Ar reikia bijoti sojos ir jos produktų? | scrapping.lt

Ar sojos pupelės yra tinkamos svorio metimui

Turinys

    ar sojos pupelės yra tinkamos svorio metimui numesti svorio mąstyseną

    Parduotuvių lentynose vis daugiau įvairiausių sojos produktų, o ir sveikai besimaitinantys dažnai išdidžiai pareiškia įprastus maisto produktus iškeitę į soją. Toks maistas yra itin išgirtas: sveikas, turintis mažai riebalų, padedantis išvengti širdies ligų ir praturtintas kitomis gerosiomis savybėmis.

    Vis dėlto dažnai pasiduodama aplinkinių įtikinėjimams ir net nepasidomima, kas visgi yra ta soja ir ar ji išties tokia naudinga mūsų sveikatai?

    ar sojos pupelės yra tinkamos svorio metimui

    Išspaudos, likusios iš sojų pupelių išspaudus aliejų, pasilieka be riebalų, todėl taip vadinamuose sojų baltymų koncentratuose ir izoliatuose baltymų kiekis padidėja net iki 90 procentų.

    Šios naudojamos pienui, varškei, sūriui, grietinėlei, padažams, jogurtams, ledams, sojų kepsniams, paplotėliams, faršui, lakštiniams ir kitiems produktams gaminti.

    Šį kartą plačiau papasakosiu apie  miso. Miso — fermentuotas sojos produktas. Tačiau bėda — tokios baltymų koncentracijos produktus mūsų organizmas sunkiai pasisavina: nesuskaido visų amino rūgščių ir mūsų organizmui įveikiamų komponentų.

    Sojos tarp kitų produktų pirmauja pagal savo baltymų ir riebalų kiekį. Vidutiniškai g.

    numesti svorio pilvo riebalai

    Sojos produktai nėra pranašesni už kitus augalinius produktus Vis dėlto sojos produktai už kitus augalinius maisto produktus nėra pranašesni. Specialistės teigimu, visi kokybiški, tinkamai apdoroti ir saikingai vartojami augaliniai produktai yra naudingi mūsų organizmui. Visgi, kalbant apie skirtumus, soja iš kitų produktų išsiskiria dideliu lengvai pasisavinamu baltymų kiekiu.

    juokingos svorio metimo reklamos

    Nors negalime teigti, kad sojos produktai pranašesni už įprastus, naudingų savybių jose taip pat apstu:.