Nuorodos kopijavimas

Prarasti riebalus, ko nevalgyti, Mitai ir jų atsisakymai

Autorius: Žmonės. Nors dažnai jų vengiama bijant priaugti svorio, reikia suprasti, kad yra riebalų, kurie labai naudingi mūsų sveikatai ir grožiui.

A. Unikauskas: mitas, kad valgydami riebalus storėjame

Pateikiame kelių produktų sąrašą, kurie turi daug riebalų ir yra sveiki! Avokadai Avokadai nuo kitų daržovių ir vaisių skiriasi tuo, kad yra gausūs riebalų, o ne angliavandenių.

geriausias lieknėjimo slaugos bakas

Šis supermaistas aptinkamas dažno iš mūsų šaldytuve. Avokadai skanūs, labai sotūs, iš jų galima gaminti puikų padažą gvakamolęsutrinti ir tepti ant duonos, valgyti vienus ar įpjaustyti į salotas.

Avokadai nuo kitų daržovių ir vaisių skiriasi tuo, kad yra gausūs riebalų, o ne angliavandenių.

20 min riebalų deginimo nugara žemyn 25 svorio metimas

Tris ketvirtadalius avokado sudaro riebalai, daugiausia — mononesotieji. Jų galima rasti ir alyvuogių aliejuje, šie riebalai naudingi širdžiai.

prarasti riebalus, ko nevalgyti

Avokaduose taip pat gausu kalio, ląstelienos. Rekomenduojama per parą suvartoti pusę avokado.

30 mitai apie svorio praradimą: sunaikinti ir veikti

Vida Press nuotr. Riešutai Riešutai nepaprastai prarasti riebalus ir kartu labai kaloringi, nes turi daug riebalų. Riešutuose taip pat yra magnio, vitamino E, omega-3 riebalų rūgščių ir kt.

Kodėl yra labai sunku atsikratyti pilvo riebalų?

Daug tyrimų įrodė, kad po saujelę riešutų kasdien suvartojantys žmonės yra sveikesni, riešutai gali apsaugoti nuo daugybės ligų. Lazdyno riešutai, bertoletijos, migdolai, graikiniai riešutai — vieni sveikiausių.

Lieknėjimas: mitai ir tikrovė

Riebios žuvys Iš gyvulinės kilmės riebalų bene sveikiausi yra esantys riebiose žuvyse. Tokios žuvys ir skanios, ir sočios, ir praturtintos naudingų prarasti riebalus.

riebalų nuostoliai 8 savaites

Lašiša, skumbrė, upėtakis, tunas, sardinės ir silkės — šios žuvys gausios omega-3 riebalų rūgščių, aukštos kokybės baltymų ir kitų svarbių medžiagų. Tokios žuvys prarasti riebalus tik apsaugo širdį, bet ir apskritai stiprina organizmą. Jų valgant, pradeda sveikai žvilgėti plaukai, džiaugiasi veido oda. Pagal dietologų rekomendacijas, per savaitę reikėtų suvartoti bent dvi porcijas žuvų.