Žalioji arbata, skirta svorio netekimui | scrapping.lt

10 procentų svorio praradimo nauda, Nuo kalorijų ribojimo iki badavimo. Ką būtina žinoti?

Dabar — kitas labai svarbus žingsnis — tas kalorijas išdalinti baltymams, angliavandeniams ir riebalams.

Tau melavo mielas drauge

Ar teisingai jas paskirstysite lems tai kaip sėkmingai atsikratysite riebalinės masės ir kaip sėkmingai išsaugosite raumeninę. Tiek aš pats, tiek mano klientai vadovaujamės būtent šiomis rekomendacijomis ir rezultatai - nenuginčijami.

10 procentų svorio praradimo nauda mokslinis būdas numesti kūno riebalus

Neabejokite - gerus rezultatus galite pasiekti ir Jūs! Kaip jau sakiau - pagrindiniai svorio metimo elementai yra: kalorijos, baltymai, angliavandeniai, riebalai, skaidulinės medžiagos, vanduo, vitaminai ir mineralai. Tai įrodyta daugybę kartų. Istorijos pabaiga.

Nuo kalorijų ribojimo iki badavimo. Ką būtina žinoti?

Jėgos treniruotės dar labiau padidina baltymų poreikį, nes Jūsų kūnas turi atnaujinti sporto metu pažeistas raumenines skaidulas. Ar reikia baltymų jei metate svorį be sporto? Taip, nes net jei nesportuojate, Jūsų organizme kasdien miršta ląstelės ir amino rūgštys yra būtinas elementas naujoms ląstelėms susidaryti. Kiek reikia baltymų? Klausimas labai sudėtingas, nes kiekvienam kiekis skiriasi dėl įvairių priežąsčių: suvartojamų angliavandenių kiekio, amžiaus, lyties, fizinės veiklos intensyvumo, dabartinio kūno lieknumo, kalorijų deficito dydžio ir t.

Žalioji arbata, skirta svorio netekimui

Jau dešimtmečius fitneso pasaulyje yra naudojamas skaičius 2. Metant svorį rekomenduojamas intervalas yra 2. Kaip apskaičiuoti liesą raumeninę masę? Tam reikia žinoti savo kūno riebalinę masę. Puslapio apačioje yra pavyzdžiai pagal kuriuos pasirinkite savo kūno tipą geriausiai atitinkantį pavyzdį su riebaline mase.

Toliau liesą raumeninę masę apskaičiuoti lengva. 10 procentų svorio praradimo nauda turite iš 1 atimti savo riebalinę masę procentais. Todėl: 1 — 0.

Gėdijatės storų blauzdų? Treneris paaiškino, kas veikia blauzdos dydį

Čia skaičius 1 visiems numesti svorio dėl darbo, jis nekinta, dėl jo nesijaudinkite. Toliau viskas dar paprasčiau: 0. Formulėje 95 yra mano kūno svoris kilogramais. Taigi mano liesa raumeninė masė yra apie Kai jau turite savo liesą raumeninę masę, viską apskaičiuoti labai lengva. Kaip jau sakiau - metant svorį rekomenduojamas baltymų intervalas yra 2. Kuo esate liesesnis, tuo turėtumėte būti arčiau 3.

Taigi, mano atveju, aš savo liesą raumeninę masę dauginčiau iš 3. Štai, aš turiu suvartoti gr baltymų kasdien. Tiek pilnai pakaks apsaugoti raumeninę masę nuo jos galimo praradimo.

Nuorodos kopijavimas

Kiek suvartoti baltymų jei nusprendėte mesti svorį be jėgos treniruočių? Tyrimai rodo, kad 1. Baltymų rekomendacijos daugiau mažiau yra vienodos tiek vyrams, tiek moterims. Sveikieji riebalai, kuriuos randate pieno produktuose, avokaduose, sėklose, riešutuose ir t.

Čia mes kalbame apie paprastą šaukštą riebalų per dieną. Net ir omega — 3 kasdien Jums pilnai pakanka 1-o gramo tablečių.

10 procentų svorio praradimo nauda prarasti 5 kg kūno riebalų

Tai labai nedaug. Visgi yra kur kas svarbesnė priežąstis valgyti kiek daugiau riebalų nei tiek.

Skubantiems

Priežąstis yra psichologinė. Maisto pasirinkimas yra labai ribotas. Tą bloguoju patyrė žmonės dar aisiais metais kai super mažai riebalų turinčios dietos buvo populiarios. Žmonės tiesiog nesugebėjo šios mitybos laikytis ilgai.

Negana to, valgant labai mažai riebalų žmonės nuolat jačiasi alkani. Dar naudinga ir tai, kad valgant vidutinį kiekį riebalų, tyrimai rodo, kraujo gliukozė būna stabilesnė.

Taigi riebalų rekomendacija metant svorį yra 0. Pabrėžiu, kad kūno kilogramui, o ne 1-am kūno liesos raumeninės masės kilogramui. Vyrams rekomenduoju 0.

Moterims rekomenduoju 0. Jeigu esate tokia, kuri labiau mėgsta angliavandenius, o ne riebalus, tuomet galite vartoti 0. Jeigu kaip tik labiau mėgstate riebalus, tada galite vartoti net apie 1. Yra mažiausiai 20 tyrimų, kurie sako, kad mažai angliavandenių Jums padės greičiau numesti svorį.

Tačiau su visais šiais tyrimais yra viena 10 procentų svorio praradimo nauda problema — baltymai. Visuose tyrimuose grupė, valganti mažai angliavandenių valgo daugiau baltymų, o grupė, kuri valgo daugiau angliavandenių, valgo mažiau baltymų.

Jau vien tai turėtų sukelti klausimų, nes jau procentų įrodyta, kad mityba su daugiau baltymų padeda greičiau mesti svorį nepriklausomai nuo kitų maisto medžiagų. Taigi visos šios studijos, 10 procentų svorio praradimo nauda esmės, tiria daug baltymų ir mažai angliavandenių prieš mažai baltymų ir daug angliavandenių.

Tačiau mes norėtume matyti daug baltymų ir daug angliavandenių prieš daug baltymų ir mažai angliavandenių su vienodu kalorijų deficitu. Tiesą pasakius, tokių tyrimų yra.

10 procentų svorio praradimo nauda

Ką jie rado? Vartoti bent jau vidutinišką kiekį angliavandenių rekomenduojama nes: angliavandeniai padeda apsisaugoti nuo raumeninės masės praradimo kai esate kalorijų deficite, padeda išlaikyti žemą kortizolio streso hormono lygį, padeda išlaikyti normalų testosterono lygį, padeda išlaikyti raumenų jėgą, padeda greičiau atsigauti po treniruočių, pageriną baltymo sintezę.

Kiek valgyti angliavandenių? Kadangi jau esame apskaičiavę kiek mums reikia suvartoti baltymų ir riebalų, apskaičiuoti angliavandenius labai paprasta.

10 svorio metimo mitų

Jau sakiau, kad 1 gr baltymų turi 4 kalorijas, 1 gr angliavandenių — 4 kalorijas, o 1 gr riebalų — 9. Taigi aš apskaičiavau, kad man reikia suvartoti kasdien po gr baltymų ir 57 gr riebalų. Prieš tai apskaičiavome, kad numesti svoriui man kasdien reikia suvartoti kalorijas. Taigi iš šio skaičiaus man teliko atimti baltymų bei riebalų kalorijas ir gausiu kalorijų skaičių skirtą angliavandeniams. Kai žinome, kad 1 gr angliavandenių turi 4 kalorijas, mums tereikia kalorijas padalinti iš 4 ir gausime angliavandenių skaičių.

Išmokome apskaičiuoti makrolelementus sveikam svorio metimui.