Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Svorio metimas mus, 10 netradicinių svorio metimo būdų, kurie išties padeda - DELFI Gyvenimas

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio Kaip numesti svorio? Viršsvoris yra didžiulė žmonijos problema.

  • Numesti riebalus sėdint
  • Rubrika: Rikiavimas: Kodėl mums taip sunku išlaikyti sveiką kūno svorį?
  • Palaikykite namuose idealią švarą Sūrus, riebus ir saldus maistas mums atrodo labai skanus, nes gamtoje toks aptinkamas labai retai, tačiau mums tai būtina norint normaliai funkcionuoti.
  • Autorius: System Publikuota: Kalorijų skaičiavimas — pasenęs metodas atsikratyti svorio.

Sėdimas darbas, fizinio aktyvumo trūkumas, persivalgymas, greitas maistas, alkoholis — visi šie dalykai skatinantys svorio augimą labai dažnai sutinkami visuomenės kasdienybėje.

Didžioji žmonių turinčių aukštą kraujospūdį sveria daugiau jų optimalus svoris. O kur diabetas ir kitos ligos Nereikia laukti, kol užklups ligos, jei turite viršsvorį, susiimkite jau šiandien.

Kalorijų skaičiavimas nėra efektyvus būdas atsikratyti svorio

Taip, svorio metimui reikia daug valios. Tačiau valia yra ugdoma. Kokie svarbiausi dalykai, norint sumažinti kūno svorį?

  • 26 metų vyro svorio metimas
  • Amžiaus juodos spalvos riebalų degintojas

Stebuklų tikrai nėra — pakanka sureguliuoti mitybą ir svoris palaipsniui susireguliuos. O jei dar padidinsite fizinį aktyvumą, tai tik paspartins procesus.

svorio metimas mus maksimalus galimas savaitinis svorio metimas

Ir tikrai nereikia laikytis kraštutinių dietų, kur per mėnesį numetama po kg. Tai organizmui tikrai ne į naudą.

Normalus svorio metimas yra kg per mėnesį. Net jei prarandate po 1 kg į mėnesį, tačiau stabiliai, tai irgi nėra blogai, juk per metus susidaro visi 12 kg!

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.

Taigi, ką valgyti ir ko nevalgyti? Pirmas dalykas ko reikia atsisakyti arba kardinaliai sumažinti, tai cukrus.

Nuorodos kopijavimas

Tortai, šokoladai, saldūs gėrimai — viso to stenkitės nevalgyti. Antras dalykas, svorio metimas mus gaminiai iš baltų miltų. Ir trečias dalykas, tai gyvulinės kilmės riebalai.

Visi viską žino, apie riebalų deginimą. Nuo senutės, iki pilvoto asmeninio trenerio. Pilna svorio metimo straipsnių žurnaluose ir internete,  laidų per televiziją ir t. Žmonės randa, ko ieško. Šiuo atveju — apylankos aplink tikras žinias, discipliną ir sunkų darbą.

Jų stenkitės arba visiškai nevartoti, arba mažais kiekiais ir ne kasdien. Jau vien šių 3 dalykų pakanka, kad organizmas šiek tiek atsigautų. Tačiau to negana. Metant svorį privalu apriboti alkoholio vartojimą.

Alkoholis turi daug nenaudingų kalorijų. Vienas alaus bokalas turi apie kcal.

Rolandas'PT4U Svorio Metimo Asmeninis Treneris

Pagalvokite, jei jūs išgeriate 5 bokalus. Tai juk kcal!

svorio netekimas coliais už svarą Sota svorio metimo įkūrėjas

Svorio metimas mus visiškai negalite atsisakyti alkoholio, apsiribokite minimaliais kiekiais, taurė vyno tikrai nepagadins reikalo. Bet geriau apsieiti ir be jos.

Svorio Metimo Asmeninės Treniruotės

Dar vienas svarbus momentas, nevalgyti prieš miegą. Turi praeiti mažiausiai valandos iki miego po paskutinio valgymo.

svorio metimas mus

Jei visiškai negalite užmigti tuščiu skrandžių, pasidarykite neriebių salotų ar sugraužkite kokią morką. Na, ir bene svarbiausias dalykas — suvalgomo maisto kiekis bei jo padalijimas per dieną. Niekada, kartoju, niekada neprikimškite pilno skrandžio. Idealiausia, jei pakylate nuo stalo su lengvu alkio jausmu. Pradžioje tai bus neįtikėtinai sunku.

Užkandžių valgymas tarp valgių – pasenusios naujienos

Atrodytų lengviau 10 km nubėgti, nei tai padaryti, tačiau su laiku organizmas įpras prie nedidelių porcijų ir bus lengviau. Be to, valgykite ne mažiau kaip 4 kartus per dieną.

Idealiausia kartai. Tą milžinišką porciją, kurią sukertate per vien prisėdimą, padalinkite į dvi dalis.