Svorio metimas: lėtai ir nepersistengiant | scrapping.lt

Mano svorio metimas yra lėtas

Norint numesti svorio, reikia papildomų 30 kg. Patobulinta dieta. Kefyro dieta Norint numesti svorio, reikia papildomų 30 kg. Kefyro dieta m. Aš labai norėjau numesti svorio.

sekti svorio metimo skaičiuoklę

Ir jis tai padarė - per keturis su puse mėnesio jis prarado 30 kilogramų: nuo ,6 kg iki 82,6 kg. Aš tai padariau pati, nenaudodama vaistų. Viskas buvo daroma išimtinai sveikomis priemonėmis: teisinga dieta nesilaikiau griežtų dietųpratimai sporto salėje vidutinio intensyvumo ir lengvas, lengvas badavimas. Iš savo patirties supratau: numesti svorio nėra nieko mano svorio metimas yra lėtas. Tai gali padaryti kiekvienas, turintis antsvorio. Ir svarbiausia - tai atliekama gana lengvai ir paprastai.

Žinoma, jei žinote, ką ir kaip tai padaryti. Kaip viskas prasidėjo: kaip aš norėjau numesti svorio Būdamas vaikas buvau lieknas ir toks likau iki 24 metų.

Po to neteisinga dieta, alus su kaloringais užkandžiais ir įprotis valgyti nervingoje dirvoje pakenkė mano medžiagų apykaitai - ir aš pradėjau priaugti svorio.

Penkios svorio metimo klaidos

Šio proceso pikas įvyko m. Žiemą: žiemą priaugau 6 kilogramus ir pasiekiau ,6 kilogramo gyvojo svorio. Mano ūgis cm, m. Mano svorio metimas yra lėtas mėn. Man suėjo 28 metai.

mano svorio metimas yra lėtas emory svorio netekimas

Šiuo metu aš jau žinojau, kas yra hipertenzija ir kaip tai veikia mano bendravimą su žmona. Du mano draugai dirbo su manimi: vienas aukštesnis už mane, kitas žemesnis, abu kalbėjo apie mano veidą. Tai buvo kilogramų ir kilogramų. Vasarį abu staiga susirgo: vienas ištiko širdies priepuolį hipertenzijos fone, kitas - inkstus. Abu ilgą laiką dingo iš darbo: jie gulėjo namuose, išeidami tik į ligoninę. Aišku, prieš tai jau ne kartą galvojau, kad reikia daryti ką nors su savo svoriu. Bet tada aš tiesiog išsigandau.

Ir, atvirai kalbant, jis labai išsigando.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Be to, mano hipertenzija vėl priminė. Aš apskaičiavau paprastą proporciją: kas bus, jei ir toliau priaugau 6 kilogramus per metus. Greičiausiai tokiu atveju aš nebegyventų būdamas 50 metų o gal grumsčiau iškart po ies. Ir ilgai, kol jis nustos būti vyru. Taigi mano didelio noro sulieknėti priežastis buvo labai paprasta: stipri baimė dėl mano gyvybės ir sveikatos. Režimas: mityba, treniruotės ir lengvas badavimas Kai pradėjau mesti svorį, buvau ,6 kilogramo.

Aš išsikeliu sau tikslo normą: numesti 30 kilogramų ir maksimalų tikslą: pasiekti 80 kilogramų svorį. Beje, aš nenustačiau jokio konkretaus laikotarpio, nes net nežinojau, kaip greitai galima numesti svorio.

Kaip viskas prasidėjo: kaip aš norėjau numesti svorio

Todėl nusprendžiau sau pasirinkti tokį režimą, kad galėčiau kuo greičiau pasiekti rezultatą: nežinojau, kiek laiko mane palaikys mano baimė nuo kurios viskas prasidėjo ir mano valios jėga.

Pačioje pradžioje man padėjo dviejų žmonių patarimai: mama, kuri ilgą laiką ir nelabai sėkmingai kovojo su savo antsvoriu, ir viena sena pažįstama. Ilgame pokalbyje buvęs draugas teigė laikantisis kalorijų dietos kasdien. Mama man davė naudingų knygų apie sveiką mitybą, kalorijas ir dietas.

Kaip greitai, bet saugiai numesti svorio. 11 lieknėjimo guru patarimų

Mano idėja buvo paprasta: ribokite kalorijas ir eikite į sporto salę. Iš literatūros paaiškėjo, kad naudingiausias yra vienos iš sveikos mitybos vadovėlių skyrius. Buvo lentelės su baltymais, riebalais, angliavandeniais ir kalorijomis, esančiomis įvairiuose maisto produktuose.

geriausi patarimai nuolatiniam svorio metimui

Man tai buvo atradimas, kad kai kurių produktų kaloringumas gali skirtis pagal dydį: pavyzdžiui, gramų keptos kiaulienos apie kcal - toliau kalorijos skaičiuojamos gramų prilygsta dviem kilogramams!!! Ir dažnai kaloringiausi maisto produktai buvo tie, kurie man nelabai patiko: sviestas — kcalmajonezas kcalįvairūs grūdai ir ryžiai — kcal.

Tačiau kai kuriuos maisto produktus pirmiausia daržoves - 30 kcal, o vaisius - 40 kcal galima valgyti beveik neribotą laiką. O pelningiausi - agurkai: šviežiuose agurkuose tik 8 kcal, o marinuotuose - ! Knygos logika visiškai sutapo su mano: pirma, nedidelis badavimas daro teigiamą poveikį sveikatai; antra, nulis kilokalorijų per dieną yra idealas, kurio galite ir turėtumėte siekti radikaliai numesdami svorį!

Kultūrizmo knygose taip pat buvo pateiktos sveikos mitybos, kuri yra neatsiejama kūno kūno formavimo dalis, rekomendacijos.

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai

Ten pateiktos rekomendacijos buvo tokios: turi būti pakankamai baltymų ir angliavandenių, riebalų - bent jau gerti daug. Nusprendžiau, kad jei kcal per dieną dieta duos gerą rezultatą, tada bus veiksmingiau palaikyti kcal per dieną režimą.

Preliminariais skaičiavimais buvo visiškai įmanoma išlaikyti tokį režimą. Tuo pačiu atkreipiu dėmesį, kad tikrai valgau vėlai vakare ir negaliu miegoti tuščiu skrandžiu. Be to, reikėjo valgyti mėsą ir pieno produktus: jei maiste nebūtų pakankamai baltymų, numesčiau svorio dėl raumenų, o ne dėl riebalų.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Kurio, aišku, nenorėjau. O tam, savo ruožtu, reikėjo gana griežtų apribojimų, ką galite valgyti ir kaip jį reikia paruošti. Taigi mano planas iš pradžių atrodė taip: Kiek įmanoma daugiau dienų laikykitės dietos, kurios norma yra kcal per dieną, kraštutiniais atvejais - kcal per dieną.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4.

Tuo pačiu metu maiste turėtų būti pakankamai baltymų dėl liesos mėsos, žuvies, varškės ir rūgštaus pieno produktų.

Likusią dietos dalį sudaro vaisiai ir daržovės.

Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti.

Tuo pačiu metu riebalų kiek įmanoma mažiau. Kartą per savaitę - kasdienis iškrovimo bado streikas Bregoje. Du kartus per savaitę - treniruotės sporto salėje. Žinoma, gyvenimas į šį planą įnešė patobulinimų ir pataisų: Tiesą sakant, laikiausi kcal per dieną režimo, vidutiniškai tris dienas per savaitę.

Dar dvi ar tris dienas laikiausi — kilokalorijų diapazono kuris, kai svoris ir net kilogramų, taip pat yra gana efektyvus iškrovimo būdas.

  1. Элли проснулась, услыхав звук ключей в замке своей камеры.

  2. Svorio metimas: lėtai ir nepersistengiant | scrapping.lt
  3. Riebalus deginančios medžiagos

Bet savaitgaliais ir švenčių dienomis, kai jūs arba sėdite namie, arba einate aplankyti kažkieno pavyzdžiui, gimtadieniui Dėl to, paprastai praėjus dviem ar trims dienoms po savaitgalio, aš grįždavau prie svorio, kurį turėjau šeštadienio rytą, ir tik tada pradėjau mesti svorį iš anksčiau pasiekto etapo. Dieta pasirodė esanti svarbiausia svorio metimo schemos dalis. Pavyzdžiui, buvo laikotarpis, kai dėl savo ligos nevaikščiojau į treniruotes - sėdėjau namuose ir sirgau.

Valgiau gana daug, bet viskas buvo tinkamai paruošta iš tinkamų produktų - mano svorio metimas yra lėtas pamažu toliau lieknėjau. Aš taip pat turėjau kitą periodą, per kurį aktyviai sportavau, tačiau tuo pačiu nebuvau griežtai susijęs su dieta. Šiuo atveju svoris nepajudėjo nė vienos temos, kol neatstačiau teisingos dietos. Iš to aš padariau išvadą, kad dieta yra svarbesnė metant svorį nei mankšta. Ir jis pasirodė teisus: vėliau radau savo išvadų patvirtinimą puikioje M.

  • Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.
  • Norint numesti svorio, reikia papildomų 30 kg. Patobulinta dieta. Būdas. Kefyro dieta
  • Jei antsvoris pernelyg didelis, neviltin puolę sunkiasvoriai pasiryžę griebtis bet kokių plačiai išreklamuotų tablečių, piliulių ir aparatų.
  • Kaip greitai, bet saugiai numesti svorio. 11 lieknėjimo guru patarimų | scrapping.lt
  • Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.

Pridursiu, kad produktai, iš kurių gaminamas maistas, yra svarbūs - bet ne mažiau svarbu, KAIP virti. Pavyzdžiui, jei jūs pagardinsite įprastas vasaros salotas pomidorus, agurkus, žalumynus su dviem šaukštais majonezo - šis majonezas turės daugiau kalorijų nei pačiose salotose.

mano svorio metimas yra lėtas ar svorio netekimas sumažina celiulitą

Savarankiškai gaminti maistą dažnai yra patikimiau, nei žiūrėti, ar viskas virta teisingai. Dėl to išmokau gerai gaminti maistą, mesti svorį. Ir ne tik aš: kai kurie mano draugai, kurie taip pat patys numetė 10—20 kilogramų svorio, taip pat išmoko gaminti maistą - dėl tų pačių priežasčių.

Aš tikrai kasdien praleidau nevalgius beveik kiekvieną savaitę.

Svorio metimas: lėtai ir nepersistengiant

Tiesą sakant, dienos iškrovą nėra taip sunku susitarti. Sekmadienį nieko nevalgysi po Pirmadienio rytą einate į darbą ir nieko nevalgote visą dieną iki vakaro. Tuo mano svorio metimas yra lėtas metu galite ir turėtumėte gerti didelius arbatos ir kavos kiekius be cukraus cukraus pakaitalai be kalorijų yra galimi. Iškrovimo diena baigėsi iki 9 valandos ryto.

Po Galite suvalgyti svarą vaisių ir mano svorio metimas yra lėtas juos gerai išvirusios arbatos ar hibisko.

  • Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas.
  • Metate svorį?
  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Penkios svorio metimo klaidos