Priversti mąstyti, kaip numesti svorio. 10 patarimų norintiems pradėti naują sveiką gyvenimą ir numesti svorio

Jie siūlo keletą paprastų proto mankštos pratimų, kurie priversti mąstyti sąmonę perprogramuoja teisingai rinktis maistą ir tuo pačiu nesusigadinti valgymo malonumo. Ar įmanoma sulieknėti nesilaikant dietos?

Mat dauguma besilaikančiųjų įvairių dietų visą gyvenimą kovoja su antsvoriu, o kiti žmonės, rodos, išlieka liekni be jokių pastangų. Problemų dėl svorio gali kilti dėl įvairių priežasčių. Būdų, kaip su tuo kovoti, — daug, tačiau apie vieną iš jų, ko gera, dar nesate girdėję.

Tai natūraliai liekninančios mitybos strategija.

priversti mąstyti, kaip numesti svorio

Susiję straipsniai Košmariškas valgiaraštis: kaip kasdien suvartoti kilokalorijų   34 Žmonės dažnai persivalgo, kai yra nelaimingi ar apimti nerimo, nes tai yra paprastas būdas patirti mažą, bet patikimą gyvenimo malonumą. Tačiau tapsmas laimingesniais ar įtampos sumažinimas kitais būdais dažnai pašalina persivalgymo poreikį. Kiti žmonės valgo saikingai, bet nepakankamai sportuoja, kad išlaikytų esamą svorį.

Atradimas mėgstamo užsiėmimo, tinkančio konkrečiam gyvenimo būdui, dažnai kaip numesti svorio ypač svarbus veiksnys. Panašiai mąstėme ir mes, iki pat ųjų, laikotarpio, kai seminaruose aktyviai svorio netekimas padėkos diena neurolingvistinio programavimo strategijų.

Nuorodos kopijavimas

Sutikome moterį, kuri norėjo atrasti strategiją, kada ir ką valgyti. Klara turėjo kiek didesnį nei 45 kilogramų antsvorį ir norėjo bent kaip numesti svorio jį sumažinti. Suabejojome, ar tikrai žmogus, pamatęs maistą, visada puola valgyti, todėl nusprendėme ją išbandyti. Seminarų kambaryje buvo maisto, ir iš tiesų, jį išvydusi, Klara pajuto norą valgyti. Ji negalvojo apie tai, ar yra alkana, ar maistas skanus, ir kaip jausis pavalgiusi.

nauji svorio metimo būdai

Pradėjome modeliuoti alternatyvią strategiją, galinčią padėti priversti mąstyti geriau nuspręsti, kada ir ką valgyti. Mūsų tikslas buvo atrasti būdą, kaip jai tapti natūraliai liekna. Atlikta daug tyrimų, kuriuose analizuojami žmonės, patiriantys sunkumų metant svorį, ir įvairios jų propaguojamos dietos ar terapijos.

Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią

Daugelis neurolingvistinio programavimo modelių buvo sukurti remiantis žmonių, lengvai pasiekusių norimą svorį, patirtimi. Tyrinėdami natūraliai lieknus žmones ir suvokdami, kaip jie to pasiekia, galime jų sugebėjimų išmokyti kitus žmones. Natūraliai liekni žmonės nesijaučia verčiami būti liekni. O besilaikantys dietų tai daro kaip numesti svorio.

priversti mąstyti, kaip numesti svorio nevalgykite savaitės svorio

Natūraliai liekninančios mitybos strategijos taisyklės NLP specialistai aprašo paprastą pratimą, leisiantį suprasti, koks maistas mums tinkamiausias. Pirmiausiai kažkas mus priverčia pagalvoti apie maistą. Tai gali būti suvokimas, kad atėjo pietų pertraukos metas, dėmesys kažkam, mininčiam pietus, alkio pajautimas ar maisto pamatymas.

priversti mąstyti, kaip numesti svorio

Pagalvoję apie maistą, įvertiname, kaip dabar jaučiasi mūsų skrandis. Įsivaizduojame, kad valgome šį kaip numesti svorio. Pagalvojame apie jo skonį, apie tai, kaip jis patenka į skrandį. Stengiamės įsivaizduoti, kaip šis maisto kiekis jaustųsi mūsų skrandyje, jei jį valgytume dabar.

Jeigu šis jausmas mums patinka labiau, nei jausmas išvis nepavalgius, šį maistą pasiliekame kaip vieną iš galimybių. Jei ne, jo atsisakome. Toliau vizualizuojame kitą maistą, kurį galbūt valgysime. Įsivaizduojame, kaip paragaujame šio maisto, ir koks jausmas apima jam patekus į skrandį ir užsilikus kūne keletą valandų.

Atkreipiame dėmesį į tai, ar mums patinka šis jausmas. Ar jis geresnis nei kiti, iki šiol buvę?

30 patarimų, kaip numesti svorio

Stengiamės prisiminti labiausiai patikusį variantą ir jį palyginame su kitais. Kartojame maisto vizualizacijas tiek, kiek reikia.

priversti mąstyti, kaip numesti svorio nuovargio ir svorio kritimo simptomai

Reikia turėti omenyje, kokio maisto kaip numesti svorio leis jaustis geriausiai ilgą laiką. Kai pajuntame, jog apsvarstėme pakankamai, valgome tą maistą, kuris, mūsų nuomone, užtikrins ilgalaikę gerą savijautą.

priversti mąstyti, kaip numesti svorio riebalų deginimo medžiagos

Kitaip tariant, valgome dėl to, kad pajustume šios geros savijautos vertę. Kaipgi kitaip galima rinktis maistą? Retkarčiais, ko gero, visi valgome tukinančio maisto, bet dažniausiai tik po truputį.