Kaip prarasti manboobs - Fitnesas -

Kaip prarasti kūno riebalus ir moobs, Kaip atsikratyti „Man Boobs“

Abi sąlygos yra įprastos ir paprastai nieko nerimauti, dažnai išsprendžiančios savaime hormonų lygį. Tai reiškia, kad norint sumažinti riebalų kiekį krūtinės ląstelėse, 20 kampų stūmimo presų rinkinys nėra geriausias būdas prarasti riebalus. Nors stendas spaudai tikrai gali padėti sukurti raumenų masę jūsų pecs, tai daro pratimai tik dėmesys jūsų krūtinei yra mažai tikėtinas, kad pagreitintų jūsų medžiagų apykaitą, kad sukauptų didelius riebalų nuostolius. Geriausia yra laikytis viso kūno treniruotės, kuri nukreipia visas pagrindines raumenų grupes, derindama stiprumo treniruotes su širdies ir kraujagyslių pratimais.

Šis metodas padeda pagreitinti jūsų medžiagų apykaitą treniruotės metu ir po jo, tuo pačiu metu kuriant raumenų masę. Vienas iš dviejų riebalų praradimo ir raumenų prieaugio yra labiausiai matomas ir ilgalaikis rezultatas. Kai prarandate kūno riebalus per visą kūną, pastebėsite krūtinės dydžio ir formos pokyčius. Atminkite, kad nuoseklumas yra labai svarbus. Jūsų riebalų parduotuvės nepagerėjo per naktį, todėl jūs negalite tikėtis, kad riebalų praradimas atsiras esant skrybėlę.

Susijusios apžvalgos

Priimkite įsipareigojimą atlikti kitą treniruotę mažiausiai tris dienas per savaitę nuo dviejų iki keturių mėnesių iki pradinių rezultatų įvertinimo. Atlikdami savo treniruotės įpročius, atminkite, kad mityba yra garsios svorio metimo sėkmės istorijos riebalų praradimo sudedamoji dalis.

Sutelkti dėmesį į daugelio produktų valymą, liesą mėsą ir sveikus grūdus, vengiant perdirbtų ar rafinuotų maisto produktų. Nuosekliai dirbdami prie bendro sveiko gyvenimo būdo pamatysite rezultatus, kuriuos tikitės. Atminkite, kad kai kuriais atvejais ginekomastija yra kitų sąlygų ženklas. Jei esate susirūpinęs, ar patiriate kitų simptomų, pvz.

geriausias kokteilis papildas numesti svorio

Treniruotės struktūra Atlikite šią treniruotę kaip grandinę, užpildydami visus aštuonius pratimus atgal į atgal, kiek įmanoma mažiau poilsio tarp pratimų. Po kiekvieno raundo pailsėkite dvi minutes. Atlikite du ar keturis raundus. Bendras treniruotės laikas turi trukti nuo 20 iki 45 minučių, priklausomai nuo kaip prarasti kūno riebalus ir moobs, kiek raundų atliksite ir kiek laiko reikia perkelti tarp pratimų.

Reikalinga įranga: Medicinos rutulys pageidautina medicininis rutulinis kamuolys Hanteliai 1 Šuoliai, 60 sekundžių Pradėkite rutiną atlikdami šokinėjimo lizdus. Šis įrenginys be judesio padidins širdies susitraukimų dažnį ir padės sušilti likusiam treniruotės laikui.

kaip numesti riebalus aplink savo vidurį svorio metimo slaugos įvertinimas

Paprasčiausiai stovėkite kartu su kojomis, rankas prie šonų. Peršokti savo kojas iš šono, tuo pačiu metu pasukdami rankas.

Kaip atsikratyti vyro krūtinės

Iškart po nusileidimo, nustumkite savo kojas atgal į centrą, atnešdami rankas atgal į savo puses. Jei pernelyg didelis kūno svoris ar sužalojimai neleidžia jums patogiai atlikti tradicinio šokinėjimo lizdo, pakeiskite pratimą, išstumdami dešinę koją į šoną, kai pasukate rankas virš galvos, tada pakelkite jį atgal į centrą, kai pasukate rankas atgal į šonų.

Pakartokite į priešingą pusę ir tęskite. Stovėkite apie rankos ilgį nuo tvirtos sienos, laikydami abiejų rankų medicininį rutulį, palaikytą krūtinėje. Paspauskite klubus atgal, sulenkite kelius ir nuleiskite glutes žemę.

Gynectrol pardavimui Gynectrol nėra skirtas parduoti "Amazon", eBay, GNC, ar kitų didelių svetainių, žinoma, papildai. Vienintelė vieta, kur galima nusipirkti Gynectrol autentiškai yra iš oficialios CrazyBulk svetainės.

Kai jūs sugriebėte taip mažai, kaip jūs galite, pasukite judėjimą, stipriai paspaudę per kulną, kad išplėstumėte kelius ir klubus. Kaip tai darote, sprogiai mesti medicinos kamuolį taip aukštai, kaip jūs galite prieš sienas.

Kai vaisto rutulys nuleidžiamas, sugaukite jį abiem rankomis, pritvirtinkite jį prie krūtinės ir nedelsdami nuleiskite save į kitą pritūpimą tęsti.

Pradėkite nuo aukšto lentos padėties, kai jūsų kūnas sudaro tiesią liniją nuo kulno iki galvos, o rankas - po savo pečių. Kiekvienoje rankoje užfiksuokite hantelį. Iš šios padėties šiek tiek nukreipkite savo svorį į dešinę, išlaikydami liemens kaip prarasti kūno riebalus ir moobs. Ištraukite hantelį kairėje rankoje tiesiai į savo krūtinę, laikydami ranką arti kūno - jūsų alkūnė turėtų nukreipti aukštyn link kaip prarasti kūno riebalus ir moobs.

Nuleiskite svarmenį atgal į žemę kontroliuojant, tada perjunkite šonus, šį kartą perkelkite savo svorį į kairę prieš traukdami hantelę į dešinę ranką prie liemens. Tęskite kintamas puses, tuo pačiu išlaikydami, kad klubai, pečiai ir liemens liemenys būtų kuo stabilesni.

Jei sunku užbaigti pratimą visą 60 sekundžių lentos padėtyje, sumažinkite kelius iki žemės, kad galėtumėte modifikuoti. Atsigulkite ant nugaros ant tvirtos sėdynės su savo keliais sulenktais kojomis, pėdos plokščios ant grindų. Padėkite hantelę į dešinę ranką, ranką išilgai tiesiai ant krūtinės. Padėkite kairiąją ranką į kairįjį klubą kaip priminimą, kad šis klubo stabilumas būtų išlaikytas ir sujungtas su stende.

Kontroliuojamu būdu, sulenkite dešinę alkūnę, nuleiskite svarmenį link krūtinės. Kai hantelis yra colio ar du atstumu nuo krūtinės, pasukite judesį ir įtraukite savo pecą ir tricepsą, kad nuspaustumėte hantelį tiesiai į viršų, atgal į pradinę padėtį. Prieš perjungdami šonus, tęskite 30 sekundžių.

lieknėjimo agentai patarimai, kaip padėti mano vaikui numesti svorio

Kūno padėtis taip pat reikalauja nuolatinio krūtinės, pečių ir tricepso įsitraukimo, o tai ypač sunku po to, kai baigsite stiprumo pratimus, nukreiptus į tas pačias raumenų grupes. Pradėkite nuo aukšto lentos padėties, jūsų delnai po pečiais, pratęstos kojos, o tavo šerdis įjungta, kad išlaikytumėte klubų lygį.

Nupieškite dešinę kelio dalį į savo krūtinę ir pasodinkite dešinę koją ant žemės, tarsi jūs ketinate kilti sprintoje. Iš šios pozicijos persikelkite abu kojas į orą, persijungdami savo pozicijas prieš nusileidžiant, taigi jūsų kairė koja yra nukreipta į priekį, o dešinė kojelė yra pratęsta. Nedelsiant vėl pereikite į abi puses ir perjunkite jų padėtį. Tęskite šį modelį treniruotės metu. Norėdami modifikuoti pratimą, pradėkite nuo aukšto lentos padėties, pailginkite kojas.

Nupieškite savo dešinę kelį į priekį, paliesdami dešinę koją į žemę prieš iš karto ištraukdami dešinę koją dar kartą, pasodindami jį į pradinę lentos padėtį. Persijunkite šonus, šį kartą traukdami kairę kelį į priekį ir paliesdami kairiąją koja ant žemės.

Kaip atsikratyti vyrų krūtinės - Jėga -

Treniruotės metu tęskite kintamas puses. Laikykite medicininį rutulį tarp abiejų rankų ir prailginkite tiesiai virš galvos. Žingsnis į priekį su savo dešine koja, sodindami jį porą pėdų priešais kairiąją koja. Įtraukite savo branduolį, kad išlaikytumėte liemens aukštį ir kaip prarasti kūno riebalus ir moobs abi kelis, nuleisdami kairiąją kelio dalį į grindis.

Kaip prarasti manboobs - Fitnesas - 2020

Prieš jūsų kelio prisilietimą, paspauskite dešinę koją ir pakilkite į stovą, kai važiuojate kairiąją koją į priekį, žengdami žingsnį priešais dešinę. Pakartokite nusileidimą ir tęskite pratimą, pasitraukdami į priekį priešinga kojelė su kiekvienu iš eilės kartojimu.

Jauskitės laisvai nuleisti kelius į žemę arba pereikite prie sienos bet kuriuo metu, kad pakeistumėte pratimą prie kelio stūmimo ar sienos.

Pradėkite nuo didelės lentos padėties tiesiai po pečiais, bet šiek tiek platesnės nei pečių plotis.

Pratimai, skirti jūsų krūtinę

Laikydami įtemptą šerdį ir liemens stabilumą, sulenkite alkūnę ir nuleiskite krūtinę link grindų. Kai esate pora colių nuo prisilietimo prie žemės, pasukite judėjimą, paspaudę per delnus, kai pailginsite alkūnes, grįžtate į aukštą lentos padėtį. Tęskite pratimą, pereikite prie modifikuotos versijos, kaip reikia rinkiniui užbaigti. Jei įmanoma, naudokite medicininį rutulį be didelių atšokimų, kaip sieninis rutulys. Keliu ant žemės ant kilimėlio ir laikykite vaisto rutulį tarp abiejų rankų krūtinėje.

Pakelkite rutulį virš galvos ir šiek tiek pasukite liemens į dešinę, traukdami vaisto rutulį į dešinę pusę, kai jūs stipriai naudosite savo rankas ir šerdį ypač savo slanksteliuskad sukluptumėte kamuolį žemyn į išorę. Pažymėkite rutulį abiem rankomis, pakelkite jį virš galvos, šį kartą sukdami liemenį į kairę, prieš naudodami šerdį ir viršutinę kūno dalį, kad galėtumėte sumušti kamuolį į kairę kelio pusę.