1 žingsnis. Analizė ir savidiagnostika

Svorio metimo stiklainiai

Kaip greitai numesti svorio

Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską? Artėjant šiltiems orams, daugelis susimąstome apie svorio metimą. Tačiau apie tai egzistuoja tiek daug informacijos, kad žmonėms neretai sudėtinga atsirinkti, kas yra mitas, o kas — tiesa.

MITAS: nevalgykite po 20 valandos.

2 žingsnis. Mes nustatėme tikslą ir terminus

TIESA: nesvarbu, kada valgote. Svarbiausia — bendras suvartotų kalorijų kiekis. Nepaisant įvairių įsitikinimų, maistas, kurį suvalgote vakare ar vėlyvomis valandomis, automatiškai jūsų kūne riebalais nevirsta.

šakės virš peilių praranda svorį

Taigi jei po 17 valandos nustosite valgyti, tai nereiškia, kad pradėsite liesėti. Geriausias būdas numesti svorio yra skaičiuoti, kiek kalorijų suvartojate per dieną ir svorio metimo stiklainiai jų optimalaus skaičiaus.

Svorio stebėtojai nenurodo žmonėms, ką šie turi valgyti.

Tačiau tyrimai atskleidžia, kad moterys pusę dienos kalorijų normos suvartoja svorio metimo stiklainiai vakarienę ar po jos. Būtent toks stresinis valgymas turi didelę reikšmę nutukimui.

  • Kaip greitai numesti svorio - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - scrapping.lt
  • Idealus svorio netekimas per savaitę kg
  • Veiksmingai prarasti kūno riebalus
  • Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską? - LRT

Turėkite galvoje ir tai, kad daug kalorijų turintys maisto produktai, jeigu jie valgomi vėlai, turi įtakos virškinimui ir miego kokybei. Taigi daugelis ekspertų rekomenduoja, kad didžioji dalis kalorijų būtų suvartojama pirmą dienos dalį, o vakarienė būtų kuo lengvesnė. MITAS: sportuokite ir galėsite valgyti, ką norite.

„Svorio stebėtojų“ dieta

Per pusės valandos bėgiojimą vidutiniu tempu sunaudojama vos kalorijų. Tuo tarpu keptas maistas ar sūrainiai gali turėti daugiau nei kalorijų.

svorio metimo stiklainiai pasaulyje didžiausia moteris numeta svorio

Svorio metimas turi paprastą aritmetiką ir sportas, kaip ir kalorijų skaičiavimas, yra labai svarbi svorio metimo dalis. MITAS: galite valgyti viską, kas sveika.

  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Svoris - Sveikas Žmogus
  • Rudens gėrybių konservavimas | Kalorijų skaičiuoklė
  • Svorio metimas esant 95
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Deginti kūno riebalus ir balta
  • Fergie svorio netekimas

TIESA: sveiki patiekalai taip pat yra kaloringi, turi cukraus ir riebalų. Duona ir makaronai, riešutai ir riešutų sviestas, avokadai, džiovinti vaisiai, avižiniai dribsniai, šviežiai spaustos sultys — visi šie maisto produktai yra sveiki, tačiau turi ir kalorijų.

Pavyzdžiui, pusė avokado turi apie kaloriją.

Kaip numesti svorio?

Tai reiškia, kad jūs negalite nesukdami galvos iš stiklainio pakabinti žemės riešutų sviesto tik todėl, kad jis naudingas sveikatai. Vienas arbatinis šaukštelis šio produkto turi apie kalorijas.

Kalorijų skaičiavimas ir galvojimas apie porcijos dydį yra svarbus, net kai valgote sveiką maistą. MITAS: maistas be glitimo pagreitina svorio metimą. TIESA: maisto produktai be glitimo irgi būna kaloringi.

svorio metimo stiklainiai daugialypis funkcijų sindromas

Jei prieš pradėdami vartoti maisto produktus be glitimo, valgėte daug duonos, makaronų, sausainių ir picų, o mityba be glitimo paskatino jus valgyti daugiau daržovių ir neapdorotų baltymų, tai yra geras būdas atsikratyti papildomų kilogramų. Tačiau maistas be glitimo nėra magiškas svorio metimo sprendimas, nes geriausių rezultatų gali padėti pasiekti kalorijų skaičiavimas. MITAS: venkite maisto, kurio labai norite. TIESA: mažos nuodėmės, kurios pamalonina gomurį, nepakenks.

Nuorodos kopijavimas

Išmesdami mylimą maistą iš savo dienos raciono, svorio metimo stiklainiai dar labiau paskatinsite save jo norėti. Pyragai, šokoladas, sausainiai, bulvytės, pica — tai nėra sveikiausias jūsų pasirinkimas.

Nutukimo paplitimas per pastaruosius dešimtmečius Europoje išaugo tris kartus. Kintanti socialinė ir ekonominė aplinka sukėlė gyventojų energijos disbalansą.

Tačiau tyrimai rodo, kad po to, kai suvalgote ką nors iš minėtų produktų, nereikia pulti didinti fizinio krūvio. MITAS: ilgesni tarpai tarp valgymų padės numesti svorio.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

TIESA: ilgesnis periodai be maisto lėtina medžiagų apykaitą. Jeigu norite, kad jūsų medžiagų apykaita būtų kuo greitesnė, kiekvieną dieną valgykite pusryčius ir kas kelias valandas.

Jei darysite ilgus tarpus tarp valgymų, tai ne tik lėtins jūsų medžiagų apykaitą, bet ir nuolat jausitės alkanas. Ir labai tikėtina, kad antrą dienos dalį jums grės persivalgymas.

Kaip Numesti Svorio : Greičiausias būdas 2019

Pagal užsienio spaudą parengė Audinga Satkūnaitė.