, nesijaudinkite, jei tiesiog negali Kartais galite važiuoti dviračiu dviračiu, irklavimo mašina, elipsine dviračiu, pavadinkite jį. Kai šaudomi tinkami raumenų pluoštai, iš visų pratimų gausite daugiau.

Dabar suporuokite, kad mobilumas dirbtų su pėsčiomis. Pasivaikščiojimas yra mažo poveikio judėjimas, kuris padidina kraujo tekėjimą ir padės pagreitinti atsigavimą. Sėkmingai vaikščioti! Ketvirtadienis: viso kūno stiprumo mokymas Darykite tą patį treniruotę pirmadienį. Nesvarbu, ką jūs darote, įsitikinkite, kad jūs prakaitas -ir pasilinksminti. Šeštadienis: viso kūno stiprumo mokymas Darykite tą patį treniruotę pirmadienį ir ketvirtadienį. Sekmadienis: poilsio diena Ah, poilsio diena - jūs jį uždirbėte.

Raumenys nėra pastatyti, kol dirbate - iš tikrųjų, kai traukinys treniruojasi, jūs išskiriate raumenų pluoštus. Štai kodėl svarbu amžinai c9 mesti svorį poilsio ir atkūrimo laiką, todėl jie turi galimybę pataisyti save šiek tiek stipresnis nei anksčiau, aiškina Rosante. Laikykitės trijų iki keturių savaičių treniruotės plano, siūlo Rosante.

numesti svorio

Pakelkite šiek tiek sunkesnę. Net jei jūs sutelkiate dėmesį į savo formos tobulinimą per kiekvieną treniruotę, tai vis dar vyksta, sako Rosante. Pasibaigus šiam planui po mėnesio, bus laikas jį amžinai c9 mesti svorį.

Pirma, jūs nuobodu iš savo proto. Galų gale jis ras būdą, kaip lengvai atlikti šiuos užsiėmimus.

Kliūčių pažeidimo modelis Jei norėjote pasigaminti sveikesnių patiekalų, numesti svorio ar gauti patarimų dėl savipagalbos, tikėtina, kad pažiūrėjote į prekės ženklą ar asmenį, kuris padės jums padėti jūsų kelionėje. Ir yra labai didelė tikimybė, kad asmuo pateks į mūsų kasmetinį įtakingiausių sveikatos ir kūno rengybos žmonių sąrašą. Šių metų sąraše aišku viena: kūno pozityvumas pagaliau yra pagrindinis aspektas. Taip pat pastebėsite daugybę buitinių vardų - tai dar vienas požymis, kad sveikatingumas vis labiau tampa mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Šį sąrašą sudarėme remdamiesi griežtais kriterijais.

Kai pikachu liekni atsitiks, jūs plysite ir nustosite matyti pažangą. Tačiau, tikiuosi, kai jau kelias savaites trupinsite treniruotes, jausitės patogiau nei kada nors važiuodami į savo sporto kelionę. Ir tik tai yra didelis laimėjimas, nesvarbu, ką sako skalė.

kaip mesti svorį per pečius yohimbe riebalų nuostoliai