SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Svorio metimas siekiant naudos sveikatai. Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko?

kūno plonas pagal viview

Spausdinti Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko? Dietos neveikia. Mokslinių tyrimų rezultatai kuo aiškiausiai rodo, kad apsisprendimas suvartoti mažiau kalorijų dažniausiai nei apdovanoja ilgalaikiu svorio sumažėjimu, nei duoda naudos sveikatai.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

Kaip savo straipsnyje, kuris skelbiamas portale theconversation. Janet Tomiyama, panašu, kad dauguma tų, kurie kada nors yra laikęsi dietos, su šiais teiginiais taip pat sutiktų. Tačiau pasaka ir vėl prasideda nuo pradžių: šiemet jų tikslas toks pat kaip ir pernai — numesti svorio.

Vieninteliai, kurie į tai galėtų pažiūrėti kreivai, yra tie, kurie niekada nė nebandė laikytis dietų.

  • 9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas
  • Jus lieknėjimo amišas
  • Ko apie dietas nesupranta tie, kurie jų nesilaiko? | scrapping.lt
  • Riebalų nuostoliai dėl psmf
  • Knygų leidykla - Jotema

Šie žmonės tikriausiai nesutiktų ir su minėtais teiginiais, nes jų patirtis, jų pačių įsitikinimu, rodo priešingai.

Susipažinkite su Nicky.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Jos mityba pakankamai apgalvota. Nors retkarčiais ji užkremta ir nesveiko maisto, įtakos jos svoriui tai visiškai neturi.

Ji nesilaiko dietų. Ji yra iš prigimties liekna. Taigi visiškai suprantama, kad ji tiki tuo, ką mato savomis akimis ir jaučia savu kūnu.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Nepaisant to, straipsnio autorės teigia, kad Nicky yra neteisi. Nelygi kova Nicky mano, kad liekna ji yra todėl, kad teisingai maitinasi.

Tačiau iš tiesų labai svarbus vaidmuo šioje vietoje tenka genetikai.

ahlam svorio metimas

O aplinkiniai netikėti Nicky negali — svorio metimas siekiant naudos sveikatai mato, kaip ji maitinasi, bet nemato jos genų. Daugelis antsvorio turinčių žmonių niekada nesulieknės tiek, kad būtų panašūs į Nicky, net jei valgytų tą patį, kaip ji, ir tokiomis pat porcijomis.

  • Riebalai netenka avižų
  • Nutukimo paplitimas per pastaruosius dešimtmečius Europoje išaugo tris kartus.

Jų organizmas geba funkcionuoti sudegindamas mažiau kalorijų nei Nicky, ir tai, pasak autorių, skamba visai gerai ištikus badui, būtų kur kas lengviau nei kitiems.

Vis dėlto tai reiškia, kad, suvalgius tiek pat maisto kaip Nicky ir organizmo sistemų reikmėms sunaudojus tiek pat energijos, jiems lieka daugiau kalorijų atsargų, ir tas atsargas jie sukaups riebalų pavidalu. Taigi tam, kad svoris iš tiesų sumažėtų, šie žmonės turi valgyti mažiau negu Nicky. O vėliau, kai nuo dietos pradžios jau bus praėję šiek tiek laiko, jų metabolinė sistema pakis taip, kad, norint ir toliau mesti svorį, maisto jiems reikės dar mažiau.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Manyti, kad dietos yra veiksmingos, Nicky verčia ne tik jos genetiškai nulemtas metabolizmas. Kadangi Nicky nesilaiko dietos, ji gali nė nepastebėti ant bendradarbio stalo padėto dubens su saldainiais.

Būtent dėl šių pokyčių, pastebėjus maistą, tampa sunku nustoti apie jį galvoti. Nicky galbūt net pamirš apie dubenį su saldainiais, tačiau tie, kurie laikosi dietos, tikrai ne. Maža to, kaip pastebi rašinio autorės, besilaikantieji dietos jausis saldainius mėgstantys netgi labiau nei tada, kai dietos dar nesilaikė. Taip yra todėl, kad dėl kitų dietos nulemtų neurologinių pokyčių ne tik maistas atrodo skanesnis, bet ir pavalgius išsiskiria daugiau laimės hormono dopamino.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Dopaminas — tai tas pats hormonas, kuris, gavus dozę, išsiskiria žmogui, priklausomam nuo narkotikų. Nicky šio hormono suaktyvėjimas pavalgius nepasireiškia.

Kur pradingsta valia? Matydami Nicky, aplinkiniai žavisi jos ištvermingumu ir geležine valia. Tačiau ar teisinga ištvermingumu laikyti susilaikymą nuo maisto, kai jo nesinori?

Glenn Harrold svorio netekimas kaip mesti svorį ir nustoti pilvo pūtimą

Ar žmogus iš tikrųjų yra išskirtinai ištvermingas, jei nevalgo tik todėl, kad maisto nepastebi, jo nemėgsta arba nejaučia jokio malonumo jį valgydamas?

Specialisčių teigimu, tokiomis aplinkybėmis maistui galėtų lengvai atsispirti svorio metimas siekiant naudos sveikatai kas. Ir net jei valios jėga šioje situacijoje Nicky nesinaudoja, prireikus svorio metimas siekiant naudos sveikatai puikiai suveiktų. Nes Nicky nesilaiko dietos.

Na, ir pagaliau — dietų laikymasis sutrikdo kai kurias žmogaus kognityvines reakcijas, visų pirma — procesą, kuris padeda žmogui išlaikyti svorio metimas siekiant naudos sveikatai.

Taigi išeina, kad tie, kurie laikosi dietos, valios turi mažiau, nors jiems jos kaip tik reikėtų daugiau. O tie, kurie dietos nesilaiko, valios turi į valias, nors jiems jos nereikia. Pažymėtina dar ir tai, kad net jei Nicky sykį pasmaguriautų, jos metabolinė sistema, palyginti su tų, kurie laikosi dietos, gautas kalorijas sudorotų kur kas greičiau. Taigi Nicky visai be reikalo aukštinama už tai, kad jai pavyksta atlikti užduotį, kuri jai yra visiškai paprasta — daug paprastesnė negu tiems, kurie iš paskutiniųjų stengiasi laikytis dietos.

Siūlo orientuotis į kitką Ironiška, rašoma straipsnyje, kad, kurį laiką pasilaikius dietos, organizme įvyksta tokių pokyčių, dėl kurių laikytis dietos ilgesnį laiką pasidaro sunku. Žinoma, fiziškai tai yra įmanoma, ir vienam kitam dietos besilaikančiajam sumažėjusį svorį pavyksta išlaikyti net keletą metų.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

Tačiau ir jie neapsieina be demoralizuojančio ir svorio metimas siekiant naudos sveikatai jėgų reikalaujančio nuolatinio mūšio su pačiais savimi. Nesunku suprasti, kodėl su svorio metimu susijusių naujamečių pasižadėjimų įgyvendinimas dažniausiai baigiasi svorio grįžimu. Autorės teigia galinčios šioje situacijoje šį bei tą patarti. Jei esate toks kaip Nicky, rašo jos, nepamirškite, kokiam pasiaukojimui ryžtasi žmonės, apsispręsdami laikytis dietos, ir kiek mažai jie stengiasi valgyti, kol jūs mėgaujatės dekadentiškais desertais.

Moksliškai pagrįstas būdas norintiems gyventi sveikai Dr. Šioje knygoje jis pasitelkia visus naujausius mokslinius metodus taip pat ir laiko apribotą mitybą tam, kad sukurtų lengvai vykdomą programą. Naujausi tyrimai parodė, jog, kalbant apie sėkmingą dietos laikymąsi, yra stebuklingas skaičius — jis gana didelis, kad būtų galima dietą ištverti, tačiau kartu ir mažas, kad  paspartintų svorio kritimą ir sukeltų trokštamus metabolinius pokyčius. Nelygu jūsų keliami tikslai, galite pasirinkti, kaip intensyviai laikysitės programos: kiek dienų per savaitę ribosite suvartojamų kalorijų kiekį iki kcal ir kaip koreguosite savo režimą, pasiekę tam tikrų rezultatų.

Žavėkitės jų pastangomis ir džiaukitės, kad jums nereikia to patirti. Na, o jei esate vienas iš tų, kuriems svorio numesti vis dėlto nepavyko, priminkite sau, kad taip atsitiko ne dėl to, kad buvote pernelyg silpnas, o dėl to, kad kovėtės nelygioje kovoje, kurią laimėti pavyksta tik nedaugeliui.

Specialistės pataria keisti požiūrį ir, užuot siekus numesti svorio, stengtis sveikatą pagerinti fizine veikla — tokia, kuria užsiimant nereikia rūpintis svoriu. Kitiems metams savo pasižadėjimus jos siūlo šiek tiek pakoreguoti.