Main Navigation

Prarasti 2 riebalų per savaitę

prarasti 2 riebalų per savaitę svorio netekimas Ganoje

Viename svare ,24 g riebalų yra kalorijų. Jei jūsų raumenys per dieną išeikvojo kalorijų daugiau, nei įprasta, teoriškai, per septynias dienas turėtumėte sudeginti kalorijų arba vieną svarą riebalų. Atrodo, kad būtų logiška per dieną suvartoti kalorijų mažiau, taigi, raumenys turės deginti riebalus, gaunamus iš riebalų ląstelių.

Tai metodika kai periodiškai tarp tam tikro skaičiaus dienų keičiasi mitybos ypatumai. Reiškia kad kelis kartus per savaitę keičiasi mitybos fazės: tai kalorijų deficito, tai raumenų auginimo.

Deja, tai veikia ne visiškai taip. Pažiūrėkime į pavyzdį.

prarasti 2 riebalų per savaitę svorio metimas siekiant naudos sveikatai

Dėl paprastumo, kalbėsime apie vidutinio ūgio ir formų moterį. Atsižvelgsime į tris grupes: Mergina sportininkė suvartoja kalorijų per dieną; ji išlaiko savo svorį.

Kaip strimgalviais atsikratyti nereikalingų kilogramų

Vidutinė mergina per dieną suvartoja kalorijų; jos svoris gali būti artimas reikalingam arba kg didesnis, tačiau šį svorį ji išlaiko. Sėslioji mergina per dieną suvartoja mažiau nei kalorijų; ji gali būti patenkinta savo svoriu arba turėti iki prarasti 2 riebalų per savaitę kg antsvorį, tačiau ir ji savo svorį išlaiko.

  • Riebalų degintojas synedrex
  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  • RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS
  • Tėvo netekęs sūnus
  • Tiesa apie masės auginimą 4.

Mergina sportininkė mėgsta sportą, treniruodamasi prarasti 2 riebalų per savaitę valandas per dieną, penkias dienas per savaitę. Ji gali suvartoti kalorijų ir nepriaugti svorio, o sėslioji mergina nuo pusės tiek kalorijų įgauna papildomą svorį.

  1. Reba mesti svorio
  2. Bendras kalorijų skaičius — kcal.
  3. Kaip strimgalviais atsikratyti nereikalingų kilogramų Mityba.
  4. Riebalų deginimo gilada
  5. Она усмехнулась.

  6. Newman svorio metimas

Jei sportiškoji mergina per dieną suvartoja kalorijų mažiau, per savaitę gali numesti vieną svarą riebalų. Jos ištreniruoti raumenys treniruojami taip, kad jie degintų saugomus riebalus, taigi, jos kūnas palankiai priims kalorijų sumažėjimą. Ji lengvai gali numesti svorį, tačiau sėsliajai mergina tai sudėtinga.

Rekomenduojame:

Suvartodama kalorijų, ji egzistuoja ant medžiagų apykaitai reikalingų medžiagų kiekio ribos. Jos organizmas netoleruos kalorijų sumažėjimo.

svorio netekimas tuscaloosa al Buda dubenys numesti svorio

Dėl to, kad jos raumenys tinkamai nedegina riebalų, per savaitę ji praras daug mažiau nei vieną svarą. Ji gali svorio netekimas boca raton vieną svarą, tačiau tik dalis iš to svorio bus riebalai.

Likusi prarasto svorio dalis bus proteinas ir vandenys.

  • Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos.
  • Ar įmanoma numesti 15kg svorio per 30 dienų? - Sveika dieta
  • Svorio metimas ir stiprus vidurių užkietėjimas

Kuo storesnė yra sėslioji mergina, tuo labiau prarasdama svorį ji bus linkusi prarasti raumenis ir vandenis, o ne riebalus. Kalbant apie vidutinę merginą, galime lengvai susipainioti, nes niekas negali pasakyti, ar ji labiau panaši į sėsliąją, ar į sportiškąją.

Tiesa apie masės auginimą

Taigi, niekas negali pasakyti, ar sumažindama kalorijų suvartojimąji praras svarą riebalų, ar raumenų ir vandens. Buvo manoma, kad jei organizmui, kuris buvo pratęs prie kalorijų per dieną, kuriam laikui suvartojimas sumažinamas ikijis automatiškai numes po kalorijų iš riebalų atsargų. Tačiau kūnas gali sumažinti savo kalorijų poreikį ir vietoje to sulėtinti medžiagų apykaitą.

Milijonai žmonių radikalių žemo kalorijų kiekio dietų pagalba numetė svarus.

RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS

Šiandien dauguma jų yra storesni, nei buvo prieš dietą. Nors viename riebalų svare yra kalorijų, ne visuomet, per savaitę suvartodama kalorijų mažiau, numesite svarą riebalų.

Greipfrutas riebalų degintojas

Taigi, išvada yra ta, kad kuo labiau esate nutukusi ir kuo daugiau jums reikia numesti riebalų, tuo atsargiau turėtumėte mažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Vietoje to, sutelkite dėmesį į raumenų treniravimą ir riebalus deginančių enzimų kiekio didinimą treniruodamiesi ir sumažinkite kalorijų suvartojimą.