Mitai ir faktai apie maistą, kuris padeda atsikratyti svorio

Ar uogos gali padėti numesti svorio. Garliavos seniūnijoje užsiliepsnojo gyvenamasis namas su žmonėmis

ar uogos gali padėti numesti svorio polinesočiųjų riebalų, blogų svorio netekimui

Suvartokite daugiau vitamino D Kai kurie tyrimai rodo, kad tie žmonės, kurių kraujyje yra mažai vitamino D, yra labiau linkę į nutukimą ir mažiau sportuoja. Kitos sveikatos problemos, susijusios su vitamino D stoka, apima: metabolinį sindromą; pirmojo ir antrojo tipo diabetą; osteoporozę ir osteoartritą.

14 būdų sulieknėti: jokių dietų ir sporto - DELFI Sveikata

Vitamino D galima gauti iš saulės ir kai kurio maisto — vitamino D yra kiaušinių tryniuose, riebioje žuvyje, kai kuriuose grybuose ir papildomai maisto medžiagomis papildytuose produktuose. Maistą valgykite mažomis porcijomis Šis metodas naudingiausias vaišių ar užkandžių atvejais.

Vieno tyrimo metu patiekalai buvo padalyti į atskiras mažesnes porcijas — norėta patikrinti, ar žmonės jaučiasi sotesni suvalgę tą patį maisto kiekį atskiromis porcijomis. Tyrimas parodė, kad ar uogos gali padėti numesti svorio maistą į tris ar šešias atskiras porcijas, sotumo jausmas buvo didesnis.

Svoris kris ir negrįš: 13 maisto produktų, kurie tirpdo riebalus

Valgant vaišėse ar užkandžiaujant, maisto kiekį galima susidėti į kelias mažas lėkštes. Be to, galima pamėginti išdalyti dienos valgymus į kelis mažesnius patiekalus ir nesukrauti visko į vieną lėkštę. Naudokite mažesnes lėkštes Žmonės neretai yra linkę suvalgyti visą lėkštėje esantį maistą.

10 kg riebalų nuostoliai per mėnesį

Tačiau galima sumažinti gaunamų kalorijų kiekį daug nesistengiant — tiesiog sumažinti lėkštės dydį ir į ją dedamo maisto kiekį. Du metais atlikti tyrimai parodė, kad universiteto studentai nuolat įsidėdavo mažiau maisto į specialią porcijos dydį reguliuojančią lėkštę.

Jei stengiatės numesti svorio, suvartojamo angliavandenių kiekio mažinimas ne visuomet yra geriausia išeitis. Kai kurie angliavandeniai — pavyzdžiui, avižos — laikomi puikiais maistingųjų medžiagų šaltiniais, todėl padės numesti svorio.

Tokia lėkštė pasižymi vaizdiniais dydžio indikatoriais svarbioms maisto produktų grupėms ir leidžia nespėliojant pritaikyti porcijos dydį. Šių lėkščių galima įsigyti. Atsisakykite gėrimų su cukrumi Britų tyrimas susiejo nuolatinį gėrimų su cukrumi ir dirbtiniais saldikliais vartojimą su didesniu kūno riebalų kiekiu vaikų atveju. Saldūs gėrimai turi daugybę sveikų alternatyvų.

Pranešti klaidą

Paprastas vanduo su šviežiomis mėtomis, imbieru, uogomis ar agurkais puikiai atgaivina ir turi ypač mažai kalorijų. Be to, gazuotą vandenį galima paskaninti įprastomis ar žaliosiomis citrinomis. Troškuliui malšinti puikiai tinka žolelių, žalioji ar juodoji arbata.

  • Kosmopolitinis svorio metimas
  • Moterų lieknėjantis kūno formatorius
  • Ar užkandžiai padeda numesti svorio?
  • Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė.
  • Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų - DELFI Gyvenimas
  • Kt juostos svorio netekimas

Daugelis arbatų pasižymi dar ir papildomais privalumais sveikatai. O štai vaisių sultyse gausu cukraus. Jei įmanoma, verčiau rinkitės valgyti pačius vaisius — juose daug skaidulų.

Suskilinėjusi kulnų oda: gelbstimės naminėmis priemonėmis Obuolių actas Obuolių actas gali turėti naudos sveikatai, tačiau kaip tai susiję su kilogramų tirpimu? Tikinama, kad obuolių acto vartojimas prieš valgį gali kontroliuoti apetitą ir padėti organizmui deginti riebalus.

Rinkitės sveikesnius užkandžius Pasak metais atlikto tyrimo, beveik trečdalis kasdien gaunamos energijos atkeliauja per užkandžius.

Laikui bėgant, užkandžių dydis išaugo, vadinasi, tarp valgymų žmonės suvartoja daugiau maisto.

Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų

Tačiau sveiki naminiai užkandžiai gali padidinti sotumą ir sumažinti kitų valgymų metu suvartojamų kalorijų kiekį. Sveikam užkandžiui galima rinktis tokius variantus: jogurtą; daug skaidulų turinčius vaisius — obuolius, bananus ar apelsinus; daug skaidulų turinčias daržoves, ypač morkas ir brokolius; saują nesūdytų riešutų be priedų, pavyzdžiui, anakardžių ar graikinių riešutų. Intensyviau kramtykite Kramtymas yra virškinimo proceso pradžia.

kimchi degina riebalus

Kai kurie preliminarūs tyrimai rodo, kad kruopštus kramtymas ir ilgesnis maisto laikymas burnoje sumažino suvartojamo maisto kiekį. Kruopštus kramtymas taip pat padeda mėgautis valgomu maistu. Skiriant pakankamai laiko tarp valgymui organizmas įgauna galimybę užfiksuoti sotumą.

ar uogos gali padėti numesti svorio

Išmėginkite sąmoningą valgymą Sąmoningas valgymas yra puikus svorio reguliavimo įrankis. Toks valgymas gali padėti suvaldyti maisto troškimą ir efektyviai kontroliuoti porcijų dydį.

sveiki svorio metimo batonėliai

Norint nuolat valgyti sąmoningai, reikėtų vengti pašalinių trikdžių — televizoriaus, kompiuterio, knygos ar žurnalo. Geriausia valgyti prie stalo, susitelkti į maisto skonį ir atkreipti dėmesį ar uogos gali padėti numesti svorio sotumą rodančius ženklus.

Valgykite drauge su šeima Sėdėti drauge su šeima ir valgyti sveiką maistą — toks įprotis taip pat gali turėti įtakos reguliuojant svorį. Valgymas namuose gali padėti sumažinti riebalų ir cukraus suvartojimą.

svorio metimo kariai

Jei gaminate vaikams subalansuotus ir maistingus patiekalus, tikėtina, kad jie taip pat perims teigiamus įpročius.